Gå til innhold

11 års bursdagsfeiring

Bookworm

Anbefalte innlegg

Hva med filmkveld? Kjøp/lei en bra film. Bak pizza hvor hver enkelt kan bestemme hva de vil ha på. Og kake/goderier etterpå.

Og en slik kveld avsluttes selvsagt ikke kl. 21:-)

Snuppa på 9 har hatt det en gang. (Ikke bursdag, men bare en vanlig fredag) Kjempevellykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min jente blir 11 til våren. Jeg vil tro at hun vil synes at overnattingsbursdag kan være morro. Elsker dans, og det gjør venninnnene også, så de kunne laget en dans. Filmet det og sett den. Lage sin egen pizza høres topp ut, som en nevner nedi tråden her. Og bake litt, det elsker hun.

De bursdagene hun har vært i den siste tiden, der har de sett film, mamma mia og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg verken så stort barn, eller jente, men jeg har da vært jente på 11år engang da ;-)

Tror det 12års bursdagen min jeg hadde diskotek hjemme, vi var halvparten gutter og jenter, mamma hadde laget punsjbolle med tørris (under eller, husker ikke helt, men meget spennde det røyk jo veldig fint :-D ) Jeg fikk diskokule (jada, det var 80tallet, men diskokule er poppis igjen det nå, altså.....)

Jeg hadde kreppa hår, baggestorgenser og tights og strikkbelte i livet. Oversminka, men selvsagt VELDIG FIN :-DDD

Husker vi spiste pizza, og hadde poppkorn og potetgull i boller rundt i "lokalet" (les rommet mitt, jeg hadde nokså stort rom 30kvm.) Dunkel belysning og dårlig musikk tatt opp fra 10iSkuddet.....

Dette var den første festen jeg fikk ha, og det var superstas. Husker mamma hadde snakket med de andre foreldrene, og alle fikk være litt lenger opp enn vanlig. Dette var typisk ikke fra kl. 1400-1700, men en kveldsfest.

Fortell oss hvordan det blir da. Å ha bursdag skal jo være morsomt også :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ha den hjemme er det mye gøy å finne på ;o)

Fyll opp et krus med noe(f.eks)drops.Alle skal gjette hvor mange som er oppi og skrive det på en lapp med navnet sitt.Den som er nærmest vinner....

Skrell et eple eller en potet.Den som får lengst skrell vinner...

Ballongleken,med musikk på.Knytt en ballong på hver fot.Det gjelder om å sprekke hverandres ballong.Den som har en hel ballong igjen vinner...

Hatteleken.Sett de i en ring,ta på musikk og la hatten vandre.Når musikken stanser, må den som har hatten på seg ut...

Lykke til og ikke glem flasketuten peker på ;o)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fioletta

Jeg er i midten av trettiårene, og vi holdt altså _ikke_ på med fisking bak gardin i 11-årsbursdager. Det var det slutt på rundt skolestartalder (som tilsvarer 2.klasse nå, da). Mulig du har rosemalt de minnene dine litt i ettertid, sånn aldersmessig. ;o)

Det kan jo hende, men mener å huske det var opp til 10 års alderen faktsik:P Det er sikkert endel å si hvor man bor også. Jeg kommer fra en liten plass. Vi kunne f.eks ikke dra på peppes, for det finnes ikke der:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo hende, men mener å huske det var opp til 10 års alderen faktsik:P Det er sikkert endel å si hvor man bor også. Jeg kommer fra en liten plass. Vi kunne f.eks ikke dra på peppes, for det finnes ikke der:P

''Det er sikkert endel å si hvor man bor også. Jeg kommer fra en liten plass. Vi kunne f.eks ikke dra på peppes, for det finnes ikke der''

Akkurat som der jeg vokste opp. Vi hadde ikke sånt, vi heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har akkurat hatt 11-års dag. Riktignok gutteselskap, men det var første gangen at guttene og jenten skiltes og gikk i hvert sitt selskap. Sønnen vår inviterte guttene i klassen til film bursdag; 12 gutte så den siste Narinafilmen. Jeg lånte prosjektoren fra jobben og brukte hjemmekinoanlegg, og mørkt rom så var det skikkelig kinostemnnig. Guttene storkoste seg og var musestille i to timer mens filmen varte. En utrolig dilig bursdag for oss voksne også. Jente i klassen var i jentebursdag samme kveld, de hadde også hatt filmbursdag, da med en mer jentete film. Sønne her i huset var slett ikke klar for å kutte ut den storstilte bursdagsfeiringen, så guttebursdag ble en grei løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fioletta

''Det er sikkert endel å si hvor man bor også. Jeg kommer fra en liten plass. Vi kunne f.eks ikke dra på peppes, for det finnes ikke der''

Akkurat som der jeg vokste opp. Vi hadde ikke sånt, vi heller.

Ok. Men som sagt, det kommer ann på hvor en bor, for der jeg kommer fra var det flere som gjorde dette;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...