Gjest 3-barnsmamma. men vil bli 4 barns mamma Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg tror ikke hun mente at vi som har svart / kommentert i tråden, er frekke. Jeg tror hun sikter til de som kommer med kommentarer av typen "jaja, da får dere vel prøve enda en gang", når de hører om minstegutten. Ok nå som jeg har lest innlegget flere ganger kan jeg tyde det slik du mener, unnskyldninger kommer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3-barns mamma, men vil bli 4 barns mamma Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg var i din situasjon helt frem til ultralyden. Hadde to supre gutter og regnet med at den tredje også ville være gutt, selv om jeg ønsket meg jente inderlig. Jeg kom til den konklusjonen at det var selvfølgelig helt greit med en gutt til, det viktigste var at alt var i orden med barnet. Jeg skjøv alle datter-drømmer til side og ventet å få se lille Andreas. I vårt tilfelle ble det en jente til slutt. Jeg ble sjokkert og kjente et stikk av savn over Andreas som aldri kom. Men så kom gleden, og jeg er nesten skamfull over hvor intens den er. Alle kommenterer at det var vel hyggelig med en jente til slutt. Jeg er jo enig, men jeg demper gleden utad, for det blir liksom dårlig gjort overfor guttene å skulle være ekstra glad nå. For meg er det ikke rosa klær og musefletter som er lykken. Mine ønsker for en datter ligger flere år frem i tid: kvinnefellesskapet, muligheten til å bli mormor, det å kunne føre kvinnelinjen videre og la ting som har gått i arv fra kvinne til kvinne også kunne gå minst en generasjon videre. Det er ikke en som meg du ber om svar fra, men jeg har nesten vært "der" og vet at jeg måtte svart ja. Jeg ville alltid savnet en datter, hvis jeg ikke hadde fått det. Jeg ville skjult den følelsen for alle, spesielt for guttene, og jeg ville selvfølgelig vært enormt takknemlig for å ha fått tre flotte gutter. Det er jeg overbevist om at du også blir/er. De som kommenterer er utrolig frekke. Overse dem eller svar tilbake så de skammer seg. Ser at jeg har mistolket innlegget ditt . Unnskyld fordi jeg var så brå, men for meg virket innlegget ditt litt provoserende i farten... Jeg ser nå at jeg var litt for kjapp med svaret. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det er nå så, men fra et innlegg som inneholdt såpass mye fint, var det nesten litt unødvendig å trekke frem denne ene...;-/ Det var ikke vondt ment. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.