Gjest qigong Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Tenk deg å amme åtte stykker da, rekker ikke så mye annet. Eller det sier vel seg selv at det må litt annen melk inn i bildet her :-). Ville ropt på hjelp ja ihvertfall 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babydillah Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Før jeg fikk snuppa mi fikk jeg lyst på tvillinger, så ble jeg ferdig med det liksom... men når jeg så hvor travelt det var med EN baby tror jeg ikke jeg hadde taklet to Og 8 da.... uff... da måtte jeg hatt hjelp ja 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Å herlige min juledag! Jeg er såååå glad det ikke er meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 http://www.side2.no/helse/article2522409.ece 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 http://www.side2.no/helse/article2522409.ece Ja det er like før øyene ramler ut! *sjokk* ''de er nå små søsken til seks stykker på sju, seks, fem, tre år og to år gamle tvillinger. '' Travle dager i vente. Også bare 33år gammel, men det er da enda godt at hun er så ung. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ja det er like før øyene ramler ut! *sjokk* ''de er nå små søsken til seks stykker på sju, seks, fem, tre år og to år gamle tvillinger. '' Travle dager i vente. Også bare 33år gammel, men det er da enda godt at hun er så ung. Det er jo en hel barnehageavdeling, som hun får ansvaret for alene. I barnehagen her er de 3 voksne for å passe 14 barn. I Sverige på småbarnsavdelingen så er de tre voksne for å passe 8 barn under 2 1/5 år. De største er nok ikke gamle nok ennå til å hjelpe til. Hvordan denne moren skal greie seg? Jeg er glad det ikke er meg. Jeg hadde tre barn under fem år, og det var mer enn nok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Det er jo en hel barnehageavdeling, som hun får ansvaret for alene. I barnehagen her er de 3 voksne for å passe 14 barn. I Sverige på småbarnsavdelingen så er de tre voksne for å passe 8 barn under 2 1/5 år. De største er nok ikke gamle nok ennå til å hjelpe til. Hvordan denne moren skal greie seg? Jeg er glad det ikke er meg. Jeg hadde tre barn under fem år, og det var mer enn nok. 7 år var den eldste, så det er ikke så mye hjelp i den nei. Det virker som mormoren likte seg siden hun røper hennes navn..... Håper virkelig de klarer å følge dem opp stakkars... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 7 år var den eldste, så det er ikke så mye hjelp i den nei. Det virker som mormoren likte seg siden hun røper hennes navn..... Håper virkelig de klarer å følge dem opp stakkars... Jeg hadde tiltet om datra hadde fått 14 unger! Det hadde jo da ligget i kortene at jeg, som mormor, hadde vært forventet å skulle stille opp 100% om hun hadde fått 8-linger. Takk og lov for norsk regelverk her! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg hadde tiltet om datra hadde fått 14 unger! Det hadde jo da ligget i kortene at jeg, som mormor, hadde vært forventet å skulle stille opp 100% om hun hadde fått 8-linger. Takk og lov for norsk regelverk her! Ja mulig jeg fikk feil inntrykk, men når hun sier dette til pressen så.... Vi får krysse fingrene for dem. Jeg er gald i massevis for mine tre, kunne aldri i verden hatt 11 til *lol* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Å hjelpes...Det hadde blitt min død hvis det skjedde meg:/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plommeblomst Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Er sjeleglad for at det ikke er meg. Men for å se den positive biten, de får 8 ganger så mange gleder også Herlighet, hvor glad kan man bli, lissom 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 De barna kan umulig ha blitt unfanget ved den økologiske metode! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 De barna kan umulig ha blitt unfanget ved den økologiske metode! Det har du rett i, og de 8 barna har allerede seks søsken.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Å hjelpes...Det hadde blitt min død hvis det skjedde meg:/ *huff* Og de 8 har seks søsken......................... ",) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 *huff* Og de 8 har seks søsken......................... ",) DVS hvert barn har 13 søsken. Alle under 7 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det har du rett i, og de 8 barna har allerede seks søsken.... Så samme kjerringa har 14 unger?? Galskap, spør du meg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Så samme kjerringa har 14 unger?? Galskap, spør du meg! Det må være vanskelig å finne tid til å gå på jobb for å tjene penger så hun kan fø alle disse barna. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.