Gjest togli Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Har du sjekka på Coop? Jeg så vinterjakker der for noen dager siden (tror jeg?). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Åh, du er lite søt, da! )) Send meg en mail på [email protected] Jeg skal selvfølgelig betale deg! Du har mail! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Du har mail! Og du har svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg har arvinger til begge mine og det er utrolig praktisk! ) Stort sett arver et søskenbarn på min kjærestes side jentungens klær og et søskenbarn på stemoras side podens. Nå sist var det datra til Lotte her inne som arvet et par nesten ubrukte skøyter. ) Føler meg superheldig når jeg kan arve noe, jeg! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg har masse liggende etter snuppa, også i 86-92... Ytterjakker og Reimaluer ditten og datten... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1232837969' post='4074447] Føler meg superheldig når jeg kan arve noe, jeg! :-) Det føles godt både å arve og å kunne sende pent brukte saker videre til andre. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det har vært vinter lenge, bare til info Det er så, men januar og februar er jo gjerne de kaldeste mnd da, og da er det jo helt høl i hue at de ikke har vintertøy i butikkene lenger! Har bare brukt dress frem til nå, men kunne tenkt meg ei jakke til henne utover... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Har du sjekka på Coop? Jeg så vinterjakker der for noen dager siden (tror jeg?). Nei, det har jeg jammen ikke gjort! Kan jeg gjøre i morgen den dag... Takk:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1232838215' post='4074450] Jeg har masse liggende etter snuppa, også i 86-92... Ytterjakker og Reimaluer ditten og datten... Oi, selger du eller? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Oi, selger du eller? :-) Jepp, noe gies bort, noe tar jeg en pris for. Jeg pakker gjerne en Norgespakke og sender. Du kan få se noen bilder, så får du bestemme selv. :-) Har du en mailadresse? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1232884300' post='4074807] Jepp, noe gies bort, noe tar jeg en pris for. Jeg pakker gjerne en Norgespakke og sender. Du kan få se noen bilder, så får du bestemme selv. :-) Har du en mailadresse? Ingen anonym... Har du en? Ellers må jeg fikse en først! Legger ikke ut fult navn her! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Ingen anonym... Har du en? Ellers må jeg fikse en først! Legger ikke ut fult navn her! Jeg er ytterst dårlig på anonyme mailadresser, hehe! Du får fikse en, så skal jeg se om mannen min får fikser en til meg --- ellers så bare svarer jeg med min vanlige. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det føles godt både å arve og å kunne sende pent brukte saker videre til andre. ) Enig :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Ingen anonym... Har du en? Ellers må jeg fikse en først! Legger ikke ut fult navn her! Dere kan gå via meg om dere vil - jeg kjenner Lotte. ) [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1232885027' post='4074822] Jeg er ytterst dårlig på anonyme mailadresser, hehe! Du får fikse en, så skal jeg se om mannen min får fikser en til meg --- ellers så bare svarer jeg med min vanlige. Hmm... Urgh! Ok, skal se hva jeg får til;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Du lærer det der etter hvert. Jeg forsto det den sommeren datteren min var nesten to år. Da det endelig ble litt varmt, var sommeren "over" i butikkene. Det er en grunn til at det er tråder her om votter og utedresser tidlig på høsten. Det er ikke bare at DOL-mødrene er hysteriske planleggere. Håper du finner en jakke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Dere kan gå via meg om dere vil - jeg kjenner Lotte. ) [email protected] Takk! Men nå er jeg liksom i gang da - har fikset meg en adresse til og greier. Men så dukker jo rakkern i meg navnet mitt opp istedet for mailadressen når jeg sender mail! Like før det tilter her...! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Takk! Men nå er jeg liksom i gang da - har fikset meg en adresse til og greier. Men så dukker jo rakkern i meg navnet mitt opp istedet for mailadressen når jeg sender mail! Like før det tilter her...! hehe, det er akkurat det som skjedde da jeg prøvde også ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1232888795' post='4074913] hehe, det er akkurat det som skjedde da jeg prøvde også ;-) Ja livet er så enkelt når man er sånt et datageni, ikke sant;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1232888795' post='4074913] hehe, det er akkurat det som skjedde da jeg prøvde også ;-) [email protected] Endelig!!!!! Eller du kan sende til Lillemus da, også kan hun sende til denne adressen... Hun tilbød seg jo det. Så slipper du å lage en anonym adresse:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.