Gjest Geir Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Du bor vel ikke i nærheten av "Deilige Doris"? Det var det ei i nærområdet som ble kalt. Husker at hun var skikkelig klysete.... Nei, "Deilige Doris" bor ikkje i nærheten, desverre... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Feitedoris Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 haha har du lagt på deg? Jeg og mannen min har en intern humor etter å ha sett en animasjonsfilm, husker ikke helt hva den het, men det var noen unger som drev og mobba ei i klassa som var så feit som het doris, de kalte henne feitedoris. sjekk hu feite kua da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Feitedoris Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Tja.. Vi har jo "feite-dorris" fra animasjonsfilmen Terkel i knipe.. Er hun jeg tenkte på når jeg leste spørsmålet i hvert fall, ikke meningen å være ekkel her;) Ja, Terkel i Knipe! Det må være den hihi 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.