Gjest Elin Anja Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hei mitt 8 år gamle tantebarn et panikk angst annfall før jul, og har nå ikke tatt i seg mat (kun drukket) i 2 mnd. Han klarer ikke svelge fordi han tror han skal kveles og dø innen 5 minutter etter inntak. (Han tar tiden på klokken). Han klarer heller ikke svelge sitt eget spytt og samler på det. Han er svært tynn oglege/ psykologen lokalt i Nordfjordeid ser ikke ut til å kunne hjelpe. Vi er villige til å betale hva som helst for å finne tak i en dyktig gjerne privat praktiserende barne psykolog som har erfaring og kan hjelpe før det går galt. HVor som helst i landet. VI er svært desperate og håper dere kan anbefale et navn, hva som helst. prøver å søke på nettet men vanskelig å finne fram. Håper virkelig du kan svare meg på et navn på en dyktig psykolog som kan hjelpe... På forhånd tusen takk Hilsen fortvilt og søvnløs tante 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Per H Finne, Professor i barnesykdommer Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det er en dramatisk sykehistorie du beretter og jeg tror ikke jeg per online kan gi deg noen gode råd utover at jeg synes barnet bør undersøkes og vurderes av barnepsykolog og barnelege. Pga. bostedet er Haukeland sykehus det nærmeste og det jeg vil anbefale. Jeg synes legen på hjemstedet skal ta kontakt. Ut fra hva du beskriver tror jeg at han/ hun allerede har gjort det, men du beskriver ikke hva som er gjort og hvilke vurderinger/ udnersøkelser som er utført og konklusjonene på disse.-. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.