Gå til innhold

Når Seroxat ikke lenger virker

Anbefalte innlegg

Gjest Toleranse

Jeg begynte med Seroxat i September ifjor med 20 mg, men reduserte etter et par dg til 10 mg da jeg raskt følte meg "kjemisk kastrert". Jeg opplevde allikevel at 10 mg hjalp veldig mot bla. sosial angst og tensjonshodepine. Frem til jul hadde jeg en flott tid som ting gikk veldig bra! Så kom det negative endringer hvor symptomene igjen dukket opp. Jeg skrev inn her hvor jeg ble rådet til å øke doseringen til 20 mg som jeg har gjort fra nyttår, Jeg har altså doblet doseringen, men dessverre uten noen effekt... Hva bør jeg nå gjøre? Øke ennå mer, eller skifte merke? Er samtidig redd for å øke dosering pga vanskeligheter med seksuelle bivirkninger (vanskelig å oppnå orgasme samt og holde på ereksjonen). Blir så oppgitt da alt var så bra en stund.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/322987-n%C3%A5r-seroxat-ikke-lenger-virker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...