Gå til innhold

Fra pasient til venn?

Anbefalte innlegg

Gjest 30 dame

Hva er den store faren med å omgås hjelpere sosialt? Jeg var innlagt over en lang periode for to år siden. Har siden ikke vært innlagt, men prater stadig vekk med et par av hjelpepleierne. En av dem har foreslått at vi skal ta oss en tur på byen sammen... Er dette mot reglene? Det er lenge siden jeg var innlagt. Han ene er blitt en veldig god venn av meg som har kjøpt bursdag og julegaver til meg siste årene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/323009-fra-pasient-til-venn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skjønner ikke helt hva ditt problem består , siden du nevner det på den måten.. Men såpass kan jeg si, at en som kommer i en svak situasjon ( behandlings situasjon ) , kan lett ble brukt av en som vil utnytte situasjonen. Dette er jo noe du vet best selv, og hvordan du føler det. Føler du at du er blitt fanget av en mann på et noe galt grunnlag, og nå har fått følelser for deg ? Og siden han har både vært en behandler og en som nå også har vist personlig interesse for deg, ved å kjøpe ting til deg, så er du redd for å avise han, eller såre han på en måte ? I tilfelle, så er det behandleren som har gått over streken her, og du trenger overhode ikke å ta hensyn til han.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/323009-fra-pasient-til-venn/#findComment-2678252
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...