UlrikkeE Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 3-åringen hadde 38,2 i går kveld. Upåklagelig form, men hun kjentes varm ut... Derfor målte jeg... Nå veksler hun mellom 37,6 og 37,8. Det er vel ikke pr.definisjon feber, men det er høyere enn hun har når hun er helt frisk. Formen merker jeg det ingenting på... Det snør (og blåser) og hun fikk ski til jul som hun ikke har fått prøvd enda. Jeg holder henne inne, men lurer på om jeg er "hysterisk"? Må jo legge til at det ikke er akkurat NÅ jeg er bekymret for, men jeg vil jo helst at hun ikke skal være syk på mandag, for eksempel... Ville dere sluppet en unge som er som jeg beskriver ut i snøen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Kle godt på henne og la henne prøve skiene en halvtimes tid. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Kle godt på henne og la henne prøve skiene en halvtimes tid. ) Hehe, det var godt det ikke bare var meg som ikke syntes det hørtes fullstendig på jordet ut Og det er egentlig ganske hektisk på jobb for tiden, så en sykt barn-dag på mandag er ikke HELT å forakte heller *sleip* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg ville ikke latt henne gå ut i snøen i dag :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Allmenntilstand betyr alltid mer enn hva febermåleren viser. Med så "lav" temp og fin form hadde jeg ikke vært noe betenkt med å la henne være ute litt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.