Gå til innhold

Slit Psykisk

Anbefalte innlegg

Gjest usikker100
Skrevet

Jeg har hatt/har ett forhold til ei jente i nesten ett år og hu har samboer og dem har vært i sammen i 17 år. Men nå slit jeg veldig Psykisk pågrunn av dette og overfor samboern hennes. Men ga ett inntrykk på at hu ville dra fra han fra første dag vi bli i sammen,men nå har hu droppa meg pågrunn av en tlf til han om at hu er sett i sammen med en fyr. Hu har også sagt at hu har kjempe følelser for meg og er veldig redd for å miste meg og hu sender meg meldinger om at elsker meg og slike ting,pluss at hu sier hu tenker mye på meg og at hu savner veldig det vi hadde i sammen og det med sex også. Har hu da droppa meg eller ikke og hva skal jeg gjøre overfor gubben hennes. Skal jeg stå fram med det å si det som det er for han,for jeg slit fryktelig Psykisk på grunn av han og dette forhlde jeg har til den jenta.

Videoannonse
Annonse
Gjest xbellax
Skrevet

Du bør konfrontere henne. Dersom du tillater henne å leke med dine følelser og gi deg falske forhåpninger så får du heller ikke noe annet. Om du skal involvere samboeren hennes eller ikke får bli din sak, men krev ihvertfall at vedkommende bestemmer seg,- og gransk dine egne følelser med hensyn til om dette er en relasjon det er verdt å gå inn i eller ikke.

Gjest nemlig hemlig
Skrevet

For din egen sjelefred, gjør det slutt. Jeg har vært i din situasjon, og husk folk som lyver og bedrar sine kjære, ikke slutter med det, om de bytter kjæreste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...