Gjest ingen godtegris Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hvor mye ukepenger får barna og får de bruke alt til godteri? Jeg gir de 50 kroner men de får ikke bruke hele beløpet på godteri. De er 11 og 12. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Mine får 15,- i grunnlønn og 5,- for hver gang de tømmer søppel / støvsuger / tar oppvaskmaskina osv. Blir sjeldent veldig mye. Pengene spares og brukes på lekebutikken etterhvert. Lørdagsgodt får de utenom og de får ikke bruke pengene på godis. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 9 åringen min får 25 kr i uka, og 7 åringen får 20 kr i uka. Lørdagsgodt får de utenom. Ukepengene spares til noe de har lyst på f.eks fotballkort, Polly Pockets el.l. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke regelmessig Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Våre to barn på 6 og 11 år får kun ukepenger hvis de hjelper til i huset. Hvor mye avhenger av hvor mye de har stilt opp. Godteri fåes utenom på lørdagen. Pengen kan de bruke på hva som helst. Men ofte spares det til leker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 9-åring - 20,- kroner. Ho får litt veilednig i hvordan pengene skal brukes. Dumt å bruke alt på godteri om ho har mye hjemme:-) (Ho spiser lite, og det hoper seg opp litt) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Våre får 25,- i ukepenger om rommet er ryddet. Pengene får de bruke til det de vil. Så langt har de spart til ting de har ønsket seg, eller kjøpt klistremerker osv. Lørdagsgodteri får de av oss. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.