Gå til innhold

Jippi!!!!!

Anbefalte innlegg

Jeg kan jo skrive her inne, for da slipper jeg kjeften av familien(så lenge...) Dere kan jo si at jeg er ufornuftig, men det kan jeg jo velge selv å la meg berøre av :-D.

Nå er livet helt fantastisk og jeg kribler i hele meg. Energien er på topp og endelig er jeg i gang med ting i huset som har ligget en evighet og ventet. Skal rydde og ommøblere flere rom, og det blir så fint! Bare kjedelig med alt som må gjøres før jeg blir ferdig. Vil helst bli ferdig NÅ!

Jeg skjønner at jeg nok er hypoman nå, men la meg få lov til å nyte det litt. Den slags glede har vært en mangelvare i en god stund. Jeg skal prøve å være ærlig ovenfor behandlerne mine, men det er jo heldigvis etter helgen. Håper bare at jeg blir ferdig før jeg må sette ned farten. Ser jo faresignalene hvor jeg kan ta helt av, men er ikke der nå. Familien vet nok også når det blir for mye, men de har ikke avslørt meg enda :-).

Kjenner dere dere igjen? Er det ikke deilig når livsgleden kommer tilbake? Vi må jo få lov til å være bittelitt ufornuftige, eller hva ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/322875-jippi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner deg godt. Har vært der selv. Nå vet jeg ikke hvordan det er med deg, men med meg var det slik at jeg ikke forsto at det var sykelig oppstemthet.Det var før jeg fikk diagnosen BP II.

Det hjalp ikke hva andre sa. Jeg vasket og ryddet, og syns det var herlig å ha -lyst- til noe igjen.

Men det endte alltid med at jeg ble helt utslitt. Sov ikke hverken natt eller dag, bare jobbet. Og så gikk det rett nedover igjen.

Unner deg å ha det godt, men jeg håper du forstår at det er et stort MEN, ved å gå slik for lenge.

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/322875-jippi/#findComment-2676329
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...