Gå til innhold

Hvem er Doris?

Gjest Løveføtter

Anbefalte innlegg

Gjest Løveføtter

Jeg vet hvem Dora på NRK Super er. Men hvem i alle dager er Doris? Barna mine har kalt meg for Doris i hele dag... og jeg lurer veldig på hvilken "figur" Doris er...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, er det ikke den kvinnelige versjonen av Harry, da?

Ikke et kompliment, med andre ord...

Men det kan være noe helt annet, selvsagt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løveføtter

Hm, er det ikke den kvinnelige versjonen av Harry, da?

Ikke et kompliment, med andre ord...

Men det kan være noe helt annet, selvsagt. ;)

hm... vet ikke hvem det er heller, jaja...

De er for små til å forstå sammenhengen slik tror jeg, så tar det ikke ille opp nei...

Samme hva jeg har sagt til dem i dag, så svarer de "ja vel Doris"...

Men takk for svar, får følge med på tv de ser på, å finne ut hvem det er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løveføtter

Det er vel kanskje Doris klapphenger i Bimbels tryllebøtte du skal være da

huff, føler meg litt flau nå... må nok følge bedre med på hva barna ser på, for jeg aner virkelig ikke hva dette er heller... Er det på Super?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, godt tippa...

Men tror de er litt for små for henne...

Sikkert. :-)

Men det var den eneste Doris eg kom på i farten, ja bortsett fra ei som bor her i området, men ho har neppe vært på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest terkel i knipe

Tja.. Vi har jo "feite-dorris" fra animasjonsfilmen Terkel i knipe.. Er hun jeg tenkte på når jeg leste spørsmålet i hvert fall, ikke meningen å være ekkel her;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Løveføtter

Det _vil_ du ikke vite!!!!!

(neida, bare tulla.. Jeg har ingen anelse ;-))

Hehe, jeg har fortsatt ikke sett Doris på tv...

Men blir daglig omtalt som Doris! "Ja vel Doris" også holder de på å le seg skakk ;o)

3-års humor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har fortsatt ikke sett Doris på tv...

Men blir daglig omtalt som Doris! "Ja vel Doris" også holder de på å le seg skakk ;o)

3-års humor...

Skjønner godt at du lurer fælt på hvem hun derre Doris er da, ja ;-)

For mange år siden var jeg lærer i en 10.klasse. En av gutta i klassen mente jeg var akkurat som Mac Gyver og jeg lurer fortsatt på hva han egentlig mente med det (tør ikke å se på Mac Gyver på TV, sånn i tilfelle ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løveføtter

Skjønner godt at du lurer fælt på hvem hun derre Doris er da, ja ;-)

For mange år siden var jeg lærer i en 10.klasse. En av gutta i klassen mente jeg var akkurat som Mac Gyver og jeg lurer fortsatt på hva han egentlig mente med det (tør ikke å se på Mac Gyver på TV, sånn i tilfelle ;-))

Mac Gyver sitter aldri fast i noe vet du :o) Han har alltid en løsning! Utseende er noe annet...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mac Gyver sitter aldri fast i noe vet du :o) Han har alltid en løsning! Utseende er noe annet...;-)

Okei, jeg satser på det første ;-)

Jeg er dame og har aldri hatt hockeysveis, så jeg tror ikke utseendet er særlig likt *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest doris den deilige

Sikkert. :-)

Men det var den eneste Doris eg kom på i farten, ja bortsett fra ei som bor her i området, men ho har neppe vært på tv.

Du bor vel ikke i nærheten av "Deilige Doris"? Det var det ei i nærområdet som ble kalt. Husker at hun var skikkelig klysete....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løveføtter

Du bor vel ikke i nærheten av "Deilige Doris"? Det var det ei i nærområdet som ble kalt. Husker at hun var skikkelig klysete....

Desverre:-( ingen Doris i vårt nærmiljø... Kunne jo vært spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...