pekkaline Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=550760 Jeg måtte leid inn noen hjelpere tror jeg, herlighet Det blir en aktiv hverdag med åtte babyer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Oj-oj-oj....! 8 babyer er nå en ting, men hva med 8 3-åringer??? Og 8 14-åringer??? Å kjære vene, selv uten religiøs tilhørighet tror jeg at jeg henger meg på den andre 8-barnsmoren i artiklen: Disse trenger at noen ber for dem. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Herremin! 8-linger.. Det står vel for meg som det ultimate mareritt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jøje meg! Tenk da når disse små kommer i trassalderen, det blir litt av en jobb. Jeg kjenner noen som har trillinger, der ser jeg at foreldrene noen ganger mangler ett ekstra sett med armer, tenk hvor mange som mangler ved 8 barn da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Oj-oj-oj....! 8 babyer er nå en ting, men hva med 8 3-åringer??? Og 8 14-åringer??? Å kjære vene, selv uten religiøs tilhørighet tror jeg at jeg henger meg på den andre 8-barnsmoren i artiklen: Disse trenger at noen ber for dem. :-) Jeg tror det skal mer til enn et par Ave Maria'er. Gudbedre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Oj-oj-oj....! 8 babyer er nå en ting, men hva med 8 3-åringer??? Og 8 14-åringer??? Å kjære vene, selv uten religiøs tilhørighet tror jeg at jeg henger meg på den andre 8-barnsmoren i artiklen: Disse trenger at noen ber for dem. :-) De kan trenge litt av hvert ja 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Herremin! 8-linger.. Det står vel for meg som det ultimate mareritt... Hehe, det er kanskje denne moren vi skal tenke på når det butter imot iblant 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1233042975' post='4076577] Jøje meg! Tenk da når disse små kommer i trassalderen, det blir litt av en jobb. Jeg kjenner noen som har trillinger, der ser jeg at foreldrene noen ganger mangler ett ekstra sett med armer, tenk hvor mange som mangler ved 8 barn da! Er sjeleglad for at det ikke er meg. Men for å se den positive biten, de får 8 ganger så mange gleder også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma07 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Skulle akkurat til å legge ut linken, men du kom meg forkjøpet. Helt utrolig at det går ann. Men må være ærlig å si at jeg er glad det ikke er meg Men de kommer nok til å få det fantastisk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Skulle akkurat til å legge ut linken, men du kom meg forkjøpet. Helt utrolig at det går ann. Men må være ærlig å si at jeg er glad det ikke er meg Men de kommer nok til å få det fantastisk! Ja det vil nok blir fantastisk mye arbeid og fantastisk mye glede Går det fint med snuppa di? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ja det vil nok blir fantastisk mye arbeid og fantastisk mye glede Går det fint med snuppa di? Jeg tror det hadde tatt laaaaaaaaang tid før jeg hadde vært i stand til å se på 8 unger på engang som en glede... Jeg elsker ungene mine altså, men det holder lenge med en i gangen for meg. To hadde jeg greid, men 8?! Jeg hadde tørna inn sammen med mannen til Sjokoladeplata temmelig fort er jeg redd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma07 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ja det vil nok blir fantastisk mye arbeid og fantastisk mye glede Går det fint med snuppa di? Så koslig at du spør Det går bra, tror det er noen tenner på gang, er ikke alltid helt lett å ha med å gjøre for tiden, henger rundt halsen min og hylskriker.. Så nå har jeg endelig fått henne til å sove.. Ellers stor koser vi oss.. Har begynt å si en del ord, deriblandt nei. Så hun går å sier nei til alt for tiden 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg tror det hadde tatt laaaaaaaaang tid før jeg hadde vært i stand til å se på 8 unger på engang som en glede... Jeg elsker ungene mine altså, men det holder lenge med en i gangen for meg. To hadde jeg greid, men 8?! Jeg hadde tørna inn sammen med mannen til Sjokoladeplata temmelig fort er jeg redd. Du kan sikkert fleipe med dette uten å henvise til andres reelt fortvilede situasjon, tror du ikke? Forøvrig er jeg enig med deg hva angår å ha 8 jevnaldrende unger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg tror det hadde tatt laaaaaaaaang tid før jeg hadde vært i stand til å se på 8 unger på engang som en glede... Jeg elsker ungene mine altså, men det holder lenge med en i gangen for meg. To hadde jeg greid, men 8?! Jeg hadde tørna inn sammen med mannen til Sjokoladeplata temmelig fort er jeg redd. *lol* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Så koslig at du spør Det går bra, tror det er noen tenner på gang, er ikke alltid helt lett å ha med å gjøre for tiden, henger rundt halsen min og hylskriker.. Så nå har jeg endelig fått henne til å sove.. Ellers stor koser vi oss.. Har begynt å si en del ord, deriblandt nei. Så hun går å sier nei til alt for tiden Så herlig "Nei" er vel ordet de hører oftest når de begynner å gå og slikt Tenner er ikke bare bare, da er mamma god å ha. Lykke til videre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Du kan sikkert fleipe med dette uten å henvise til andres reelt fortvilede situasjon, tror du ikke? Forøvrig er jeg enig med deg hva angår å ha 8 jevnaldrende unger. Joda, du har helt rett i det, beklager den der, Men jeg hadde med all sannsynlighet vært svært nær innleggelse på psykiatriske om jeg hadde hatt ansvaret for 8-linger... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 ... også jeg som til tider synes det er mye med to og har prist meg lykkelig for at jeg ikke fikk tvillinger 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 I alle dager! *sjokka* Det er helt utrolig hva en menneske kropp kan klare. Hvert lille liv er jo et mirakel i seg selv, men 8 må jo være helt utrolig... Får håpe alle er friske og velskapte. De har nok en spennende tid foran seg. På godt & vondt.... :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Best å lære seg bleieskift og mating på samlebånd med en gang der... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Dette framstår for meg som det ultimate mareritt, for å være ærlig. Jeg tror ikke jeg hadde gledet meg spesielt etter denne fødselen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.