Gjest Løveføtter Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg vet hvem Dora på NRK Super er. Men hvem i alle dager er Doris? Barna mine har kalt meg for Doris i hele dag... og jeg lurer veldig på hvilken "figur" Doris er...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hm, er det ikke den kvinnelige versjonen av Harry, da? Ikke et kompliment, med andre ord... Men det kan være noe helt annet, selvsagt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løveføtter Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hm, er det ikke den kvinnelige versjonen av Harry, da? Ikke et kompliment, med andre ord... Men det kan være noe helt annet, selvsagt. hm... vet ikke hvem det er heller, jaja... De er for små til å forstå sammenhengen slik tror jeg, så tar det ikke ille opp nei... Samme hva jeg har sagt til dem i dag, så svarer de "ja vel Doris"... Men takk for svar, får følge med på tv de ser på, å finne ut hvem det er... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fuchur Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det er vel kanskje Doris klapphenger i Bimbels tryllebøtte du skal være da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løveføtter Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det er vel kanskje Doris klapphenger i Bimbels tryllebøtte du skal være da huff, føler meg litt flau nå... må nok følge bedre med på hva barna ser på, for jeg aner virkelig ikke hva dette er heller... Er det på Super? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fuchur Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 huff, føler meg litt flau nå... må nok følge bedre med på hva barna ser på, for jeg aner virkelig ikke hva dette er heller... Er det på Super? Nrk super på morran. Bimble's bucket, http://dev.keyframeonline.com/Animation/Bimble's_Bucket/1028/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løveføtter Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Nrk super på morran. Bimble's bucket, http://dev.keyframeonline.com/Animation/Bimble's_Bucket/1028/ Jeg får følge med i morgen tidlig da... ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Eg vet ikkje. Men kan det være Doris Day? http://www.catalogs.com/coolpicks/wp-content/uploads/2008/10/doris-day.jpg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løveføtter Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Eg vet ikkje. Men kan det være Doris Day? http://www.catalogs.com/coolpicks/wp-content/uploads/2008/10/doris-day.jpg Hehe, godt tippa... Men tror de er litt for små for henne... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fuchur Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg får følge med i morgen tidlig da... ;o) Du får gjøre det Doris :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løveføtter Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Du får gjøre det Doris :-) LOL Doris er klar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hehe, godt tippa... Men tror de er litt for små for henne... Sikkert. :-) Men det var den eneste Doris eg kom på i farten, ja bortsett fra ei som bor her i området, men ho har neppe vært på tv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest terkel i knipe Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Tja.. Vi har jo "feite-dorris" fra animasjonsfilmen Terkel i knipe.. Er hun jeg tenkte på når jeg leste spørsmålet i hvert fall, ikke meningen å være ekkel her;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det _vil_ du ikke vite!!!!! (neida, bare tulla.. Jeg har ingen anelse ;-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løveføtter Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det _vil_ du ikke vite!!!!! (neida, bare tulla.. Jeg har ingen anelse ;-)) Hehe, jeg har fortsatt ikke sett Doris på tv... Men blir daglig omtalt som Doris! "Ja vel Doris" også holder de på å le seg skakk ;o) 3-års humor... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hehe, jeg har fortsatt ikke sett Doris på tv... Men blir daglig omtalt som Doris! "Ja vel Doris" også holder de på å le seg skakk ;o) 3-års humor... Skjønner godt at du lurer fælt på hvem hun derre Doris er da, ja ;-) For mange år siden var jeg lærer i en 10.klasse. En av gutta i klassen mente jeg var akkurat som Mac Gyver og jeg lurer fortsatt på hva han egentlig mente med det (tør ikke å se på Mac Gyver på TV, sånn i tilfelle ;-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løveføtter Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Skjønner godt at du lurer fælt på hvem hun derre Doris er da, ja ;-) For mange år siden var jeg lærer i en 10.klasse. En av gutta i klassen mente jeg var akkurat som Mac Gyver og jeg lurer fortsatt på hva han egentlig mente med det (tør ikke å se på Mac Gyver på TV, sånn i tilfelle ;-)) Mac Gyver sitter aldri fast i noe vet du ) Han har alltid en løsning! Utseende er noe annet...;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Mac Gyver sitter aldri fast i noe vet du ) Han har alltid en løsning! Utseende er noe annet...;-) Okei, jeg satser på det første ;-) Jeg er dame og har aldri hatt hockeysveis, så jeg tror ikke utseendet er særlig likt *hehe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest doris den deilige Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Sikkert. :-) Men det var den eneste Doris eg kom på i farten, ja bortsett fra ei som bor her i området, men ho har neppe vært på tv. Du bor vel ikke i nærheten av "Deilige Doris"? Det var det ei i nærområdet som ble kalt. Husker at hun var skikkelig klysete.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løveføtter Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Du bor vel ikke i nærheten av "Deilige Doris"? Det var det ei i nærområdet som ble kalt. Husker at hun var skikkelig klysete.... Desverre:-( ingen Doris i vårt nærmiljø... Kunne jo vært spennende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.