Elis31 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Ettersom du nedenfor får skryt for innlegget, kunne jeg ikke unnlate å kommentere det;-) For selv om jeg synes det er topp at du personlig har denne innstillingen (inni deg), syntes jeg ikke det var så hyggelig å se den "på prent". Jeg tenker ofte at det kan gå an å være fornøyd med det en selv har uten å rakke ned på det andre har. ''flatbrystet også gjør at jeg ser slank og ung ut (min egen teori jeg tviholder på). I mitt stille sinn legger jeg merke til alle med store pupper som ser klumspete og kjerringaktige ut selvom de er slanke, og har klart å innbille meg at vanlige klær henger bedre på en flatbrystet kropp. '' Som flatbrystet får man utrolige mange ubetenksomme kommentarer fra kvinner rundt en. Mødre, søstre, venninner osv. Så synes det er helt flott hvis hun kunne snu det litt på hodet her. De fleste her sier jo også at hovedinnleggeren bare kan ta en operasjon. Da sier man jo på en måte at flatbrystete kvinner ikke er gode nok, selv om jeg skjønner at det meningen bak er god. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Nå trenger jeg tydeligvis å logge meg av dol. Jeg forsto følgende utsagn ''Jeg hadde små bryster før jeg la på meg.'' som at du hadde små bryster før du gikk og la deg, - og funderte fælt på hvorfor de endret seg etter du la deg...*s* Ja hadde nok tjent en del penger, hadde jeg løsning på det at noen timers søvn skulle hjelpe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Som flatbrystet får man utrolige mange ubetenksomme kommentarer fra kvinner rundt en. Mødre, søstre, venninner osv. Så synes det er helt flott hvis hun kunne snu det litt på hodet her. De fleste her sier jo også at hovedinnleggeren bare kan ta en operasjon. Da sier man jo på en måte at flatbrystete kvinner ikke er gode nok, selv om jeg skjønner at det meningen bak er god. ''Som flatbrystet får man utrolige mange ubetenksomme kommentarer fra kvinner rundt en. Mødre, søstre, venninner osv. Så synes det er helt flott hvis hun kunne snu det litt på hodet her. '' Men gjør det at det finnes enkelte ubetenksomme personer god grunn til å rakke ned på _alle_ med store pupper? Og dessuten: Er ikke det å synke ned på deres nivå? Jeg kan f eks gjerne fleipe med at en av fordelene ved å ha lagt på seg er at puppene blir større, slik at man kan få en skikkelig kløft å vise fram, og så "glemmer" jeg at rumpa også har blitt stor. Jeg har med dette fått fram poenget mitt at det kan være positivt med vektøkning også - det er helt unødvendig å slenge på en kommentar f eks om at "dessuten er mange tynne damer skikkelig gutteaktige og flate som ei spekefjøl, og det er jo ikke særlig feminint, da". ''De fleste her sier jo også at hovedinnleggeren bare kan ta en operasjon. Da sier man jo på en måte at flatbrystete kvinner ikke er gode nok, selv om jeg skjønner at det meningen bak er god.'' Det at folk kommenterer operasjon er jo fordi trådstarter selv tar det opp og stiller spørsmål om dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten a Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Takk for svar. Jeg er enig i det du skriver. Samtidig klarer jeg ikke å gi slapp på den negative tanken til tider -spes når jeg skal ha på en fin kjole eller være mer eller mindre lettkledd. Det hjelper ikke mye med innlegg i bh når brystkassa også er tynn og beinete.... -men det er klart; akkurat den delen kan vel trenes opp litt...? V/ sex hjelper heller ikke innlegg i bh noe særlig. Og så fine pupper jeg hadde da jeg var gravid/ammet! Klarer ikke å gi helt slipp på tanken om at det må være deilig å ha ihvertfall litt pupper......og ikke se ut som en anorektisk unggutt når jeg er naken. Hva slags innlegg bruker du? Bh-ene jeg liker best har innebygde geleputer og en liten bøyle. Billige er de også, kjøpt på Lindex. De "gummipuppene" klistrer seg selv på kroppen og er kjøpt i spesialbutikk. Kosta ca 900 kroner og ser ut som proteser nesten De heter "fashion forms NuBra" Husk at stort sett er man påkledd, og det er sjelden penkjoler med utringing er påkrevd. Man ser da ofte bedre ut i singleter, t-skjorter og små topper når man er tynn og flatbrystet, enn rund og med former. For ikke å snakke om i ullgensere. Godt for ryggen er det også Jeg mener ikke å være flåsete, men for meg hjelper det å hjernevaske meg selv til å tro at "flatt er best". Pupper = man ser tykk ut. Trinny er stiligere enn Susannah. Sore pupper ser billig og vulgært ut. Elegante damer er tynne og dermed også ganske flate. Mange tykke damer vil gjerne ha kropp som en unggutt (ung jente i hvert fall). Jeg går ikke rundt og sier dette, jeg bare tenker det for meg selv og min egen selvtillit. Lene Aleksandra sa i et intervju at hun hadde oppdaget klær etter at hun tok vekk puppene. Nå kunne hun se bra ut i vanlige klær fra H&M, før var hun mest opptatt av hvordan hun så ut uten klær. Det er ikke ofte vi går rundt uten klær! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imzedimze Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Bh-ene jeg liker best har innebygde geleputer og en liten bøyle. Billige er de også, kjøpt på Lindex. De "gummipuppene" klistrer seg selv på kroppen og er kjøpt i spesialbutikk. Kosta ca 900 kroner og ser ut som proteser nesten De heter "fashion forms NuBra" Husk at stort sett er man påkledd, og det er sjelden penkjoler med utringing er påkrevd. Man ser da ofte bedre ut i singleter, t-skjorter og små topper når man er tynn og flatbrystet, enn rund og med former. For ikke å snakke om i ullgensere. Godt for ryggen er det også Jeg mener ikke å være flåsete, men for meg hjelper det å hjernevaske meg selv til å tro at "flatt er best". Pupper = man ser tykk ut. Trinny er stiligere enn Susannah. Sore pupper ser billig og vulgært ut. Elegante damer er tynne og dermed også ganske flate. Mange tykke damer vil gjerne ha kropp som en unggutt (ung jente i hvert fall). Jeg går ikke rundt og sier dette, jeg bare tenker det for meg selv og min egen selvtillit. Lene Aleksandra sa i et intervju at hun hadde oppdaget klær etter at hun tok vekk puppene. Nå kunne hun se bra ut i vanlige klær fra H&M, før var hun mest opptatt av hvordan hun så ut uten klær. Det er ikke ofte vi går rundt uten klær! " Pupper = man ser tykk ut." herregud! ikke rart folk dør av spiseforstyrrelser!!!! ble JÆVLIG provosert nå! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 ''Som flatbrystet får man utrolige mange ubetenksomme kommentarer fra kvinner rundt en. Mødre, søstre, venninner osv. Så synes det er helt flott hvis hun kunne snu det litt på hodet her. '' Men gjør det at det finnes enkelte ubetenksomme personer god grunn til å rakke ned på _alle_ med store pupper? Og dessuten: Er ikke det å synke ned på deres nivå? Jeg kan f eks gjerne fleipe med at en av fordelene ved å ha lagt på seg er at puppene blir større, slik at man kan få en skikkelig kløft å vise fram, og så "glemmer" jeg at rumpa også har blitt stor. Jeg har med dette fått fram poenget mitt at det kan være positivt med vektøkning også - det er helt unødvendig å slenge på en kommentar f eks om at "dessuten er mange tynne damer skikkelig gutteaktige og flate som ei spekefjøl, og det er jo ikke særlig feminint, da". ''De fleste her sier jo også at hovedinnleggeren bare kan ta en operasjon. Da sier man jo på en måte at flatbrystete kvinner ikke er gode nok, selv om jeg skjønner at det meningen bak er god.'' Det at folk kommenterer operasjon er jo fordi trådstarter selv tar det opp og stiller spørsmål om dette. Vel jeg hører nok med i den klumpsete og kjerringaktige delen akkurat nå. Men tok meg ikke nær av det. Men husker veldig mange utrolig ubetenksomme kommentarer som jeg fikk rett i fjeset når jeg var flatbrystet. Det verste er jo de som både kommer med ubetanksomme kommentarer om små bryster, og i tillegg rakker ned på silikonpupper. Jeg tror på en måte ikke at liten a her ser ned på andre, men mer for å styrke seg selv som hun sier. Og mange som ser en flat person, tenker nok hurra at det ikke er meg. Men i dag bruker vel de fleste en bra bh, så da blir man ikke så flat som før i tiden. Samt at i dag står sunnhetsidealet i fokus. så i dag er det viktigste å fremstå som sunn. Da er det nok lettere å være flatbrystet også tror jeg. Sånn sett har jeg tapt alle mine kamper. Jeg var flatbrystet når det ikke var så viktig å være sunn. Å nå har jeg pupper men er feit Får håpe at jeg treffer riktig på noe når jeg blir 80.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten a Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Ettersom du nedenfor får skryt for innlegget, kunne jeg ikke unnlate å kommentere det;-) For selv om jeg synes det er topp at du personlig har denne innstillingen (inni deg), syntes jeg ikke det var så hyggelig å se den "på prent". Jeg tenker ofte at det kan gå an å være fornøyd med det en selv har uten å rakke ned på det andre har. ''flatbrystet også gjør at jeg ser slank og ung ut (min egen teori jeg tviholder på). I mitt stille sinn legger jeg merke til alle med store pupper som ser klumspete og kjerringaktige ut selvom de er slanke, og har klart å innbille meg at vanlige klær henger bedre på en flatbrystet kropp. '' Jeg vet, jeg vet! Det er ikke pene tanker. Men jeg SIER det ikke. Det er bare slik jeg tenker for å peppe opp meg selv, og det fungerer. Istededfor å være misunnelig på andre med (pene store) pupper, forsøker jeg å være fornøyd selv. Jeg håper jo at de med mer former enn meg er godt fornøyd med det, og tenker at "jammen er det bra jeg kan gå med en fin utringing og vise kløft". Om de også tenker "glad jeg har de puppene jeg har og ikke er like flatbrystet som henne" når de ser meg, gjør det jo ingen ting så lenge de ikke sier det til meg. Jeg forsøkte bare å oppmuntre innskriver til å revurdere operasjon, ikke være ekkel mot damer med mer pupper enn meg selv (som jo er mange). Det beste er selvfølgelig om man kan se det posetive med sin egen kropp, og helt og holdent gi blaffen i andre sine kropper, om de nå er slik eller slik. Jeg som er flat kan ha flate mannekenger som mine forbilder, og de med former kan ha mer formfullendte filmskuespillere eller lignende som sine forbilder, og alle kan være fornøyde 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg vet, jeg vet! Det er ikke pene tanker. Men jeg SIER det ikke. Det er bare slik jeg tenker for å peppe opp meg selv, og det fungerer. Istededfor å være misunnelig på andre med (pene store) pupper, forsøker jeg å være fornøyd selv. Jeg håper jo at de med mer former enn meg er godt fornøyd med det, og tenker at "jammen er det bra jeg kan gå med en fin utringing og vise kløft". Om de også tenker "glad jeg har de puppene jeg har og ikke er like flatbrystet som henne" når de ser meg, gjør det jo ingen ting så lenge de ikke sier det til meg. Jeg forsøkte bare å oppmuntre innskriver til å revurdere operasjon, ikke være ekkel mot damer med mer pupper enn meg selv (som jo er mange). Det beste er selvfølgelig om man kan se det posetive med sin egen kropp, og helt og holdent gi blaffen i andre sine kropper, om de nå er slik eller slik. Jeg som er flat kan ha flate mannekenger som mine forbilder, og de med former kan ha mer formfullendte filmskuespillere eller lignende som sine forbilder, og alle kan være fornøyde ''Men jeg SIER det ikke.'' Men det er jo nettopp det du gjør! ;-) HER! ;-) All ære til deg for å ville peppe opp trådstarter, men dette er et åpent forum og ikke bare trådstarter som leser det du skriver. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Bh-ene jeg liker best har innebygde geleputer og en liten bøyle. Billige er de også, kjøpt på Lindex. De "gummipuppene" klistrer seg selv på kroppen og er kjøpt i spesialbutikk. Kosta ca 900 kroner og ser ut som proteser nesten De heter "fashion forms NuBra" Husk at stort sett er man påkledd, og det er sjelden penkjoler med utringing er påkrevd. Man ser da ofte bedre ut i singleter, t-skjorter og små topper når man er tynn og flatbrystet, enn rund og med former. For ikke å snakke om i ullgensere. Godt for ryggen er det også Jeg mener ikke å være flåsete, men for meg hjelper det å hjernevaske meg selv til å tro at "flatt er best". Pupper = man ser tykk ut. Trinny er stiligere enn Susannah. Sore pupper ser billig og vulgært ut. Elegante damer er tynne og dermed også ganske flate. Mange tykke damer vil gjerne ha kropp som en unggutt (ung jente i hvert fall). Jeg går ikke rundt og sier dette, jeg bare tenker det for meg selv og min egen selvtillit. Lene Aleksandra sa i et intervju at hun hadde oppdaget klær etter at hun tok vekk puppene. Nå kunne hun se bra ut i vanlige klær fra H&M, før var hun mest opptatt av hvordan hun så ut uten klær. Det er ikke ofte vi går rundt uten klær! ''Pupper = man ser tykk ut. Trinny er stiligere enn Susannah. Sore pupper ser billig og vulgært ut. Elegante damer er tynne og dermed også ganske flate.'' Uff, verre og verre... Det går da f eks an å si til trådstarter "se på Trinny - hun er jo råflott og stilig, og tar seg kjempegodt ut. Det er ingen grunn til å deppe fordi om puppene ikke er så store, for til gjengjeld har hun slanke bein og liten rumpe, og det er jo helheten som teller! Du er MER enn bare puppene!" Du får fram dette poenget uten samtidig å poengtere at Susanna ser tykk og billig og vulgær ut, og dessuten er det mye hyggeligere at man snakker positivt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 ''Men jeg SIER det ikke.'' Men det er jo nettopp det du gjør! ;-) HER! ;-) All ære til deg for å ville peppe opp trådstarter, men dette er et åpent forum og ikke bare trådstarter som leser det du skriver. Vel les i tråden under her. 10 år og BH. Da er det kanskje ikke så farlig å komme med diverse kommentarer. Men når personen er 18 og fortsatt ikke har større pupper, så får de samme kommentarene. Iallefall gjorde jeg det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Vel jeg hører nok med i den klumpsete og kjerringaktige delen akkurat nå. Men tok meg ikke nær av det. Men husker veldig mange utrolig ubetenksomme kommentarer som jeg fikk rett i fjeset når jeg var flatbrystet. Det verste er jo de som både kommer med ubetanksomme kommentarer om små bryster, og i tillegg rakker ned på silikonpupper. Jeg tror på en måte ikke at liten a her ser ned på andre, men mer for å styrke seg selv som hun sier. Og mange som ser en flat person, tenker nok hurra at det ikke er meg. Men i dag bruker vel de fleste en bra bh, så da blir man ikke så flat som før i tiden. Samt at i dag står sunnhetsidealet i fokus. så i dag er det viktigste å fremstå som sunn. Da er det nok lettere å være flatbrystet også tror jeg. Sånn sett har jeg tapt alle mine kamper. Jeg var flatbrystet når det ikke var så viktig å være sunn. Å nå har jeg pupper men er feit Får håpe at jeg treffer riktig på noe når jeg blir 80.... Jeg synes uansett at det går an å fremheve at noe er fint uten å rakke så voldsomt ned på noe annet.;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Det høres ut som at du kan være en kandidat for gratis inngrep. Da tenker jeg på at det går utover psyken din....Ikke bra om det går utover forholdet. Ellers, jeg har selv små pupper og bruker for det meste Acup. Jeg bruker gjerne den vatterte typen. Det er jo helt greit vel, det er jo bare partneren som ser fakta? Du kan kjøpe ekstra innlegg til bh, og om du skulle ønske operasjon en dag, så øker du bare innholdet gradvis før tiden for operasjon er inne. Da ser ikke vennene den brå endringen om du er redd for det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten a Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 ''Pupper = man ser tykk ut. Trinny er stiligere enn Susannah. Sore pupper ser billig og vulgært ut. Elegante damer er tynne og dermed også ganske flate.'' Uff, verre og verre... Det går da f eks an å si til trådstarter "se på Trinny - hun er jo råflott og stilig, og tar seg kjempegodt ut. Det er ingen grunn til å deppe fordi om puppene ikke er så store, for til gjengjeld har hun slanke bein og liten rumpe, og det er jo helheten som teller! Du er MER enn bare puppene!" Du får fram dette poenget uten samtidig å poengtere at Susanna ser tykk og billig og vulgær ut, og dessuten er det mye hyggeligere at man snakker positivt. Du har så rett, så rett! Jeg angrer på hvordan jeg ordla meg her i tråden. Og jeggår ikke rundt og tenker stygt om andre, jeg prøvde bare å poengtere mitt syn, og så ble det klønete og slemt. Det jeg egentlig ville si var: finn og legg vekt på posetive ting ved din egen kropp slik den er! (ikke finn negative ved andres, det er jo det jeg har skrevet) Uff. Unnskyld til alle som føler seg støtt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nei - ikke i dag.... Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg har lagt inn silikon, og det er ikke mange som faktisk har sett det. Har kun fått to kommentarer hvor de har spurt om jeg har gjort noe. (Og jeg har spurt flere etter å ha fortalt det, men de sier at de ikke ante noen ting.) Og det føles mye bedre spesielt da jeg går med bikini eller utringede gensere. Nå har jo ikke jeg valgt giganter. Var liten A før inngrepet, og er C nå. For det kan istemme i at det ikke er enkelt å finne gode BH-er når man ikke har stort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg har sånne gummikopper (som nevnt under) til å klistre på som jeg bruker i penkjoler ol, det fungerer supert. Ellers bruker jeg vanlig bh med innlegg (a-cup), og trøster meg med at flatbrystet også gjør at jeg ser slank og ung ut (min egen teori jeg tviholder på). I mitt stille sinn legger jeg merke til alle med store pupper som ser klumspete og kjerringaktige ut selvom de er slanke, og har klart å innbille meg at vanlige klær henger bedre på en flatbrystet kropp. Du ser ikke mange modeller (mannekenger) med pupper! Mannen min må bare like de puppene jeg har, og andre har vel strengt tatt ikke noe med det. Jeg soler meg ikke toppløs lenger, men har bikini som også er vattert. Detr fungerer så fint som bare det. Personlig ville jeg aldri operert meg. Ja takk skal du ha. ''store pupper som ser klumspete og kjerringaktige ut selvom de er slanke, og har klart å innbille meg at vanlige klær henger bedre på en flatbrystet kropp. '' Hadde du likt det om jeg rakket ned på din flatbrystede kropp? Jeg tror alle klær er designet for folk med B-cup *mumle, mumle* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ja takk skal du ha. ''store pupper som ser klumspete og kjerringaktige ut selvom de er slanke, og har klart å innbille meg at vanlige klær henger bedre på en flatbrystet kropp. '' Hadde du likt det om jeg rakket ned på din flatbrystede kropp? Jeg tror alle klær er designet for folk med B-cup *mumle, mumle* Jeg tenkte det samme som deg, men gadd ikke kommentere her jeg sitter med pupper jeg gjerne hadde sett var både litt mindre og fastere. Men siden hun synes det er greit å kalle meg feit, klumpete og kjerringaktig har hun sikkert ikke noe i mot at jeg kaller helle for en strek med en 12-årings kropp heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg tenkte det samme som deg, men gadd ikke kommentere her jeg sitter med pupper jeg gjerne hadde sett var både litt mindre og fastere. Men siden hun synes det er greit å kalle meg feit, klumpete og kjerringaktig har hun sikkert ikke noe i mot at jeg kaller helle for en strek med en 12-årings kropp heller. Jeg irriterer meg grenseløst over alle de fine toppene på Lindex bl.a. med en søm eller pyntebord som liksom skal være under den lille spretne, sexy bysten. Hos meg ender streken opp midt på puppene, selv i str L. Jeg kunne ellers brukt str S. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Bh-ene jeg liker best har innebygde geleputer og en liten bøyle. Billige er de også, kjøpt på Lindex. De "gummipuppene" klistrer seg selv på kroppen og er kjøpt i spesialbutikk. Kosta ca 900 kroner og ser ut som proteser nesten De heter "fashion forms NuBra" Husk at stort sett er man påkledd, og det er sjelden penkjoler med utringing er påkrevd. Man ser da ofte bedre ut i singleter, t-skjorter og små topper når man er tynn og flatbrystet, enn rund og med former. For ikke å snakke om i ullgensere. Godt for ryggen er det også Jeg mener ikke å være flåsete, men for meg hjelper det å hjernevaske meg selv til å tro at "flatt er best". Pupper = man ser tykk ut. Trinny er stiligere enn Susannah. Sore pupper ser billig og vulgært ut. Elegante damer er tynne og dermed også ganske flate. Mange tykke damer vil gjerne ha kropp som en unggutt (ung jente i hvert fall). Jeg går ikke rundt og sier dette, jeg bare tenker det for meg selv og min egen selvtillit. Lene Aleksandra sa i et intervju at hun hadde oppdaget klær etter at hun tok vekk puppene. Nå kunne hun se bra ut i vanlige klær fra H&M, før var hun mest opptatt av hvordan hun så ut uten klær. Det er ikke ofte vi går rundt uten klær! ''Pupper = man ser tykk ut. Trinny er stiligere enn Susannah. Sore pupper ser billig og vulgært ut. Elegante damer er tynne og dermed også ganske flate.'' Jøjje meg! Du luller deg godt inn i ville påstander for å fremheve dine egne små bryster her nå! Jeg skulle gjerne hatt mindre bryster jeg! Men at mine store bryster (75 e) ser billige og vulgære ut kan du bare glemme! Nigella Lawson har både former og pupper, men kom ikke å si at hun ikke er en flott og elegant kvinne: http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/12_02/NigellaLawson_468x623.jpg Men det er da Kate Moss også selv om hun har adskillig mindre bryster: http://www.celebritybabies.info/wp-content/uploads/Kate_Moss01-08-07.jpg Eleganse og billighet handler ikke om bryststørrelsen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg irriterer meg grenseløst over alle de fine toppene på Lindex bl.a. med en søm eller pyntebord som liksom skal være under den lille spretne, sexy bysten. Hos meg ender streken opp midt på puppene, selv i str L. Jeg kunne ellers brukt str S. *Hehe* Samme her! Og topper med såkalt "innsydd bh"... *Ler meg fillete på egne vegne* Puppene henger nedenfor jo... Hadde jeg hatt en spretten b-cup hadde jeg antagelig gått totalt amok i undertøysavdelingene på de vanlige kjedebutikkene, når får jeg kon knapt en bh som passer til under en femhundrings... Og som jeg sa lengre ned i tråden - billighet og eleganse har ingenting med bryststørrelsen å gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg irriterer meg grenseløst over alle de fine toppene på Lindex bl.a. med en søm eller pyntebord som liksom skal være under den lille spretne, sexy bysten. Hos meg ender streken opp midt på puppene, selv i str L. Jeg kunne ellers brukt str S. Men der har tilogmed jeg problemer, det er da måte på hvor mye av brystene en skal vise. Jeg bruker Acup og er str M i topper for det meste. De sømmene forstår jeg lite av.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.