Lillemus Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Sier meg enig, ligg unna ) http://forbrukerportalen.no/Artikler/2005/1119867571.32 Jeg endte med å spise det i går, men jeg ligger stort sett unna pølser og andre ferdigprodukter av kylling og kalkun, synes ikke de smaker godt og kommer ikke til å spise maxboller etter dette heller tror jeg. Det er ekkelt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg endte med å spise det i går, men jeg ligger stort sett unna pølser og andre ferdigprodukter av kylling og kalkun, synes ikke de smaker godt og kommer ikke til å spise maxboller etter dette heller tror jeg. Det er ekkelt... De samme beinrestene kan sikkert ende opp i noen dyre piller med naturlig kalsium for å forebygge beinskjørhet. Er det ikke miljømessig riktig å bruke mest mulig av matvarene, istedetfor kun å spise den reine kyllingfileten? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Torsdager er jeg alltid alene hjemme om kvelden (om vinteren i alle fall da det er mørkt for da gidder jeg ikke kjøre ut til kjæresten om kvelden) så da spiser jeg mat ingen andre i familien er særlig begeistret for. ) Hvilken mat er det? Fisk? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hele familiens fredagsfavoritt Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Fersk pasta oppklipt med karbonadedeig og dolmio classic. Alt rørt sammen, heller over dolmio bechamel og peppes revet ost. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Panert torsk stekt istekepanne på komfyren, imens fisken stekte kokte jeg potet(i tupperwarebeholder beregnet på dette) i mikroen. Poteter til tre personer ferdig på under ti minutterfra jeg tok dem ut av kjøleskapet... Jeg tilsetter sjelden noe vann. Det går greit likevel. Og av rundpoteter feks asterix, koker jeg nå 6-7 poteter på 10 min på full effekt. før når vi var bare en liten og en stor som spiste holdt det som regel med 5 minutter... Man må nesten prøve seg litt fram i forhold til koketid alt etter mengde potet har jeg funnet ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.