Gjest GA Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 -det mener han nemlig selv, og de gangene han tilfeldigvis har fått et glimt av det har han påstått at det er kjempemorsomt... -dog ler han noe kunstig på de samme stedene som meg, så jeg tror nok det meste går over hodet på ham. Får deres 9 åringer (pluss minus) se på? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 He he, kjenner igjen den der. Elleve åringen har i mange år påstått at nytt på nytt er driiiitmorsomt. Noen ganger skjønner han det som er morsomt, men andre ganger ler han bare fordi vi voksne ler;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Nå glemmer jeg stort sett å se på selv også, men jeg gjetter på at mange av poengene og ironien går en 9-åring hus forbi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Ja, min 10-åring ser på, og har nok gjort det siden hun var 8 eller 9... Dog skjønner hun nok ikke alt, og finner selv ut at det er kjedelig. Nå ser hun nesten aldri, men hun kan hvis hun vil... Som oftest ser hun an gjestene, og hvis det er noen hun "kjenner" ser hun... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 8-åringen her ser på Nytt på nytt. Han skjønner selvfølgelig ikke mye av poengene, men han liker stemningen og at vi voksne ler. Og noen ganger får han jo med seg hva som er morsomt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
black wealch Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Om de ikke har noe i mot det selv, ville jeg latt de prøve seg litt aleine om morgenen. Dere er jo i nærheten, og våkner vel om dere hører noe rabalder. Godt å sove en time ekstra i helga :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
black wealch Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Om de ikke har noe i mot det selv, ville jeg latt de prøve seg litt aleine om morgenen. Dere er jo i nærheten, og våkner vel om dere hører noe rabalder. Godt å sove en time ekstra i helga :-) Beklager innlegget kom på feil plass.. Mine barn på ca samme alder får se på nytt på nytt, men om de forstår så mye av alle poengene er jeg usikker på :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bustebeisa Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Er nok ikke et program jeg hadde vært redd for at de skulle se. Tviler på at de får med seg alle poengene, men koer seg med å få være oppe og kose seg sammen med de vokne. 14 åringen min bryr seg ikke lenger. Altfor kjedelig. Da er det artigere å surfe på nettet eller gjøre andre ting. Men det har vel noe med at hun ikke trenger legge seg like tidlig lenger.... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fatter ikke bæret Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Min 11-åring hater nytt på nytt for da må han være stille. Han ser ikke humoren i det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Min 11-åring synes det er ganske morsomt til tider. Han har vel sett det et par års tid nå. Det er ikke alt han forstår, blant annet fordi han ikke har nok kjennskap til bakgrunnshistorien og folkene de snakker om. Det morsomste er nok oppsummeringen av ukens viktigste nyheter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Min 13-åring har vært av-og-på- seer noen år nå (fra ca ni-årsalderen kanskje?) Han har gått fra å følge litt med,innimellom til å følge med på hele sendingen. Han liker humor'n, men følger også med på nyheter så han tar poengene. De der korthistorien på slutten har han likt leeenge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Min 11-åring hater nytt på nytt for da må han være stille. Han ser ikke humoren i det. Hihi, så du på da de viste fram brevet de hadde fått fra ei jente som klaget over akkurat det samme? :-) "Slutt med det der programmet, for da må jeg være stille" eller noe sånt. Også - "begynn med hest istedet!" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Ja. Men hun skjønner ikke så mye. 12-åringen derimot synes det er rasende festlig. Forstår ikke alt, men ler likevel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 9-åringen ser på dette innimellom. Men jeg tror ikke ho forstår noe særlig. Men ho tar nok ingen skade av det heller:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Min 9-åring synes det er utrolig morsomt! Og spesielt liker han Knut Nærum:-) Tar da ikke skade av det programmet, da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.