Gjest prust Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Som andre her sier, så er dette normalt i mange hjem, at barn og voksen har mye fysisk kontakt med hverandre. Gutten min er snart ti år, og han er veldig kosete - både til å sitte på fanget, bli kilt på ryggen og få klem - og om kvelden pleier jeg å ligge litt i senga og småprate med ham. Da koser han meg gjerne på armen eller i håret, og jeg stryker ham på ryggen eller på armen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Helt normalt. Min 10-åring koser gjerne med både mamma og pappa. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aggathe Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Det er nok helt normalt for noen unger, mens det ikke er det for andre. Min 8-åring hadde fått hetta om jeg begynte med kosing nå, han ga meget klar beskjed når han var 7 år at det var det slutt med, så han hadde du ikke funnet i sofaen hånd i hånd med sin mor for å si det sånn. Men ser spesielt en kompis som holder mora i hånden om vi er på folksomme plasser, og han kan også sitte i fanget om anledninga byr seg,han er straks 9! Og det er ikke noe galt i det, men som sagt min hadde dødd om han hadde måttet gjøre det ifølge han selv! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MayLynn Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Eldstejenta mi er knapt 8. Jeg gruer meg til hun er for gammel til å ville kose... Har ikke sett for meg at det er når hun bare er 10... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det høres ut som han er helt innenfor "normalen". Jeg har faktisk inntrykk av at dagens unger koser mer med foreldrene sine enn det min generasjon gjorde? (jeg er 38 år gammel). Eldstejenta mi blir 12 til sommeren og hun satt senest igår kveld langt inni armkroken min og kooooste seg, nussa meg på kinnet og holdt meg i hånda. Sånn er hun også på pappaen Jeg merker imidlertid at hun ikke gjør dette like ofte som før, men at hun fortsatt føler det er helt greit å gjøre det, synes jeg er kjempefint 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.