Gå til innhold

Et spørsmål

Anbefalte innlegg

Hei. jeg er en jente på 20 år. Jeg har inneimellom dager med tomhet, og negative tanker- føler jeg ikke duger til noe. At skole, jobb m.m er mislykket. Og at andre mener, ser og tenker det samme som meg. Disse dagene er tunge, og medfører også noe konsentrasjonsvansker og søvnproblemer. Har også kastet opp etter noen måltider, dette fordi jeg føler dårlig samvittighet. Noe som hjelper etter å ha kastet opp. Dette gjelder ikke alle måltider. Det har vært mange ting det siste året, og mye endringer i livet mitt. Har blant annet mistet en nær venn, har mye på skole, og har hatt en jobb som jeg opplevde som alt for tøff. Har hatt det slik et års tid. det jeg lurer på er om dette bare er en periode, eller om jeg burde kontakte lege? Hva kan jeg selv gjøre for å endre på dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/323038-et-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...