Gå til innhold

NHD Efexor ved graviditet og amming.

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkelig ballong

Får et foster i seg mer virkestoff gjennom placenta enn hva babyen får gjennom morsmelken? Mener å ha lest det et sted, men husker ikke helt. Vil babyen da få abstinenser/ubehag, slik jeg selv får hvis jeg trapper for fort ned?

Har brukt medisinen gjennom hele svangerskapet. Brukte i utgangspunktet 225 mg. Trappet gradvis ned hele veien. Er nå i uke 31 og tar 75 mg. Med mindre jeg får tegn til depresjon underveis, er planen å være nede i 37,5 mg. fra ca fire uker før termin.

Vil babyen min trenge spesiell observasjon som nyfødt? Hvilke komplikasjoner skal en evt. være på vakt overfor?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/323184-nhd-efexor-ved-graviditet-og-amming/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...