Spirello Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 I dag har jeg supermye å gjøre, siden jeg har vært syk og sengeliggende i tre dager - så klesvaska fra søndag henger til tørk ennå.. Uff.. Skittentøyskurven er full, og hybelkaninene aggresive som aldri før. Så i dag blir det jaggu go&mager pølser fra gilde med lomper. Gidder ikke bruke lang tid på middag i dag, siden det bare er trollungen og jeg som skal spise. Også vil jeg gjerne ha litt leke, og lesetid med han i dag, for han har vært hos faren sin mens jeg har vært syk.. Tida flyr, men mat må man ha. Trenger forresten kjappe matoppskifter, som er litt sunt (pølser er jo ikke akkrat en vinner her da..) - for det blir mye stress fremover, for alle i heimen. Men som sagt; uten mat og drikke duger kroppen ikke! Hehe.. God middag! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
astridny Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hei Idag har jeg en rett som jeg aldri har prøvd før. Det er poteter og pølser somer skjært i skiver. Has i en form,ha salt,pepper og oregano over. Ha matfløte i og har ost på toppen. Skal stekes i ovnene ca 45 minutter. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Vet ikke ennå. ) Tenkte kanskje jeg skulle ha max-boller og potetmos, men da jeg oppdaget at det var sånn "mekanisk utbeinet kyllingkjøtt" i dem så mistet jeg litt lysten på det, det høres bare så usigelig vemmelig ut... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Nuggets laget av soyaprotein med sesamfrø. Litt mel i de, men jeg overlever det. Guttungen får litt pommes frites ved siden av og vi skal begge ha salat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Vet ikke ennå. ) Tenkte kanskje jeg skulle ha max-boller og potetmos, men da jeg oppdaget at det var sånn "mekanisk utbeinet kyllingkjøtt" i dem så mistet jeg litt lysten på det, det høres bare så usigelig vemmelig ut... Hadde det hørtes mer appetittelig ut med "renset for hånd"? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinita Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Vi bestillte pizza i dag vi,enkelt og greit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hadde det hørtes mer appetittelig ut med "renset for hånd"? Ja..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 I dag skal vi ha kokte poteter, stekt torskerogn og kokt torsk. Godt en sjelden gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Fyllt rødspettefilet (takk Findus!), poteter, erter og gulrøtter. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Eg sliter med å spise pølser, eg synes de bare vokser og vokser i kjeften på meg, rein møkkamat spør du meg. I dag har eg hatt Risgrøt (Fjordland) men kanel, sukker og smørøye, ikkje akkurat noen gourmetmat akkurat, men mer enn godt nok til å fylle magen med. Her har det faktisk gått i Fjordland de 10 siste dagene... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomamma Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Pakistansk take-away, kikerter m/ris og nanbrød! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 vi hadde kjøpepizza..........Torsdager er "grusomme" dager da alle skal ut igjen så da blir det litt slik humbugmat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 vi hadde kjøpepizza..........Torsdager er "grusomme" dager da alle skal ut igjen så da blir det litt slik humbugmat. Torsdager er jeg alltid alene hjemme om kvelden (om vinteren i alle fall da det er mørkt for da gidder jeg ikke kjøre ut til kjæresten om kvelden) så da spiser jeg mat ingen andre i familien er særlig begeistret for. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henrikke71 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Pølser er godt det da, men gjerne middagspølser, med hjemmelaget potetmos med fløte i. Ja, greit, ikke så sundt, men veldig godt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gunrika Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Her var det junior som hadde i lekse å lage Cæsarsalat. Den var aldeles nydelig. I tillegg var det bakt potet med stekt bacon og mais. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hos oss var det Toro Betasuppe med brød til, samt rester fra i går - ris og dolmiosaus :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Her hadde vi papp-pizza, tre år siden sist (pause etter en overdose under graviditetskvalme...) Har man det travelt og kroppen streiker er ikke middag proritert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VKF Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Vi hadde spagetti med kjøttsaus. Kjøttsausen består av kjøttdeig, løk, sopp og ananas. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 I dag ble det fullkornsspaghetti med carbonarasaus fra Toro. Absolutt ikke like godt som hjemmelaget, men det dugde ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Eg sliter med å spise pølser, eg synes de bare vokser og vokser i kjeften på meg, rein møkkamat spør du meg. I dag har eg hatt Risgrøt (Fjordland) men kanel, sukker og smørøye, ikkje akkurat noen gourmetmat akkurat, men mer enn godt nok til å fylle magen med. Her har det faktisk gått i Fjordland de 10 siste dagene... Hvordan går det med vekta? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.