Gjest Toleranse Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg begynte med Seroxat i September ifjor med 20 mg, men reduserte etter et par dg til 10 mg da jeg raskt følte meg "kjemisk kastrert". Jeg opplevde allikevel at 10 mg hjalp veldig mot bla. sosial angst og tensjonshodepine. Frem til jul hadde jeg en flott tid som ting gikk veldig bra! Så kom det negative endringer hvor symptomene igjen dukket opp. Jeg skrev inn her hvor jeg ble rådet til å øke doseringen til 20 mg som jeg har gjort fra nyttår, Jeg har altså doblet doseringen, men dessverre uten noen effekt... Hva bør jeg nå gjøre? Øke ennå mer, eller skifte merke? Er samtidig redd for å øke dosering pga vanskeligheter med seksuelle bivirkninger (vanskelig å oppnå orgasme samt og holde på ereksjonen). Blir så oppgitt da alt var så bra en stund. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/322987-n%C3%A5r-seroxat-ikke-lenger-virker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.