Gå til innhold

Er det ikke NÅ det er vinter da?!

Gjest Grrr, finner ikke vinterjakke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Anonym 82

33

• Lillemus

13

• AneM1365380603

11

• mariaflyfly

10

Jeg har arvinger til begge mine og det er utrolig praktisk! :o) Stort sett arver et søskenbarn på min kjærestes side jentungens klær og et søskenbarn på stemoras side podens. Nå sist var det datra til Lotte her inne som arvet et par nesten ubrukte skøyter. :o)

Føler meg superheldig når jeg kan arve noe, jeg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232837969' post='4074447]

Føler meg superheldig når jeg kan arve noe, jeg! :-)

Det føles godt både å arve og å kunne sende pent brukte saker videre til andre. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vært vinter lenge, bare til info ;)

Det er så, men januar og februar er jo gjerne de kaldeste mnd da, og da er det jo helt høl i hue at de ikke har vintertøy i butikkene lenger! Har bare brukt dress frem til nå, men kunne tenkt meg ei jakke til henne utover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekka på Coop? Jeg så vinterjakker der for noen dager siden (tror jeg?).

Nei, det har jeg jammen ikke gjort! Kan jeg gjøre i morgen den dag... Takk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232838215' post='4074450]

Jeg har masse liggende etter snuppa, også i 86-92... Ytterjakker og Reimaluer ditten og datten...

Oi, selger du eller? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, selger du eller? :-)

Jepp, noe gies bort, noe tar jeg en pris for. Jeg pakker gjerne en Norgespakke og sender. Du kan få se noen bilder, så får du bestemme selv. :-)

Har du en mailadresse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232884300' post='4074807]

Jepp, noe gies bort, noe tar jeg en pris for. Jeg pakker gjerne en Norgespakke og sender. Du kan få se noen bilder, så får du bestemme selv. :-)

Har du en mailadresse?

Ingen anonym... Har du en? Ellers må jeg fikse en først! Legger ikke ut fult navn her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen anonym... Har du en? Ellers må jeg fikse en først! Legger ikke ut fult navn her!

Jeg er ytterst dårlig på anonyme mailadresser, hehe! Du får fikse en, så skal jeg se om mannen min får fikser en til meg --- ellers så bare svarer jeg med min vanlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232885027' post='4074822]

Jeg er ytterst dårlig på anonyme mailadresser, hehe! Du får fikse en, så skal jeg se om mannen min får fikser en til meg --- ellers så bare svarer jeg med min vanlige.

Hmm... Urgh! Ok, skal se hva jeg får til;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lærer det der etter hvert. Jeg forsto det den sommeren datteren min var nesten to år. Da det endelig ble litt varmt, var sommeren "over" i butikkene.

Det er en grunn til at det er tråder her om votter og utedresser tidlig på høsten. Det er ikke bare at DOL-mødrene er hysteriske planleggere.

Håper du finner en jakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan gå via meg om dere vil - jeg kjenner Lotte. :o)

[email protected]

Takk! Men nå er jeg liksom i gang da - har fikset meg en adresse til og greier. Men så dukker jo rakkern i meg navnet mitt opp istedet for mailadressen når jeg sender mail! Like før det tilter her...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Men nå er jeg liksom i gang da - har fikset meg en adresse til og greier. Men så dukker jo rakkern i meg navnet mitt opp istedet for mailadressen når jeg sender mail! Like før det tilter her...!

hehe, det er akkurat det som skjedde da jeg prøvde også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232888795' post='4074913]

Ja livet er så enkelt når man er sånt et datageni, ikke sant;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232888795' post='4074913]

[email protected]

Endelig!!!!!

Eller du kan sende til Lillemus da, også kan hun sende til denne adressen... Hun tilbød seg jo det. Så slipper du å lage en anonym adresse:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...