Gå til innhold

Ingen god følelse å få "sinna" mamma på tråden

Gjest Fenrisulven

Anbefalte innlegg

Gjest Fenrisulven

Poden har vært i bursdag og der skal han ha fått skadet et annet barn. Det andre barnet er blå og de får ikke lov å røre området som er vondt. De skal kontakte lege. Han skal iflg mor ikke ha tatt del i leken etter episoden og ikke sagt fra fordi han ikke kjente de voksne så godt.

Jeg har vært i kontakt med forledre til bursdagsbarn og de har ikke lagt merke til noen episode, barnet har tatt del i leken hele tiden og det har også henvendt seg til de. Tørst, sulten osv. Han ble litt irettesatt av de fordi han løp avgårde på parkeringsplassen både ved ankomst og avreise. (bursdag arrangert på et lekeland)

Jeg har snakket med poden her i huset og han er veldig lei seg og sier det var et uhell, at han ikke klarte å stoppe og kræsjet med denne gutten.

Det var ikke jeg som snakket med mammaen og jeg sitter nå med en veldig lei følelse, lei meg for at episoden har skjedd og lei meg for at jeg ikke tok kontakt med henne den gangen poden her fortale at denne gutten hadde putta hodet hans i do og at han hadde bedt klassens uromaker og største gutt sette seg på han og begynne å slåss.

Men... det blir bare dumt å ta det nå, men neste gang ringer jeg!

Ville bare få det ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fenrisulven

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232820418' post='4074210]

Hvor gamle er ungene?

Jeg hadde kontaktet de andre foreldrene.

1 klassinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 klassinger.

Jeg ville gjort de andre foreldrene klar over at dette var et uhell. Deres barn har muligens gitt uttrykk for at dette skjedde med viten og vilje.

Deretter hadde jeg også nevnt den andre episoden, slik at de kanskje tar hintet om at deres lille gullklump har påfunn som ikke representerer fin oppførsel.

Det er kjekt å bli klar over slikt, selv om man skulle være mor til rampen. Jeg vil gjerne kvele slik uønsket oppførsel i starten. Ta telefonen du, fortell hva du har hørt, fortell hva ditt barn har sagt, og gjør dem klar over hva som har hendt tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fenrisulven

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232823930' post='4074239]

Jeg ville gjort de andre foreldrene klar over at dette var et uhell. Deres barn har muligens gitt uttrykk for at dette skjedde med viten og vilje.

Deretter hadde jeg også nevnt den andre episoden, slik at de kanskje tar hintet om at deres lille gullklump har påfunn som ikke representerer fin oppførsel.

Det er kjekt å bli klar over slikt, selv om man skulle være mor til rampen. Jeg vil gjerne kvele slik uønsket oppførsel i starten. Ta telefonen du, fortell hva du har hørt, fortell hva ditt barn har sagt, og gjør dem klar over hva som har hendt tidligere.

Har snakket med de nå og det står ganske så bra til med pasienten.

Det bød seg en veldig fin anledning i løpet av samtalen til å nevne de andre episodene.

Tror det hele løser seg ok, det var veldig godt å få snakket ut med henne og fortalt vår side av saken.

Jeg vet at det har vært en annen episode med denne gutten også og skal hvertfall ikke la noe pasere en eventuell neste gang.

Takk for gode råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med de nå og det står ganske så bra til med pasienten.

Det bød seg en veldig fin anledning i løpet av samtalen til å nevne de andre episodene.

Tror det hele løser seg ok, det var veldig godt å få snakket ut med henne og fortalt vår side av saken.

Jeg vet at det har vært en annen episode med denne gutten også og skal hvertfall ikke la noe pasere en eventuell neste gang.

Takk for gode råd.

Bra! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...