Gå til innhold

Lurer på hva dette er ?

Anbefalte innlegg

Nesten hver dag opplever jeg at ord/ uttrykk/ navn osv. dukker opp flere ganger. Først kan jeg lese det, eller høre det, og siden kan det dukke opp på TV eller andre steder.( Dette gjeder ikke vanlige ord, men mer spesielle.)

Lurer på om det er jeg som er ekstra oppmerksom, eller er dette psykt? Er det noen andre som har det slik, og/ eller kan si meg hva dette er ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/322839-lurer-p%C3%A5-hva-dette-er/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du dette er noe sykelig da? Jeg mener, er det hemmende på noen noen måte?

Kanskje du bare har en interesse for språk. =)

Syns bare det er så rart at jeg legger merke til det i det hele tatt.

Og dette har jeg aldri opplevd før det siste året.

Derfor lurer jeg.

Syns bare det er så rart at jeg legger merke til det i det hele tatt.

Og dette har jeg aldri opplevd før det siste året.

Derfor lurer jeg.

Tror du dette har noe med paranoia å gjøre? Liksom i filmen "A Beauitiful Mind" hvor hovedpersonen tolker konspirasjoner ut i fra kodesystemer han finner i avisene?

Jeg tror slettes ikke det har noe med det å gjøre. =)

Annonse

Tolkningen din av hva dette er og hvilken betydning du tillegger at du ser disse mønstrene, er det som forteller om dette er bekymringsfullt.

Det er ikke paranoia, eller det at jeg mener det er skjulte " meldinger til meg, men jeg ser på det som litt rart og mystisk.

Vanskelig å forklare, men skal prøve. Si at vi har snakket om dikt av Piet Hein, så kan navnet hans dukke opp i et program på tv eller i en avis,eller noen nevner det samme dag, sånn ut av det blå,

Nå er det blitt sånn at jeg mange ganger tenker at noe av det jeg har lest, diskutert, eller hørt, vil jeg komme til å til å oppleve en gang til snart.

Gjest xbellax

Det er ikke paranoia, eller det at jeg mener det er skjulte " meldinger til meg, men jeg ser på det som litt rart og mystisk.

Vanskelig å forklare, men skal prøve. Si at vi har snakket om dikt av Piet Hein, så kan navnet hans dukke opp i et program på tv eller i en avis,eller noen nevner det samme dag, sånn ut av det blå,

Nå er det blitt sånn at jeg mange ganger tenker at noe av det jeg har lest, diskutert, eller hørt, vil jeg komme til å til å oppleve en gang til snart.

Min første tanke er at dette skjer deg fordi du er årvåken på det. Slikt skjer hele tiden men vi andre legger ikke merke til det, du er så bevisst at du registrerer det.

Min første tanke er at dette skjer deg fordi du er årvåken på det. Slikt skjer hele tiden men vi andre legger ikke merke til det, du er så bevisst at du registrerer det.

Ja, det er sikkert slik som du sier. Og når jeg først begynte å legge merke til det, så har jeg vært oppmerksom på det, og kanskje fulgt ekstra godt med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...