Gå til innhold

Deppa?

Gjest Mirthless

Anbefalte innlegg

Gjest Mirthless

Hei Jeg har i det siste følte meg veldig nedenfor. Alle tror jeg er glad, men når jeg er alene er jeg veldig lei meg. Ting som trenger konsentrasjon gjør meg bare irritert og gretten. Jeg gråter meg i søvn, og føler meg unødvendig i samfunnet. Nå har jeg også begynt å kutte meg, og jeg vil veldig gjerne få hjelp til å komme meg tilbake på rett spor. Når jeg kutter meg forsvinner alle de indre smertene. Har også tenkt mye på selvmord, men jeg vet godt at jeg ikke burde. At jeg kommer meg gjennom dette, men så tenker jeg, er det noen som i det hele tatt vil savne meg. Mobbing og utstøtting gjør ikke saken noe bedre, og jeg har ikke noen akkuratt nå, som jeg stoler. Alle bare lyver, og forteller jeg noe, vet plutselig alle det. Har også begynt å ta smertestillende, fordi jeg ikke får sove.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/322869-deppa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Betina93

Hei ! Leste at du hadde en del problemer. Har hatt nøyaktig de samme probleme jeg også, men jeg har halveis greid å komt meg videre med de. Jeg var selv avhengig av selvskading, men jeg gikk til fastlegen min og spørte etter hjelp til slutt. Jeg ble fort henvist til fysioterapaut, men etter ca et halvt år ble jeg videre henvist til psykolog. Dette fikk meg til å få bedre søvn og slutte å kutte meg. Jeg vil gjerne også du gjør det samme, jeg annbefaler dette veldig sterkt og vet det hjelper. Prøv det ut! Legg fra deg kniven! Jeg vet det hjelper å kutte seg slik at du ser smerten. Men det eneste som oppstår etter det er livsvarige arr.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/322869-deppa/#findComment-2676200
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...