Gå til innhold

Gutt på 10år klenger og skal "holde hånd"

Gjest Ny sveis

Anbefalte innlegg

Gjest Ny sveis

Har en 10 år gammel stesønn, som skal sitte på fanget/sitte å kose på pappaen sin.Griper hånda til pappaen for å holde i/kose hånda.Det er sikkert helt normalt for noen,men jeg synes det er litt ekkelt jeg når han er 10 år..

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes dere er helt normalt begge to, jeg. Du har kanskje den følelsen fordi du ikke er guttens mor og er kanskje sjalu (ubevisst)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han føler for å markere overfor ham, seg selv og kanskje deg, at dette er pappaen _hans_? Eller forsikre seg om dette? Siden du er stemor har han vel opplevd en skilsmisse, kanskje det kan ligge en årsak her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest helt normalt hos oss.

Jente snart 11 år koser på samme måte.

Vi er så glade for det. Om noen få år så vil ungene våre knapt være hjemme så nyt det mens man kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt normalt, og særlig dersom han ikke ser pappaen sin hver dag.

Jeg synes du er unormal, som synes dette er ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt. Har en jente på 10 år, som elsker kose. Kan ikke se for meg hvis hun ikke skulle få lov til det. Jeg aner en sjalusi hos deg, uten å konkludere. La gutten kose med pappa`n sin. Før eller senere tar han selv naturlig avstand, men ikke i en alder av 10 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lilje30

Slike temaer kan man ikke ta opp som stemor uten at man blir beskyldt for å være sjalu.

Jeg er usikker på om du får frem det du vil, for denne gutten virker normal når det kommer til kosing og klenging slik du beskriver han.

Det er ikke uvanlig at helgebarn sitter oppå pappa og fotfølger han hele helga uten stans. Det finnes barn som står å prater med pappa gjennom nøkkelhullet med angst i stemmen når han er på do. Disse barna kommer ikke på at de kan gå å leke selv eller med andre barn slik barn som regel vil. Dette kan være utrolig slitsomt for far også, men tøft å skulle gjøre noe med, for du vil ikke avvise ungen din som du er så uendelig glad i.

Det er spørst om folk hadde ment at det var så koselig med kosing og klenging hvis barna satt som klegger rundt en hele helga gjerne fra 8.00 om morgene til 23.00+ om kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike temaer kan man ikke ta opp som stemor uten at man blir beskyldt for å være sjalu.

Jeg er usikker på om du får frem det du vil, for denne gutten virker normal når det kommer til kosing og klenging slik du beskriver han.

Det er ikke uvanlig at helgebarn sitter oppå pappa og fotfølger han hele helga uten stans. Det finnes barn som står å prater med pappa gjennom nøkkelhullet med angst i stemmen når han er på do. Disse barna kommer ikke på at de kan gå å leke selv eller med andre barn slik barn som regel vil. Dette kan være utrolig slitsomt for far også, men tøft å skulle gjøre noe med, for du vil ikke avvise ungen din som du er så uendelig glad i.

Det er spørst om folk hadde ment at det var så koselig med kosing og klenging hvis barna satt som klegger rundt en hele helga gjerne fra 8.00 om morgene til 23.00+ om kvelden.

Jeg ser på det du beskriver, som en annen problemstilling enn den som står i hovedinnlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette syns jeg ikke er ekkelt. Syns du det pga. at han er GUTT, eller pga. alderen generelt.

Har du barn?

Helt normal oppførsel, og særlig om man er helgebarn. Og han føler sikkert likedan mot morensin når, når han kommer hjem igjen.

(Hadde ett dilemma med en kamerat av meg for noen år siden, at gutten ikke ville hjem fra pappan, dette resulterte i at pappan fikk hovedomsorg, og det med rette, uten å gå mer inn på akuratt det, men følte ikke innlegget ditt var slik rettet)

Jeg ville gått en liten tankerunde med meg selv, og funnet ut hvorfor, du syns dette er ekkelt.

(hender jeg reagerer på helt normale ting, og må korrigere meg selv, og finne ut hvorfor.)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt. Vår 9-åring liker både å sitte på fanget og kose hånd/arm på både faren sin og meg (og tanter, bestemødre etc)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det bare er koselig jeg. De to største mine som er snart 8 og 9 år gamle, liker også å kose og holde hånd.

Selv litt store barn har behov for kos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...