Gå til innhold

Feilplassert diagnose

Gjest En datter i klisteret

Anbefalte innlegg

Gjest En datter i klisteret

Det er min mor som er syk, som er aggressiv, som bruker split og hersk strategier, som manipulerer, som sjarmerer, som innynder seg og som skal ha fritt spillerom til alle sine innfall, som skal ha sin personlige frihet til alt hun måtte ønske seg. Hun er voldsom når det faller seg slik, hun lyver, snoker og overstrømmer deg med følelser av alle slag.

Paradokset er at det er jeg som sitter igjen i klisteret, det er jeg som har fått diagnosen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/323333-feilplassert-diagnose/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kjennertildetja

Samme her.. og det bruker hun mot meg, hun er jo en kunnskapsrik dame og vil jo gjerne "hjelpe" meg med min personlighetsforstyrrelse (Utviklingsforstyrrelse bør man vel kanskje heller tenke på det som).

Samtidig ble terapien en fantastisk hjelp til å løsrive meg fra henne. Desverre er det hun som sliter nå, og jeg må sloss hardt med meg selv for ikke å gi omsorg men holde meg vekk. Ihvertfall inntil videre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...