Gå til innhold

8-linger!

pekkaline

Anbefalte innlegg

Tenk deg å amme åtte stykker da, rekker ikke så mye annet. Eller det sier vel seg selv at det må litt annen melk inn i bildet her :-). Ville ropt på hjelp ja ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest babydillah

Før jeg fikk snuppa mi fikk jeg lyst på tvillinger, så ble jeg ferdig med det liksom... men når jeg så hvor travelt det var med EN baby tror jeg ikke jeg hadde taklet to :D

Og 8 da.... uff... da måtte jeg hatt hjelp ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Ja det er like før øyene ramler ut! *sjokk*

''de er nå små søsken til seks stykker på sju, seks, fem, tre år og to år gamle tvillinger. ''

Travle dager i vente. Også bare 33år gammel, men det er da enda godt at hun er så ung.

Det er jo en hel barnehageavdeling, som hun får ansvaret for alene. I barnehagen her er de 3 voksne for å passe 14 barn.

I Sverige på småbarnsavdelingen så er de tre voksne for å passe 8 barn under 2 1/5 år.

De største er nok ikke gamle nok ennå til å hjelpe til.

Hvordan denne moren skal greie seg?

Jeg er glad det ikke er meg. Jeg hadde tre barn under fem år, og det var mer enn nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo en hel barnehageavdeling, som hun får ansvaret for alene. I barnehagen her er de 3 voksne for å passe 14 barn.

I Sverige på småbarnsavdelingen så er de tre voksne for å passe 8 barn under 2 1/5 år.

De største er nok ikke gamle nok ennå til å hjelpe til.

Hvordan denne moren skal greie seg?

Jeg er glad det ikke er meg. Jeg hadde tre barn under fem år, og det var mer enn nok.

7 år var den eldste, så det er ikke så mye hjelp i den nei. Det virker som mormoren likte seg siden hun røper hennes navn..... Håper virkelig de klarer å følge dem opp stakkars...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 år var den eldste, så det er ikke så mye hjelp i den nei. Det virker som mormoren likte seg siden hun røper hennes navn..... Håper virkelig de klarer å følge dem opp stakkars...

Jeg hadde tiltet om datra hadde fått 14 unger! Det hadde jo da ligget i kortene at jeg, som mormor, hadde vært forventet å skulle stille opp 100% om hun hadde fått 8-linger. Takk og lov for norsk regelverk her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tiltet om datra hadde fått 14 unger! Det hadde jo da ligget i kortene at jeg, som mormor, hadde vært forventet å skulle stille opp 100% om hun hadde fått 8-linger. Takk og lov for norsk regelverk her!

Ja mulig jeg fikk feil inntrykk, men når hun sier dette til pressen så.... Vi får krysse fingrene for dem. Jeg er gald i massevis for mine tre, kunne aldri i verden hatt 11 til *lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sjeleglad for at det ikke er meg.

Men for å se den positive biten, de får 8 ganger så mange gleder også ;)

Herlighet, hvor glad kan man bli, lissom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De barna kan umulig ha blitt unfanget ved den økologiske metode!

Det har du rett i, og de 8 barna har allerede seks søsken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å hjelpes...Det hadde blitt min død hvis det skjedde meg:/

*huff* Og de 8 har seks søsken......................... ",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Så samme kjerringa har 14 unger??

Galskap, spør du meg!

Det må være vanskelig å finne tid til å gå på jobb for å tjene penger så hun kan fø alle disse barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...