pekkaline Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg ser det ofte, de små jentene bruker bh med _innlegg_. De har små spinkle guttekropper noen av dem. Om din datter på ti år vil ha bh, kjøper du det da selv om de har innoverpupper omtrent? Jeg er kanskje gammeldags som tenker at de bør _ha_ noe før de begynner med BH? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Snuppa her var vel ikke mer enn 7 år da hun spurte etter "barne-bh". Hun fikk da bare til svar at det hadde hun ikke bruk for, vanlige undertrøyer holder lenge ennå. Hun ser av og til lengselsfullt på mine bh'er og spør om hun kan få arve dem når hun blir større. *Hehe* Jeg sier da lattermildt at når hun får noe å putte i dem så skal vi kjøpe nye, fine til henne. ) Selv syntes jeg bh'er og alt det der var driiiitpinlig på den alderen og skulle aaaaaldri begynne med det! Tror jeg var 17 før jeg begynte fast med bh gitt... Burde gjort det lenge før, men det er en annen sak. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Er du sikker på de har innlegg i BH'en? Jeg har en elleveåring som begynte å få bryster som tiåring. Hun er tynn og spinkel, så man kan jo lett tro at hun bruker BH med innlegg, men det bruker hun altså ikke. Hun bruker helt enkle topper eller singletter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Nei, herregud. De får da vente til de har noe å ha i bh-en. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Snuppa her var vel ikke mer enn 7 år da hun spurte etter "barne-bh". Hun fikk da bare til svar at det hadde hun ikke bruk for, vanlige undertrøyer holder lenge ennå. Hun ser av og til lengselsfullt på mine bh'er og spør om hun kan få arve dem når hun blir større. *Hehe* Jeg sier da lattermildt at når hun får noe å putte i dem så skal vi kjøpe nye, fine til henne. ) Selv syntes jeg bh'er og alt det der var driiiitpinlig på den alderen og skulle aaaaaldri begynne med det! Tror jeg var 17 før jeg begynte fast med bh gitt... Burde gjort det lenge før, men det er en annen sak. Jeg var 27 før jeg orka å bruke BH en hel dag *rødme* Jeg gikk i topper fra jeg begynte å få pupper, men når jeg begynte å lekke i mitt første svangerskap, så hadde jeg ikke noe valg. På med BH'n, og siden har jeg brukt det ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg var 27 før jeg orka å bruke BH en hel dag *rødme* Jeg gikk i topper fra jeg begynte å få pupper, men når jeg begynte å lekke i mitt første svangerskap, så hadde jeg ikke noe valg. På med BH'n, og siden har jeg brukt det ;-) Såvidt jeg husker har jeg litt mer som henger og slenger enn de spretne du har? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Datteren min ville nok aldri gått med bh da hun var 10 år. Hvis behovet var der ville jeg nok valgt en uten fyll. Nå er det jo ofte sånn at en mors meninger er null verdt når den tid kommer. I allefall ser jeg nå at hun har bestemte meninger om hvordan undertøyet skal være. Jeg synes det er greit så lenge hun ikke overdriver. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løveføtter Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Snuppa her var vel ikke mer enn 7 år da hun spurte etter "barne-bh". Hun fikk da bare til svar at det hadde hun ikke bruk for, vanlige undertrøyer holder lenge ennå. Hun ser av og til lengselsfullt på mine bh'er og spør om hun kan få arve dem når hun blir større. *Hehe* Jeg sier da lattermildt at når hun får noe å putte i dem så skal vi kjøpe nye, fine til henne. ) Selv syntes jeg bh'er og alt det der var driiiitpinlig på den alderen og skulle aaaaaldri begynne med det! Tror jeg var 17 før jeg begynte fast med bh gitt... Burde gjort det lenge før, men det er en annen sak. Hehe, du får spørre hun når hun er 17, om hun vil arve et par bh`er av deg... da tror hun vel at det har klikka for mora si ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Såvidt jeg husker har jeg litt mer som henger og slenger enn de spretne du har? Joda, det er en viss mulighet for det Nå kan jeg allikevel ikke skjønne at jeg gikk uten BH! Føler meg skikkelig naken uten det nå 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hehe, du får spørre hun når hun er 17, om hun vil arve et par bh`er av deg... da tror hun vel at det har klikka for mora si ;o) *Hehehehe* Hun hevder at hun aldri skal flytte fra meg og at hun aaaaaldri skal reise på ferie uten meg også. Faren foreslo at jeg skulle få det skriftlig. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Er du sikker på de har innlegg i BH'en? Jeg har en elleveåring som begynte å få bryster som tiåring. Hun er tynn og spinkel, så man kan jo lett tro at hun bruker BH med innlegg, men det bruker hun altså ikke. Hun bruker helt enkle topper eller singletter. Ja jeg er sikker. Vi var i svømmehallen.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hehe, du får spørre hun når hun er 17, om hun vil arve et par bh`er av deg... da tror hun vel at det har klikka for mora si ;o) Datteren min har overtatt noen av mine. Hun spurte om hun kunne få dem. De var egentlig litt små til meg, så like greit ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Sukk, snuppa på snart 8 _vil_ ha BH - så vi har allerede kampen pågående... Jeg håper imidlertid at vi ikke har gått helt fra vettet og kjøper til henne når hun blir 10 - med mindre hun har noe å ha inni. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løveføtter Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Datteren min har overtatt noen av mine. Hun spurte om hun kunne få dem. De var egentlig litt små til meg, så like greit ) Jaja, hvorfor ikke, men da var de vel ikke så godt brukt ;-) Jeg har bare sønner, så håper virkelig jeg slipper bh kjøp til dem ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løveføtter Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 *Hehehehe* Hun hevder at hun aldri skal flytte fra meg og at hun aaaaaldri skal reise på ferie uten meg også. Faren foreslo at jeg skulle få det skriftlig. ;o) Åååå, det er deilig å være mamma! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jaja, hvorfor ikke, men da var de vel ikke så godt brukt ;-) Jeg har bare sønner, så håper virkelig jeg slipper bh kjøp til dem ;o) ''Jeg har bare sønner, så håper virkelig jeg slipper bh kjøp til dem ;o)'' *Ha ha* ) Vi så en gutt på kanskje 10 år på stranda i sommer. Han hadde skikkelig spretne og store pupper. Først trodde vi det var en jente. Bh'ene datteren overtok var slike jeg hadde kjøpt til kjoler, så de var lite brukt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Datteren min ville nok aldri gått med bh da hun var 10 år. Hvis behovet var der ville jeg nok valgt en uten fyll. Nå er det jo ofte sånn at en mors meninger er null verdt når den tid kommer. I allefall ser jeg nå at hun har bestemte meninger om hvordan undertøyet skal være. Jeg synes det er greit så lenge hun ikke overdriver. Jneta mi har begynt å få antydninger, det er slik at guttene snur seg bort om hun kommer fra dusjen i trusa... Hun skal få en bh, men ikke med fyll slik at hun ser ut som en barbydukke som hun ene jeg så gjorde... Det er greit at de vet hva de vil ha, men alt til sin tid 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jaja, hvorfor ikke, men da var de vel ikke så godt brukt ;-) Jeg har bare sønner, så håper virkelig jeg slipper bh kjøp til dem ;o) LOL! Min søster beklager seg over at døtrene hennes rapper sminken hennes osv. Da tenker jeg i mitt stille sinn at jeg jammen håper jeg slipper dette problemet med sønnen min;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg synes det er helt forkastelig med bh'er med innlegg på så små barn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løveføtter Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 LOL! Min søster beklager seg over at døtrene hennes rapper sminken hennes osv. Da tenker jeg i mitt stille sinn at jeg jammen håper jeg slipper dette problemet med sønnen min;-) Hehe, men man skal aldri være trygg på det heller... En dag du kommer hjem, går han rundt i dine fine sommerkjoler... iiiiik.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.