Gå til innhold

bh for voksne som ikke har noe å putte inni

Gjest flat som en pannekake har fått ny mening

Anbefalte innlegg

Ser du har fått et svar om at trening ikke hjelper.

I forhold til selve puppene stemmer det, men i forhold til brystkassaellers, kan du trene opp muskler slik at du ikke blir like kantete og spinkel.

Men det vil nok kreve litt av deg. Er du så spinkel som du beskriver deg, ville jeg kanskje søkt hjelp på et helsestudio. Fått et program for å bygge muskler og kjørt på med litt ekstra proteiner. Noen ekstra kilo hadde sikkert hjulpet på litt. Men igjen.... det er hardt arbeid.

Bygger du brystmuskelaturen riktig, kan du løfte pupper litt eller også få dem til å se litt fyldigere ut.

Når det gjelder sex, så husk at mannen din er glad i deg for den du er, og tenner på deg. Tror sikkert han bare ville blitt glad for å få se deg igjen og ha sex med lyset på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

10

• Elis31

6

• Lillemus

5

• Lotte :o)

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Liten a

''Pupper = man ser tykk ut. Trinny er stiligere enn Susannah. Sore pupper ser billig og vulgært ut. Elegante damer er tynne og dermed også ganske flate.''

Jøjje meg! Du luller deg godt inn i ville påstander for å fremheve dine egne små bryster her nå! Jeg skulle gjerne hatt mindre bryster jeg! Men at mine store bryster (75 e) ser billige og vulgære ut kan du bare glemme!

Nigella Lawson har både former og pupper, men kom ikke å si at hun ikke er en flott og elegant kvinne:

http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/12_02/NigellaLawson_468x623.jpg

Men det er da Kate Moss også selv om hun har adskillig mindre bryster:

http://www.celebritybabies.info/wp-content/uploads/Kate_Moss01-08-07.jpg

Eleganse og billighet handler ikke om bryststørrelsen.

Du har helt rett. Det ble slemt og unødvendig. Det er akkurat slik du skriver det bør være, klart både Nigella og Kate er flotte. Det er egentlig det jeg mener, og så kan jeg tenke på Kate når jeg føler meg ufiks og skulle ønske jeg så ut som Nigella (hvem gjør ikke det?). Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest endelig fornøyd

Jeg har veldig små pupper, og har hatt problemer med å finne bher som passer. Fant en modell som jeg kjøpte inn mange av, selv om den ikke ser bra ut på meg. Har tenkt at jeg har for små pupper i forhold til alle størrelsene.

Ellers syns det er praktisk på mange måter at de er små, selv om jeg godt kunne tenkt meg å prøve å ha litt større for å se hvordan det er.

MEN, så gikk jeg for en liten stund siden på en ren undertøysforretning, og der fant jeg ut at jeg er en 70a! Det var helt fantastisk. Endelig kan jeg også finne bher som passer:-) Det har mye å si. Kjøpte blant annet en slags push-up-sak, og syns puppene mine nesten ser unaturlig store ut, men det er kanskje fordi det ikke ser helt flatt ut lenger:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du spiral eller p-piller? En venninne av meg mistet sine fra før små pupper etter amming, og følte som du beskriver. Hun savnet puppene, spesielt når hun skulle pynte seg, og brukte bh med innlegg. Før jeg visste at hun brukte innlegg la jeg aldri merke til at innleggene ikke var hennes egne pupper, heller ikke i bikinien, som hun hadde kjøpt i spesialforretning (She) i trondheim.

Etter fødselen brukte hun spiral, men ble plaget av infksjoner og byttet til p-piller. En måned etter oppstart hadde hun 2 kg ekstra - og pupper. Verd å prøve? :)

Ellers er jeg enig med alle her som på ulike måter sier at livet er for kort til å bruke krefter på å tro at man ikke er bra nok! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett. Det ble slemt og unødvendig. Det er akkurat slik du skriver det bør være, klart både Nigella og Kate er flotte. Det er egentlig det jeg mener, og så kan jeg tenke på Kate når jeg føler meg ufiks og skulle ønske jeg så ut som Nigella (hvem gjør ikke det?). Beklager.

Venner igjen. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pæremor

''Pupper = man ser tykk ut. Trinny er stiligere enn Susannah. Sore pupper ser billig og vulgært ut. Elegante damer er tynne og dermed også ganske flate.''

Uff, verre og verre...

Det går da f eks an å si til trådstarter "se på Trinny - hun er jo råflott og stilig, og tar seg kjempegodt ut. Det er ingen grunn til å deppe fordi om puppene ikke er så store, for til gjengjeld har hun slanke bein og liten rumpe, og det er jo helheten som teller! Du er MER enn bare puppene!"

Du får fram dette poenget uten samtidig å poengtere at Susanna ser tykk og billig og vulgær ut, og dessuten er det mye hyggeligere at man snakker positivt.

Men hva med en som meg, som verken har pupper eller pene ben/rumpe? Hva skal jeg trøste meg med?? Jeg har nemlig pærefasong: helt flatbrystet, men med stor rumpe og korte, kraftige bein. Med andre ord, jeg blir såret både av argumentene for hvorfor tynt er fint og hvorfor former fint.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hva med en som meg, som verken har pupper eller pene ben/rumpe? Hva skal jeg trøste meg med?? Jeg har nemlig pærefasong: helt flatbrystet, men med stor rumpe og korte, kraftige bein. Med andre ord, jeg blir såret både av argumentene for hvorfor tynt er fint og hvorfor former fint.... :(

;-) Til lags åt alle kan ingen gjera...;-)

Jeg har tenkt tanken selv mange ganger, f eks da man for en del år siden kritiserte Hennes & Mauritz for deres mega-bikini-plakater med slanke modeller. Så laget H&M nye plakater med Anna Nicole Smith, og fikk masse skryt for at de tok mer formfullendte kvinner - NÅ ville nok ingen føle seg støtt, nei!

Jeg tenkte da - akkurat som deg - hva da med dem som er smal og brei på "feil sted"? Fru Smith var adskillig rundere enn Cindy Crawford, men helt klart i en fasong som regnes om attarktiv blant mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffameg:-)

..og en helt annen ting: folk med innlegg kan ikke kremeres med mindre innlegg er fjernet. Det eksploderer i ekstrem varme, og det er sikkert grisete ekstra-arbeid for de ansatte der... *ulekker opplysning, I know*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;-) Til lags åt alle kan ingen gjera...;-)

Jeg har tenkt tanken selv mange ganger, f eks da man for en del år siden kritiserte Hennes & Mauritz for deres mega-bikini-plakater med slanke modeller. Så laget H&M nye plakater med Anna Nicole Smith, og fikk masse skryt for at de tok mer formfullendte kvinner - NÅ ville nok ingen føle seg støtt, nei!

Jeg tenkte da - akkurat som deg - hva da med dem som er smal og brei på "feil sted"? Fru Smith var adskillig rundere enn Cindy Crawford, men helt klart i en fasong som regnes om attarktiv blant mange.

Nemlig og jeg likte ikke de Smith-plakatene i det hele tatt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg grenseløst over alle de fine toppene på Lindex bl.a. med en søm eller pyntebord som liksom skal være under den lille spretne, sexy bysten.

Hos meg ender streken opp midt på puppene, selv i str L. Jeg kunne ellers brukt str S.

Vet du, jeg tror ikke de klærne du snakker om passer noen normale mennesker. Jeg er normalt slank og en grei b-cup, men sømmene havner midt over puppene mine også :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest flat som en pannekake gir ny mening

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233260336' post='4079245]

En får værra som en er, når en ikke vart som en skull.

Dette er ikke bra:

http://2.bp.blogspot.com/_jHFsYHRLBSM/Rh4Gz7NOVAI/AAAAAAAAAq4/Z_W07vCjSLI/s400/old-woman-beach.jpg

Huff, må nesten le nå :) ha ha ha ha... nei er enig i at dette ikke var bra (hvor i all verden fant du dette???!!!), men det hadde ikke vært noe særlig selvom hun ikke hadde hatt silikon. Den dama, ta bort silikonen, så har du meg om et par ti-år! (ta bort skrukkene og puppene, så har du meg nå!).

Ikke bra det heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men jeg SIER det ikke.''

Men det er jo nettopp det du gjør! ;-) HER! ;-)

All ære til deg for å ville peppe opp trådstarter, men dette er et åpent forum og ikke bare trådstarter som leser det du skriver.

Jeg synes ikke det er noe galt i å si det Liten a sier! Hun har ikke angrepet noen spesiell person, bare prøvd å formidle hva som hjelper henne med å komme litt ovenpå når hun er litt nedfor. Det må være lov, alt er ikke nødvendigvis slemt ment!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er noe galt i å si det Liten a sier! Hun har ikke angrepet noen spesiell person, bare prøvd å formidle hva som hjelper henne med å komme litt ovenpå når hun er litt nedfor. Det må være lov, alt er ikke nødvendigvis slemt ment!

Ting kan være veldig sårende selv om det ikke er rettet mot en bestemt person.

Hva ville en flatbrystet kvinne ha foretrukket at en mer barmfager kvinne sa av følgende to:

A: "Har man først store pupper, kan man like godt gjøre det beste ut av det og vise litt kløft, og så gjelder det å kjøpe seg en skikkelig flott bh som fremhever det beste."

eller

B:"Takk og pris at jeg ikke ser ut som en 12år gammel gutt, slik som disse nærmest puppeløse damene gjør. Det kan da umulig være seksuelt attraktivt for en mann!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...