Gå til innhold

10 år og BH

pekkaline

Anbefalte innlegg

Sukk, snuppa på snart 8 _vil_ ha BH - så vi har allerede kampen pågående...

Jeg håper imidlertid at vi ikke har gått helt fra vettet og kjøper til henne når hun blir 10 - med mindre hun har noe å ha inni.

Hvis det er en greie at "alle" på skolen har det så forstår jeg at spørsmålet vil komme, men ... Det var nesten pinlig å se de jentene kle seg. (svømmehallen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

21

• AneM1365380603

8

• morsan

7

• Lillemus

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Mirakelet

jeg fikk pupper ganske tidlig, men de var ikke så store da jeg var ti, men da jeg var 12 derimot...

men jeg følte meg ikke klar til å bli voksen ennå, jeg burde egentlig hatt bh, fikk vondt i ryggen pga puppene og at jeg ikke brukte bh. I stedet prøvde jeg skjule dem med store gensere... turte ikke begynne med bh før jeg var rundt 14...

men å bruke bh før en får pupper i det hele tatt - og når de bare er 10? Neh....

Kanskje en søt sportsbh med snoopy eller noe da, men ikke skikkelig bh med innlegg. De blir voksne tidsnok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, men man skal aldri være trygg på det heller... En dag du kommer hjem, går han rundt i dine fine sommerkjoler...

iiiiik....

*uææææ*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

LOL!

Min søster beklager seg over at døtrene hennes rapper sminken hennes osv. Da tenker jeg i mitt stille sinn at jeg jammen håper jeg slipper dette problemet med sønnen min;-)

Den eldste datteren min tok mascara på sønnen min her en dag. Han så skikkelig morsom ut, men hjelpes meg så urettferdig det er at en gutt skal ha så lange og tette øyenvipper. Tenåringen hadde trengt dem bedre enn han ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt forkastelig med bh'er med innlegg på så små barn.

Enig, i allefall for de som ikke har noe å legge inni....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den eldste datteren min tok mascara på sønnen min her en dag. Han så skikkelig morsom ut, men hjelpes meg så urettferdig det er at en gutt skal ha så lange og tette øyenvipper. Tenåringen hadde trengt dem bedre enn han ;)

''men hjelpes meg så urettferdig det er at en gutt skal ha så lange og tette øyenvipper. Tenåringen hadde trengt dem bedre enn han ;)''

U-enig!! ;-) Dette har svigermor gnålet om når det gjelder hennes to barn også, at sønnen fikk det fineste håret og de lengste og tetteste øyenvippene.Men søstra hans KAN jo bruke mascara og farge håret, ta permanent osv, dersom hun vil prøve å fikse seg opp. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 år var veldig tidlig, men jeg vet at niesa mi som er 14 har brukt det i flere år - og jentene mine har arvet noen pittesmå bh-er etter henne (de har jeg slevsagt lagt vekk).

Jeg selv syntes det var dritpinling å begynne med BH - og på ungdomsskolen brukte ingen av jentene det. Da jeg begynte på videregående, var det 2-3 av de andre jentene som hadde begynt, men først sommeren etter 1. klasse, kjøpte jeg min første!

Jeg smugprøvde forresten mammas bh'er på badet, og syntes selv at jeg så mye finere ut med bh enn med pupper som hang og slang....

Nei - i 12 års alderen er det sikkert greit at de begynner med bh, tenker jeg nå. Husker ei venninne på ungdomsskolen fortalte at "i USA - der begynner jentene med bh når de er 12 år!!!!!! " - og vi var helt forferdet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk pupper ganske tidlig, men de var ikke så store da jeg var ti, men da jeg var 12 derimot...

men jeg følte meg ikke klar til å bli voksen ennå, jeg burde egentlig hatt bh, fikk vondt i ryggen pga puppene og at jeg ikke brukte bh. I stedet prøvde jeg skjule dem med store gensere... turte ikke begynne med bh før jeg var rundt 14...

men å bruke bh før en får pupper i det hele tatt - og når de bare er 10? Neh....

Kanskje en søt sportsbh med snoopy eller noe da, men ikke skikkelig bh med innlegg. De blir voksne tidsnok.

Søte topper som hører til truser ja, det er hva min jente bruker nå.

Selv likte jeg ikke bh, gjør det fortsatt ikke. Tidene endrer seg tror jeg..

Jeg kan til nød kjøpe en vattert bh til datteren min siden antydningene er der, men hun ene jeg så hadde nesten skåler ",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 år var veldig tidlig, men jeg vet at niesa mi som er 14 har brukt det i flere år - og jentene mine har arvet noen pittesmå bh-er etter henne (de har jeg slevsagt lagt vekk).

Jeg selv syntes det var dritpinling å begynne med BH - og på ungdomsskolen brukte ingen av jentene det. Da jeg begynte på videregående, var det 2-3 av de andre jentene som hadde begynt, men først sommeren etter 1. klasse, kjøpte jeg min første!

Jeg smugprøvde forresten mammas bh'er på badet, og syntes selv at jeg så mye finere ut med bh enn med pupper som hang og slang....

Nei - i 12 års alderen er det sikkert greit at de begynner med bh, tenker jeg nå. Husker ei venninne på ungdomsskolen fortalte at "i USA - der begynner jentene med bh når de er 12 år!!!!!! " - og vi var helt forferdet....

Greit å ha på lur når tiden er inne :)

Husker jeg bare brukte bh dersom tøyet var gjennomsiktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

''men hjelpes meg så urettferdig det er at en gutt skal ha så lange og tette øyenvipper. Tenåringen hadde trengt dem bedre enn han ;)''

U-enig!! ;-) Dette har svigermor gnålet om når det gjelder hennes to barn også, at sønnen fikk det fineste håret og de lengste og tetteste øyenvippene.Men søstra hans KAN jo bruke mascara og farge håret, ta permanent osv, dersom hun vil prøve å fikse seg opp. ;-)

He he.. Du er inne på noe der ;)

Datteren min ringte hjem ganske opprørt en dag. Hun hadde mistet mascaraen og måtte ha en ny NÅ! Hvis ikke kunne hun ikke gå på skolen, for hun kan da ikke vise seg offentlig uten... Det skjedde mye fra 12 til 13 år må jeg si ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var som deg. Burde vært blant de første som brukte BH (hvis det er noe man MÅ når man har litt pupper), men idealet i min klasse var de rette, flate guttekroppene. Så jeg gikk med stor genser og snudde meg vekk når jeg skiftet i gymgarderoben.

BH med innlegg synes jeg er noe tull, uansett alder - spesielt for barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg var som deg. Burde vært blant de første som brukte BH (hvis det er noe man MÅ når man har litt pupper), men idealet i min klasse var de rette, flate guttekroppene. Så jeg gikk med stor genser og snudde meg vekk når jeg skiftet i gymgarderoben.

BH med innlegg synes jeg er noe tull, uansett alder - spesielt for barn.

Da jeg begynte å få pupper var moten store og posete gensere. Like greit syntes jeg da ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Datteren min ringte hjem ganske opprørt en dag. Hun hadde mistet mascaraen og måtte ha en ny NÅ! Hvis ikke kunne hun ikke gå på skolen, for hun kan da ikke vise seg offentlig uten... Det skjedde mye fra 12 til 13 år må jeg si ;)

*lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan til nød kjøpe en vattert bh til datteren min siden antydningene er der, men hun ene jeg så hadde nesten skåler ",)

''Jeg kan til nød kjøpe en vattert bh til datteren min siden antydningene er der, men hun ene jeg så hadde nesten skåler ",)''

De følte seg nok kjempevoksne! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min niese kunne ikke dra på konfirmasjonsleir fordi mascaraen var tom... *Hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg kan til nød kjøpe en vattert bh til datteren min siden antydningene er der, men hun ene jeg så hadde nesten skåler ",)''

De følte seg nok kjempevoksne! :o)

Ja *rister på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min niese kunne ikke dra på konfirmasjonsleir fordi mascaraen var tom... *Hehe*

Forståelig ;-) Det er ikke mulig å dra på trening uten 5 lag mascara heller, i den alderen der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Hvis det er en greie at "alle" på skolen har det så forstår jeg at spørsmålet vil komme, men ... Det var nesten pinlig å se de jentene kle seg. (svømmehallen)

Det er nok ikke slik at "alle" har det - men hu snuppa mi går helt egne veier hu, sjø...

Men jeg synes det høres ille ut, jeg da, at så små jenter driver med slikt. Huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

På en tilstelning på skolen kom en av jentene med skikkelig høye hæler på skoa. Hun klarte ikke å gå skikkelig, så alle la jo merke til det. _Det_ er også ille. Hun hadde pyntet seg så fint utenom, men hæla ble ikke prikken over i'en som hun nok hadde tenkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...