Gjest flat som en pannekake har fått ny mening Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Inspirert av tråden under.. Hva gjør de voksne med "erter"? Jeg har, etter å ha ammet x ant barn, INGENTING igjen av det som en gang var små pupper. Nå er det FLATT med en utstående vorte. Og det bittebittebitte-lille som er igjen henger 4 hakk lenger ned enn tidligere. Lekkert? nei! Hva slags bh/bikini kan sånne som meg bruke? Vurderer sterkt å gjøre et inngrep, men er redd alle rundt omkring her da ser det. Vil ikke ha masse folkesnakk om det.. Kan man ta en operasjon uten at det synes? Når mannen min og jeg har sex er det nesten bare det jeg tenker på og jeg viser meg ikke veldig ofte naken for han lenger. Har lyst, men klarer ikke å styre tankene bort fra at jeg ser ut som en spinkel gutt på 12 år. I tillegg til at det ikke er noen pupper der, er hele brystkassa tynn og flat og det stikker bein ut noen steder. Kan jeg trene opp hele brystkassa? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Trening hjelper nok ikke, det er bare fettvev og melkekjertler i brystene. Du kan jo få lagt inn små silikonproteser? Trenger ikke akkurat putte inn så du blir Pamela heller. ) Du kan gå på en seriøs undertøysforretning og be om hjelp, de er vanligvis veldig flinke til å finne noe som passer godt. Men da må du være forberedt på å kle av deg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Trinny fra BBCs "What not to wear" sier hun selv bruker "chicken breasts" i BH'en, noe ala dette: http://www.asseenontvguys.com/ProductImages/original_looks.jpg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg hadde tatt en operasjon hadde jeg vært deg. Du trenger ikke legge inn mye, men bare så du føler deg vel, og fyller opp den str du ønsker. Om ikke legger inn for mye, vil sikkert ikke folk merke det. Uansett bør du ikke bry deg med hva andre folk mener. Ingen har noe med det likevel. Og det er nok flere enn du tror som tyr til inngrep. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest flat som en pannekake har fått ny mening Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg hadde tatt en operasjon hadde jeg vært deg. Du trenger ikke legge inn mye, men bare så du føler deg vel, og fyller opp den str du ønsker. Om ikke legger inn for mye, vil sikkert ikke folk merke det. Uansett bør du ikke bry deg med hva andre folk mener. Ingen har noe med det likevel. Og det er nok flere enn du tror som tyr til inngrep. :0) Men vil det synes i form av f.eks arr? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Men vil det synes i form av f.eks arr? Du vil få en liten hvit strek på undersiden av brystet. Men det er nesten ikke synlig. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Men vil det synes i form av f.eks arr? Hos en kollega av meg kan vi skimte "kanten" på silikoninnlegget dersom hun har litt for utrinnget bluse. Hun har ganske små og nette pupper, som er kjempefine til hennes kroppsstørrelse for øvrig, men kanskje finest hvis hun ikke har utringing som går for langt ned. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest flat som en pannekake har fått ny mening Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hos en kollega av meg kan vi skimte "kanten" på silikoninnlegget dersom hun har litt for utrinnget bluse. Hun har ganske små og nette pupper, som er kjempefine til hennes kroppsstørrelse for øvrig, men kanskje finest hvis hun ikke har utringing som går for langt ned. Så hvis man er veldig flat på brystkassa også (over puppene for å si det sånn) så er det kanskje sjans for at det blir en slik tydelig kant da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Så hvis man er veldig flat på brystkassa også (over puppene for å si det sånn) så er det kanskje sjans for at det blir en slik tydelig kant da? Jeg vet ingen ting om dette på generell basis, men jeg har lagt merke til det på henne. Kanten er _mellom_ puppene, ikke over, og jeg antar den blir synlig fordi hun har en bh som dytter dem mot hverandre, så kanskje dette kunne vært unngått hvis hun hadde hatt annen bh?? Puppene er ikke store nok til at det blir "tettsittende kløft". Det er uansett ikke veldig påfallende. det er nok bare meg som har sett for mange episoder av extreme makeover o.l. og derfor ekstra observant;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Så hvis man er veldig flat på brystkassa også (over puppene for å si det sånn) så er det kanskje sjans for at det blir en slik tydelig kant da? Om du er flat, og har lite brystfett, ville jeg valgt å legge silikonen under muskelen. Det vil nok bli det beste resulatet, og minsker risikoen for synlige innlegg. Før evt operasjon får du en konsultasjon hvor legen vil fortelle hvilke risikoer du tar, og hva han forventer til resultat. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg ruller sammen det jeg har og legger det inn i en vattert bh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten a Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg har sånne gummikopper (som nevnt under) til å klistre på som jeg bruker i penkjoler ol, det fungerer supert. Ellers bruker jeg vanlig bh med innlegg (a-cup), og trøster meg med at flatbrystet også gjør at jeg ser slank og ung ut (min egen teori jeg tviholder på). I mitt stille sinn legger jeg merke til alle med store pupper som ser klumspete og kjerringaktige ut selvom de er slanke, og har klart å innbille meg at vanlige klær henger bedre på en flatbrystet kropp. Du ser ikke mange modeller (mannekenger) med pupper! Mannen min må bare like de puppene jeg har, og andre har vel strengt tatt ikke noe med det. Jeg soler meg ikke toppløs lenger, men har bikini som også er vattert. Detr fungerer så fint som bare det. Personlig ville jeg aldri operert meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest flat som en pannekake gir ny mening Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg har sånne gummikopper (som nevnt under) til å klistre på som jeg bruker i penkjoler ol, det fungerer supert. Ellers bruker jeg vanlig bh med innlegg (a-cup), og trøster meg med at flatbrystet også gjør at jeg ser slank og ung ut (min egen teori jeg tviholder på). I mitt stille sinn legger jeg merke til alle med store pupper som ser klumspete og kjerringaktige ut selvom de er slanke, og har klart å innbille meg at vanlige klær henger bedre på en flatbrystet kropp. Du ser ikke mange modeller (mannekenger) med pupper! Mannen min må bare like de puppene jeg har, og andre har vel strengt tatt ikke noe med det. Jeg soler meg ikke toppløs lenger, men har bikini som også er vattert. Detr fungerer så fint som bare det. Personlig ville jeg aldri operert meg. Takk for svar. Jeg er enig i det du skriver. Samtidig klarer jeg ikke å gi slapp på den negative tanken til tider -spes når jeg skal ha på en fin kjole eller være mer eller mindre lettkledd. Det hjelper ikke mye med innlegg i bh når brystkassa også er tynn og beinete.... -men det er klart; akkurat den delen kan vel trenes opp litt...? V/ sex hjelper heller ikke innlegg i bh noe særlig. Og så fine pupper jeg hadde da jeg var gravid/ammet! Klarer ikke å gi helt slipp på tanken om at det må være deilig å ha ihvertfall litt pupper......og ikke se ut som en anorektisk unggutt når jeg er naken. Hva slags innlegg bruker du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg tror ikke det er en levende sjel som vil synes det er merkelig at du opererer deg dersom du har så små pupper som du beskriver! Har du lyst å ta operasjonen, så hvorfor ikke? Jeg har også små bryster, dog ikke så små som de du beskriver (B-cup), så for meg hadde det vært helt uaktuelt å få silikon/saltvann. Det har litt med at jeg f.eks. har tre døtre og ønsker å være et godt forbilde for dem. Hvorfor operere en "normal" kropp? Når puppene er så små at klærne ikke sitter som de skal etc., så blir problemet et helt annet. Jeg vil tro du kan få dekket operasjon av kosmetiske grunner? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg har sånne gummikopper (som nevnt under) til å klistre på som jeg bruker i penkjoler ol, det fungerer supert. Ellers bruker jeg vanlig bh med innlegg (a-cup), og trøster meg med at flatbrystet også gjør at jeg ser slank og ung ut (min egen teori jeg tviholder på). I mitt stille sinn legger jeg merke til alle med store pupper som ser klumspete og kjerringaktige ut selvom de er slanke, og har klart å innbille meg at vanlige klær henger bedre på en flatbrystet kropp. Du ser ikke mange modeller (mannekenger) med pupper! Mannen min må bare like de puppene jeg har, og andre har vel strengt tatt ikke noe med det. Jeg soler meg ikke toppløs lenger, men har bikini som også er vattert. Detr fungerer så fint som bare det. Personlig ville jeg aldri operert meg. Herlig innlegg og innstilling. Tror nok at du med den selvtilliten kan være fornøyd med det aller meste. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg har sånne gummikopper (som nevnt under) til å klistre på som jeg bruker i penkjoler ol, det fungerer supert. Ellers bruker jeg vanlig bh med innlegg (a-cup), og trøster meg med at flatbrystet også gjør at jeg ser slank og ung ut (min egen teori jeg tviholder på). I mitt stille sinn legger jeg merke til alle med store pupper som ser klumspete og kjerringaktige ut selvom de er slanke, og har klart å innbille meg at vanlige klær henger bedre på en flatbrystet kropp. Du ser ikke mange modeller (mannekenger) med pupper! Mannen min må bare like de puppene jeg har, og andre har vel strengt tatt ikke noe med det. Jeg soler meg ikke toppløs lenger, men har bikini som også er vattert. Detr fungerer så fint som bare det. Personlig ville jeg aldri operert meg. Ettersom du nedenfor får skryt for innlegget, kunne jeg ikke unnlate å kommentere det;-) For selv om jeg synes det er topp at du personlig har denne innstillingen (inni deg), syntes jeg ikke det var så hyggelig å se den "på prent". Jeg tenker ofte at det kan gå an å være fornøyd med det en selv har uten å rakke ned på det andre har. ''flatbrystet også gjør at jeg ser slank og ung ut (min egen teori jeg tviholder på). I mitt stille sinn legger jeg merke til alle med store pupper som ser klumspete og kjerringaktige ut selvom de er slanke, og har klart å innbille meg at vanlige klær henger bedre på en flatbrystet kropp. '' 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Ettersom du nedenfor får skryt for innlegget, kunne jeg ikke unnlate å kommentere det;-) For selv om jeg synes det er topp at du personlig har denne innstillingen (inni deg), syntes jeg ikke det var så hyggelig å se den "på prent". Jeg tenker ofte at det kan gå an å være fornøyd med det en selv har uten å rakke ned på det andre har. ''flatbrystet også gjør at jeg ser slank og ung ut (min egen teori jeg tviholder på). I mitt stille sinn legger jeg merke til alle med store pupper som ser klumspete og kjerringaktige ut selvom de er slanke, og har klart å innbille meg at vanlige klær henger bedre på en flatbrystet kropp. '' Enig. Syns det var unødvendig. Men det er lett å rakke ned på andre for å fremheve seg selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Ettersom du nedenfor får skryt for innlegget, kunne jeg ikke unnlate å kommentere det;-) For selv om jeg synes det er topp at du personlig har denne innstillingen (inni deg), syntes jeg ikke det var så hyggelig å se den "på prent". Jeg tenker ofte at det kan gå an å være fornøyd med det en selv har uten å rakke ned på det andre har. ''flatbrystet også gjør at jeg ser slank og ung ut (min egen teori jeg tviholder på). I mitt stille sinn legger jeg merke til alle med store pupper som ser klumspete og kjerringaktige ut selvom de er slanke, og har klart å innbille meg at vanlige klær henger bedre på en flatbrystet kropp. '' ''Jeg tenker ofte at det kan gå an å være fornøyd med det en selv har uten å rakke ned på det andre har.'' Dagens gullkorn! mener 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Synd at man føler at man må operere seg. Når det gjelder soverommet, så er det da ikke alt mannen min inspiserer. Vi har stort sett lyset av.... Jeg hadde små bryster før jeg la på meg. Jeg kunne byttet tilbake til den gamle kroppen med glede straks. Det er mange som har små bryster, men som ser veldig sunne og fine ut. Søk f.eks på Ane Dahl Thorp, på bilder på google. Tror de fleste tenker på henne som en sexy og sunn kvinne. Det finnes jo også så mange fine vatterte bh-er nå også. Jeg tror forresten at å trene brystmuskelen vil kunne hjelpe en god del. Men vet ikke hvordan det er når hvis du er veldig mager, mulig du må psise litt mer. Men det kunne du kanskje hørt med en personlig trener om Men til syvende og sist synes jeg du skal gjøre det som føles riktig i ditt hjerte, og følge det. Enten det er å operere eller ikke. . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Synd at man føler at man må operere seg. Når det gjelder soverommet, så er det da ikke alt mannen min inspiserer. Vi har stort sett lyset av.... Jeg hadde små bryster før jeg la på meg. Jeg kunne byttet tilbake til den gamle kroppen med glede straks. Det er mange som har små bryster, men som ser veldig sunne og fine ut. Søk f.eks på Ane Dahl Thorp, på bilder på google. Tror de fleste tenker på henne som en sexy og sunn kvinne. Det finnes jo også så mange fine vatterte bh-er nå også. Jeg tror forresten at å trene brystmuskelen vil kunne hjelpe en god del. Men vet ikke hvordan det er når hvis du er veldig mager, mulig du må psise litt mer. Men det kunne du kanskje hørt med en personlig trener om Men til syvende og sist synes jeg du skal gjøre det som føles riktig i ditt hjerte, og følge det. Enten det er å operere eller ikke. . Nå trenger jeg tydeligvis å logge meg av dol. Jeg forsto følgende utsagn ''Jeg hadde små bryster før jeg la på meg.'' som at du hadde små bryster før du gikk og la deg, - og funderte fælt på hvorfor de endret seg etter du la deg...*s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.