Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev et litt flåsete innlegg her i natt. Innlegget var fullstendig harmløst. Det betydde ikke så mye for meg, men jeg lurer likevel: Er sensuren såpass streng her inne, at man ikke kan tillate seg å være litt tøysete?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs kanskje om hva og hvem du tøyser med? Vet ikke, har ikke lest det du skrev :)

Skrevet

Spørs kanskje om hva og hvem du tøyser med? Vet ikke, har ikke lest det du skrev :)

jeg skrev bare noe tøys om at alle bare sov og at det ikke var noe gøy :-D

hidi, the scorpion
Skrevet

Det var vel bare koselig;))

Skrevet

Dette er vel et forum om psykiratri, der en kan stille spørsmål om behandling, symtomer, medisinering, og hvordan en ellers kan takle, eller leve med psykiske sykdommer, og problemer i kjølevannet av dette skulle jeg tro. Men vet ikke akkurat hvor grensa går ?

Gjest vært sitt bruk
Skrevet

Jeg tror det er meningen at slike meldinger skrives på forumet Meldinger. Det har med profilen på psykiatriforumet å gjøre.

Gjest imzedimze
Skrevet

skriv på nettby.no istedet, der er det grupper med folk som skriver hele døgnet.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg slettet.

Flåsete og unødvendige innlegg henvises til andre fora evt andre nettsted.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...