Gå til innhold

Er dette depresjon?

Anbefalte innlegg

Gjest anonymt nick
Skrevet

Jeg har vært syk siden før jul. Veldig mye fysiske symptomer. Jobber veldig med å være positiv og tenke at jeg blir bedre.

Men hva hvis dette er noe helt annet? Hvor går grensen for å oppsøke lege når man har vært lenge syk?. Skal jeg bare slå meg til ro med at dette er depresjon når jeg snart ikke greier noen ting, blir sittende i en stol. Kroppen er veldig tung, vil ikke mere liksom.

Hva hvis jeg har kreft el annen alvorlig sykdom? Hva hvis alt blir puttet i depresjonsboxen og dette er noe annet? Forresten har jeg ikke nok krefter til å dra til legen engang.

Gode råd, skal jeg vente enda lengre, er redd for å bli en sånn "ulv":..

Videoannonse
Annonse
Gjest Betina93
Skrevet

Dette kan skyldes deprisjoner. Har hatt en del deprisjoner jeg også, så jeg ville oppsøkt legen vist jeg var deg. Men vist du ikke har krefter til å gå til legen kan du jo heller ringe. Som jeg selv gjorde var at jeg først gikk til legen å pratet med han, så ble jeg henvist til fysioterapaut å så videre til psykolog. Dette hjelper veldig og jeg føler meg mye bedre. Prøv det ut ;)

Skrevet

Du høres ut som om du utbrent, nedkjørt av et aller annet . Er de plagene som du nevner en ettervirkning av en innfluensa, eller er det andre påkjenninger som du har hatt før jul ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...