Gå til innhold

Hva er det middag hos dere i dag?

Spirello

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

4

• Lotte :o)

3

• nova67

2

• trollemor;o)

2

Mest aktive i denne tråden

Jeg endte med å spise det i går, men jeg ligger stort sett unna pølser og andre ferdigprodukter av kylling og kalkun, synes ikke de smaker godt og kommer ikke til å spise maxboller etter dette heller tror jeg. Det er ekkelt...

De samme beinrestene kan sikkert ende opp i noen dyre piller med naturlig kalsium for å forebygge beinskjørhet.

Er det ikke miljømessig riktig å bruke mest mulig av matvarene, istedetfor kun å spise den reine kyllingfileten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdager er jeg alltid alene hjemme om kvelden (om vinteren i alle fall da det er mørkt for da gidder jeg ikke kjøre ut til kjæresten om kvelden) så da spiser jeg mat ingen andre i familien er særlig begeistret for. :o)

Hvilken mat er det? Fisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hele familiens fredagsfavoritt

Fersk pasta oppklipt med karbonadedeig og dolmio classic. Alt rørt sammen, heller over dolmio bechamel og peppes revet ost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brilleslangen

Panert torsk stekt istekepanne på komfyren, imens fisken stekte kokte jeg potet(i tupperwarebeholder beregnet på dette) i mikroen. Poteter til tre personer ferdig på under ti minutterfra jeg tok dem ut av kjøleskapet...

Jeg tilsetter sjelden noe vann. Det går greit likevel. Og av rundpoteter feks asterix, koker jeg nå 6-7 poteter på 10 min på full effekt. før når vi var bare en liten og en stor som spiste holdt det som regel med 5 minutter... Man må nesten prøve seg litt fram i forhold til koketid alt etter mengde potet har jeg funnet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...