Gå til innhold

Hva er det middag hos dere i dag?

Spirello

Anbefalte innlegg

I dag har jeg supermye å gjøre, siden jeg har vært syk og sengeliggende i tre dager - så klesvaska fra søndag henger til tørk ennå.. Uff.. Skittentøyskurven er full, og hybelkaninene aggresive som aldri før. :)

Så i dag blir det jaggu go&mager pølser fra gilde med lomper. Gidder ikke bruke lang tid på middag i dag, siden det bare er trollungen og jeg som skal spise. Også vil jeg gjerne ha litt leke, og lesetid med han i dag, for han har vært hos faren sin mens jeg har vært syk.. Tida flyr, men mat må man ha.

Trenger forresten kjappe matoppskifter, som er litt sunt (pølser er jo ikke akkrat en vinner her da..) - for det blir mye stress fremover, for alle i heimen. Men som sagt; uten mat og drikke duger kroppen ikke! ;) Hehe..

God middag! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

4

• Lotte :o)

3

• nova67

2

• trollemor;o)

2

Mest aktive i denne tråden

Hei

Idag har jeg en rett som jeg aldri har prøvd før.

Det er poteter og pølser somer skjært i skiver.

Has i en form,ha salt,pepper og oregano over.

Ha matfløte i og har ost på toppen.

Skal stekes i ovnene ca 45 minutter. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke ennå. :o) Tenkte kanskje jeg skulle ha max-boller og potetmos, men da jeg oppdaget at det var sånn "mekanisk utbeinet kyllingkjøtt" i dem så mistet jeg litt lysten på det, det høres bare så usigelig vemmelig ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuggets laget av soyaprotein med sesamfrø. Litt mel i de, men jeg overlever det.

Guttungen får litt pommes frites ved siden av og vi skal begge ha salat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke ennå. :o) Tenkte kanskje jeg skulle ha max-boller og potetmos, men da jeg oppdaget at det var sånn "mekanisk utbeinet kyllingkjøtt" i dem så mistet jeg litt lysten på det, det høres bare så usigelig vemmelig ut...

Hadde det hørtes mer appetittelig ut med "renset for hånd"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg sliter med å spise pølser, eg synes de bare vokser og vokser i kjeften på meg, rein møkkamat spør du meg.

I dag har eg hatt Risgrøt (Fjordland) men kanel, sukker og smørøye, ikkje akkurat noen gourmetmat akkurat, men mer enn godt nok til å fylle magen med.

Her har det faktisk gått i Fjordland de 10 siste dagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi hadde kjøpepizza..........Torsdager er "grusomme" dager da alle skal ut igjen så da blir det litt slik humbugmat.

Torsdager er jeg alltid alene hjemme om kvelden (om vinteren i alle fall da det er mørkt for da gidder jeg ikke kjøre ut til kjæresten om kvelden) så da spiser jeg mat ingen andre i familien er særlig begeistret for. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pølser er godt det da, men gjerne middagspølser, med hjemmelaget potetmos med fløte i. Ja, greit, ikke så sundt, men veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det junior som hadde i lekse å lage Cæsarsalat. Den var aldeles nydelig. I tillegg var det bakt potet med stekt bacon og mais.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde vi papp-pizza, tre år siden sist (pause etter en overdose under graviditetskvalme...)

Har man det travelt og kroppen streiker er ikke middag proritert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg sliter med å spise pølser, eg synes de bare vokser og vokser i kjeften på meg, rein møkkamat spør du meg.

I dag har eg hatt Risgrøt (Fjordland) men kanel, sukker og smørøye, ikkje akkurat noen gourmetmat akkurat, men mer enn godt nok til å fylle magen med.

Her har det faktisk gått i Fjordland de 10 siste dagene...

Hvordan går det med vekta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...