Gjest Grrr, finner ikke vinterjakke Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Trenger ei vinterjakke til datteren min, str 86. Har vært ute og tittet i flere butikker i dag, men de har jo solgt ut alt av vintertøy på salg, og nå har de bare vårjakker...! Grrrrrrr...!!!!! Noe så fantastisk idiotisk:-/ Klart de har i dyrere butikker, men jeg hadde ikke tenkt til å legge 500 kr i det... Er ikke januar midt på vinteren? Er det det jeg har for ikke å ha kjøpt jakke lenge før jeg trengte den? Bare en utblåsning;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Vinterjakkene er i butikkene i august de. Helt sprøtt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Æsj, du skulle hatt denne utblåsninga for to dager sida. Jeg ga bort et lass med arvetøy etter Datra, deriblant ei rååsa boblejakke fra Lego. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VKF Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg kjøpte en kjempefin ytterjakke til 7-åringen på salg til 100 kr.i forrige uke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Vinterjakkene er i butikkene i august de. Helt sprøtt. Ja, ikke sant! Fra august til desember selger de vintertøy, så går de ut på salg og forsvinner i løpet av januar. Det er jo NÅ det er kaldt! Hrmf... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Vinterjakkene er i butikkene i august de. Helt sprøtt. Ja, ikke sant! Fra august til desember selger de vintertøy, så går de ut på salg og forsvinner i løpet av januar. Det er jo NÅ det er kaldt! Hrmf... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Æsj, du skulle hatt denne utblåsninga for to dager sida. Jeg ga bort et lass med arvetøy etter Datra, deriblant ei rååsa boblejakke fra Lego. Oiii, høres jo helt perfekt ut! Skulle ønske jeg hadde noen å arve etter jeg! Hadde ei, men frøet tok henne igjen i str;-) Skal man lete hen nå da? Nettbutikkene har også kommet til april tydeligvis:-/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Ja, ikke sant! Fra august til desember selger de vintertøy, så går de ut på salg og forsvinner i løpet av januar. Det er jo NÅ det er kaldt! Hrmf... Har du spurt om ikke butikkene hos deg har noe liggende på lageret? Såvidt jeg husker bor du langt ute i "gokk" (dine egne ord!) så de skifter kanskje ikke ut fullt så fort som i storbyen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Oiii, høres jo helt perfekt ut! Skulle ønske jeg hadde noen å arve etter jeg! Hadde ei, men frøet tok henne igjen i str;-) Skal man lete hen nå da? Nettbutikkene har også kommet til april tydeligvis:-/ Her går jenteklærne fra den ene til den andre. Alt ender opp hos en venninne av meg som har to små som er yngre enn min yngste. Det rare er at jeg ikke kjenner en eneste en som kan arve etter sønnen min. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Oiii, høres jo helt perfekt ut! Skulle ønske jeg hadde noen å arve etter jeg! Hadde ei, men frøet tok henne igjen i str;-) Skal man lete hen nå da? Nettbutikkene har også kommet til april tydeligvis:-/ Jeg skulle også ønske jeg hadde hatt noen å arve etter. Jeg har ikke hatt det verken til Guttungen eller Datra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg kjøpte en kjempefin ytterjakke til 7-åringen på salg til 100 kr.i forrige uke. Ja det er jo fordelen med dette merkelige mønsteret da, at man faktisk kan få ting på supersalg midt i sesongen! Dessverre for meg er det visst flere med ettåringer som har tenkt det samme:-/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Oiii, høres jo helt perfekt ut! Skulle ønske jeg hadde noen å arve etter jeg! Hadde ei, men frøet tok henne igjen i str;-) Skal man lete hen nå da? Nettbutikkene har også kommet til april tydeligvis:-/ Har du sjekket på Ellos? Det gikk så innmari treeeeegt på sidene deres at jeg ikke orket søke så mye, men se under barn - baby - yttertøy så kanskje du finner noe. Sparkjøp hadde, men var utsolgt i den str du skulle ha. Du er nok for sent ute serru. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Her går jenteklærne fra den ene til den andre. Alt ender opp hos en venninne av meg som har to små som er yngre enn min yngste. Det rare er at jeg ikke kjenner en eneste en som kan arve etter sønnen min. Jeg har arvinger til begge mine og det er utrolig praktisk! ) Stort sett arver et søskenbarn på min kjærestes side jentungens klær og et søskenbarn på stemoras side podens. Nå sist var det datra til Lotte her inne som arvet et par nesten ubrukte skøyter. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Har du spurt om ikke butikkene hos deg har noe liggende på lageret? Såvidt jeg husker bor du langt ute i "gokk" (dine egne ord!) så de skifter kanskje ikke ut fullt så fort som i storbyen? He he, jo det er akkurat der jeg bor ja;-) Men det er tydelig at de har solgt ut alt, det hang igjen en av den og to av den på egne salgsstativer rundt, men ingenting i str 86:-/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Ja, akuratt sånn er det om man vil ha sandaler på sommern også. Helt håpløst og finne den man vil ha, i riktig strl. Så mitt råd er kjøp tidlig. Håper du finner en vinterjakke. Jeg har dessverre ingen å tilby deg ;-( Lykke til videre i jakten 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg har arvinger til begge mine og det er utrolig praktisk! ) Stort sett arver et søskenbarn på min kjærestes side jentungens klær og et søskenbarn på stemoras side podens. Nå sist var det datra til Lotte her inne som arvet et par nesten ubrukte skøyter. ) Det er så utrolig kjekt å ha noen å gi klærne til Så får de gjøre med det som de vil Venninna mi vil gjerne ha alt, så kan hun selv vudere om det er brukanes. Skøyter har vi også vært så heldige å få arve. Det er så kjekt å arve slike ting som blir brukt lite. Vestlandet er jo ikke akkurat kjent for å ha for mye snø og is.. Ei jeg kjenner får alt etter tenåringen min, og jeg får alt etter hennes jenter som er mellom min eldste og min nest yngste. Yttertøy til mine to yngste har jeg ikke kjøpt på flere år, for hun handler HH-klær veldig rimelig, og alt ender opp her 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Det er så utrolig kjekt å ha noen å gi klærne til Så får de gjøre med det som de vil Venninna mi vil gjerne ha alt, så kan hun selv vudere om det er brukanes. Skøyter har vi også vært så heldige å få arve. Det er så kjekt å arve slike ting som blir brukt lite. Vestlandet er jo ikke akkurat kjent for å ha for mye snø og is.. Ei jeg kjenner får alt etter tenåringen min, og jeg får alt etter hennes jenter som er mellom min eldste og min nest yngste. Yttertøy til mine to yngste har jeg ikke kjøpt på flere år, for hun handler HH-klær veldig rimelig, og alt ender opp her Vi arvet mye da ungene var mindre, men nå er det en del år siden, dessverre. ( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Her går jenteklærne fra den ene til den andre. Alt ender opp hos en venninne av meg som har to små som er yngre enn min yngste. Det rare er at jeg ikke kjenner en eneste en som kan arve etter sønnen min. Hmm, når du snakker om venninner, så har jeg ei som har ei datter på snart 4. Det er jo langt mellom hennes og mi i alder, men jeg kan jo alltids snakke med henne... Fikk en del babyutstyr av henne da jeg var gravid, og det har slumpet en penkjole her og der etterpå. I gjengjeld har vi innimellom kjøpt en pakke til hver av ungene hennes. Hun kjøper mye kose klær også, så det hadde vært flott:-) På finn.no lå det en gang en annonse der en mamma søkte etter noen som ville arve klær etter hennes to barn:-) Du kunne jo gjøre det samme...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg skulle også ønske jeg hadde hatt noen å arve etter. Jeg har ikke hatt det verken til Guttungen eller Datra. Ja det hadde vært innmari kjekt! Ville jo gitt noe tilbake innimellom, men man slipper veldig billig unna likevel... Hmm, tror jeg må prate litt med ei venninne som har ei som er en del eldre enn mi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Har du sjekket på Ellos? Det gikk så innmari treeeeegt på sidene deres at jeg ikke orket søke så mye, men se under barn - baby - yttertøy så kanskje du finner noe. Sparkjøp hadde, men var utsolgt i den str du skulle ha. Du er nok for sent ute serru. Ja det er nok bare å innse at jeg har driti meg ut! Så urutinert kan en fersk mamma være;-) Men takk for tipset - jeg skal sjekke Ellos! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.