pekkaline Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Vesla mi på såvidt 11 kom hjem med BH, str 65 A. Vatterte skåler. Syns nok jenta hadde blitt mistenkelig drøy over brystkassa fra dagen før. Jeg har tatt den og sagt at den kan hun få når hun har noe å putte inni. Hun har nå vokst til str halv ert, og syns at nå er det VIRKELIG på tide å få den tilbake. BH-lignende topper er helt ok, men bh med skåler og stropper syns jeg er for tidlig. Klarer nok å drøye den til str hel ert håper jeg........ Nå lo jeg Halv ert *knegg* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg kommer ikke til å kjøpe BH til mine jenter før de har noe å putte inni dem. Dersom det er mange i klassen som bruker BH, så blir det litt feil å vente til de har noe i. Det er ikke alle som får noe særlig å putte i engang. Synes derfor de må få bestemme det selv. Iallefall når de er kommet i en alder der hvor de fleste bruker bh. Og det vil jeg tro er ganske tidlig nå. Iallefall første året på ungdomsskolen. Og kanskje litt før. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Nå lo jeg Halv ert *knegg* Ja det er lett å ha det moro på små puppers bekostning. Jfr tråden over. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Ja det er tidlig syntes jeg også da min 11-12 åring i sin tid ville bruke BH. Hun hadde såvidt beg å få litt antydning til hevelse. Men det viste seg at årsaken var at det var god beskyttelse for ømme pupper. Og ømme er de som regelt i den tiden de begynner å utvikle seg. Så ja, mine fikk BH fra rundt 11-årsalder av den grunn. Men det er en god grunn. Jeg husker selv hvor vondt det var å støte borti dem.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Det høres jo veldig tidlig ut...Samtidig er jo tidene forandret endel de siste årene. Men tror ikke jeg hadde nektet henne en bh om det betydde mye for henne. Det er jo undertøy, ikke noe som synes så godt. Og man finner flere bhèr som designet for barn i den alderen, slik at man tenger jo ikke kjøpe et super sexy sett, men heller et litt uskyldig. :0) Utseendet på bh betyr lite når den skjules av genser, men cup .... *rister enda på hodet jeg* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Ja det er lett å ha det moro på små puppers bekostning. Jfr tråden over. Den har jeg ikke lest enda. Regner med den er om voksne, det er stor forskjell synes jeg .Skal lese den tråden nå 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xbellax Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Nei, heller en enkel topp eller noe lignende, absolutt ikke en bh _med_ innlegg. Synes bare det er sørgelig når jeg ser "Lolita" undertøy med kirsebær og hele den der pop my cherry greien for 9- 10 åringer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Den har jeg ikke lest enda. Regner med den er om voksne, det er stor forskjell synes jeg .Skal lese den tråden nå Jeg fikk iallefall de kommentarene selv når jeg var 18, 20. Siste var når min bestemor lå på dødsleiet og var veldig dårlig. Hun spratt opp og stirret på meg som var gravid, kan du amme med de puppene der??. Vel det var barn nr 2, og hun hadde jo sett meg amme førstemann mange ganger, men sikkert glemt. Og mange mange andre slike bemerkninger.....som jeg ikke har lyst å fortelle om her, for de er lett gjenkjennelige. Men fra menn har jeg aldri hørt noe... Synes derfor den filmen kroppen min, av en norsk filmregissør var så flott .Den burde alle tenåringer se.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Nei, heller en enkel topp eller noe lignende, absolutt ikke en bh _med_ innlegg. Synes bare det er sørgelig når jeg ser "Lolita" undertøy med kirsebær og hele den der pop my cherry greien for 9- 10 åringer. ''pop my cherry greien for 9- 10 åringer'' Er det en serie beregnet for barn? Hvor selges det?. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg fikk iallefall de kommentarene selv når jeg var 18, 20. Siste var når min bestemor lå på dødsleiet og var veldig dårlig. Hun spratt opp og stirret på meg som var gravid, kan du amme med de puppene der??. Vel det var barn nr 2, og hun hadde jo sett meg amme førstemann mange ganger, men sikkert glemt. Og mange mange andre slike bemerkninger.....som jeg ikke har lyst å fortelle om her, for de er lett gjenkjennelige. Men fra menn har jeg aldri hørt noe... Synes derfor den filmen kroppen min, av en norsk filmregissør var så flott .Den burde alle tenåringer se.... Det er kjedelig at en skal få høre slikt, og spesielt av sine egne. I ungdommen sårer slikt veldig mye fordi en vil være som "alle de andre". Det er ikke lett å legge slikt bak seg... Menn er gode, de synes alle pupper er fine, i allefall sier min mann det Min sønn var så god. Jeg hadde nettopp ammet ferdig minstejenta og ble temmelig slapp i puppene kan man si. Jeg kom inn fra terrassen toppløs litt på skeiva (ikke fykka) og da utbrøt sønnen min: Du mamma, den ene puppen er tom!! Goungen Jeg er veldig takknemlig for bh med innlegg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xbellax Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 ''pop my cherry greien for 9- 10 åringer'' Er det en serie beregnet for barn? Hvor selges det?. Nei, det er ingen serie det er et uttrykk. Undertøyet ble solgt, og blir det fortsatt her i landet, europa, og usa som jeg vet om. Jeg vet det har skap sterke debatter over dammen, men her har vi vel knapt tenkt så langt. Det er hvitt/rosa undertøy med kirsebær på fremsiden av trusen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Nei, det er ingen serie det er et uttrykk. Undertøyet ble solgt, og blir det fortsatt her i landet, europa, og usa som jeg vet om. Jeg vet det har skap sterke debatter over dammen, men her har vi vel knapt tenkt så langt. Det er hvitt/rosa undertøy med kirsebær på fremsiden av trusen. Aha, takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bustebeisa Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Noen begynner å få pupper i den alderen. Og når noen kommer med bh i gymmen, kan det slå ut begge veier. Enten så er det flaut å gå med bh, eller så er det flaut å gå uten... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Joda, det er en viss mulighet for det Nå kan jeg allikevel ikke skjønne at jeg gikk uten BH! Føler meg skikkelig naken uten det nå ''Nå kan jeg allikevel ikke skjønne at jeg gikk uten BH! Føler meg skikkelig naken uten det nå ;)'' Og i tillegg synes jeg det er kaldt å gå uten,- litt rart, men jeg merker stor forskjell... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Noen begynner å få pupper i den alderen. Og når noen kommer med bh i gymmen, kan det slå ut begge veier. Enten så er det flaut å gå med bh, eller så er det flaut å gå uten... Ja det blir enten eller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 ''Nå kan jeg allikevel ikke skjønne at jeg gikk uten BH! Føler meg skikkelig naken uten det nå ;)'' Og i tillegg synes jeg det er kaldt å gå uten,- litt rart, men jeg merker stor forskjell... Det tror jeg nok jeg ville følt om jeg gikk uten BH nå, ja. Den gangen jeg aldri brukte BH, følte jeg aldri at jeg ble kald på brystene. Etter alle tre ammeperiodene slutta jeg med ullinnlegg og FY, så kaldt det var å gå uten ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Dersom det er mange i klassen som bruker BH, så blir det litt feil å vente til de har noe i. Det er ikke alle som får noe særlig å putte i engang. Synes derfor de må få bestemme det selv. Iallefall når de er kommet i en alder der hvor de fleste bruker bh. Og det vil jeg tro er ganske tidlig nå. Iallefall første året på ungdomsskolen. Og kanskje litt før. Joda, jeg ser den. Men det er dog stor forskjell på det å være pannekakeflat som 10-åring, og det å ha begynnende knopper som 13-åring på ungdomsskolen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Vesla mi på såvidt 11 kom hjem med BH, str 65 A. Vatterte skåler. Syns nok jenta hadde blitt mistenkelig drøy over brystkassa fra dagen før. Jeg har tatt den og sagt at den kan hun få når hun har noe å putte inni. Hun har nå vokst til str halv ert, og syns at nå er det VIRKELIG på tide å få den tilbake. BH-lignende topper er helt ok, men bh med skåler og stropper syns jeg er for tidlig. Klarer nok å drøye den til str hel ert håper jeg........ Hehehe ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calendula Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg var som deg. Burde vært blant de første som brukte BH (hvis det er noe man MÅ når man har litt pupper), men idealet i min klasse var de rette, flate guttekroppene. Så jeg gikk med stor genser og snudde meg vekk når jeg skiftet i gymgarderoben. BH med innlegg synes jeg er noe tull, uansett alder - spesielt for barn. Du har tydeligvis ikke pupper i str 75AA ;-) Noen av oss trenger innlegg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Du har tydeligvis ikke pupper i str 75AA ;-) Noen av oss trenger innlegg! Jeg er nok preget av at jeg i sin tid syntes puppene kom for tidlig og var for store. Jeg er ikke spesielt velutstyrt - tror nok de er relativt greit proporsjonert i forhold til resten av kroppen. Jeg vet ikke engang hva slags størrelse jeg har - bruker bare formløse sportsaktige BHer og går helst uten når jeg er hjemme. Jeg mener veldig lite om hva folk gjør med sin egen BH så lenge de er voksne. Bortsett fra at jeg synes idealet om at man skal være skinnmager og ha digre pupper, noe som omtrent aldri forekommer fra naturens side, er latterlig - men det er en annen diskusjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.