Gå til innhold

Alkohol og psykiske lidelser

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Jeg drikker ikke ofte, men når jeg skal sosialisere med mine venner er det alltid i forbindelse med fest og drikking. Jeg er en mann i 20 årene, og det er ikke så jævlig lett å få folk til å forstå at du ikke kan drikke. Men de gangene jeg drikker trigger det alt det vonde i meg, jeg kan drikke uendelig og følgelig skjer mye dumt som aldri hadde skjedd ellers. Bruker AD og Benzo Fast, skulle gjerne vært foruten sistnevnte. Er det noen som kjenner seg igjen, at alkohol er veldig destruktivt og river ned det man eventuelt har bygd opp, når man er psykisk syk og drikker? Jeg vet selvfølgelig at medisinene jeg bruker og alkohol etter hovedregelen ikke går sammen, men det er bare ikke så lett.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/323016-alkohol-og-psykiske-lidelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...