Gå til innhold

babyen vil ikke ha vann

Gjest Aimabel

Anbefalte innlegg

Gjest Aimabel

Etter han begynte med fast føde så begynte han plutselig å sove ganske mye bedre om natta. Kunne sove fem seks timer i strekk! Helt fantastisk! Men nå tror jeg han har fått forstoppelse. Han var våken nesten hele natt og skrek i hele går. Ga han litt sviskemos i stad, håper det vil hjelpe. Men han drikker nesten ikke vann, bare biter litt i koppen sin. Han elsker pæremos som jeg lager av å kjøre pæra med stavmixern. Det blir mye væske han får i seg av den pæra. og han får alltid morsmelk før han spiser. Jeg har prøvd å skvise clementin og la han drikke jusen blandet med litt vann. Han likte det, men klarte ikke drikke så mye. Ga han det fra vanlig liten kopp. Vil han drikke mer etterhvert når han spiser mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pære kan vel virke stoppende på magen? Nei, når jeg leser rundtomkring står det at pære skal virke løsende på magen, men prøv å kutt det ut noen dager og se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest babydillah

Prøv litt eplejuice i vannet så det blir mer smak...

Datteren min elsker vann, men vil ikke ha det om natten...

jeg strever med å venne henne av med nattpupp nemlig og har fått tips om å tilby vann, men neida, pupp hun skal ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest babydillah

De selger jo sviskesaft, hva med å gi ham det... mye mer smak. Evnt ha sviskesaft i vannet. Så er det løsende på magen og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aimabel

Prøv litt eplejuice i vannet så det blir mer smak...

Datteren min elsker vann, men vil ikke ha det om natten...

jeg strever med å venne henne av med nattpupp nemlig og har fått tips om å tilby vann, men neida, pupp hun skal ha...

Men hun er vel ute etter kosen med pupp, hun er vel ikke tørst da kanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aimabel

De selger jo sviskesaft, hva med å gi ham det... mye mer smak. Evnt ha sviskesaft i vannet. Så er det løsende på magen og.

Ja, kan prøve det. Måtte ta det vi har her i dag, så da lagde jeg litt sviskemos, det fungerer vel på samme måte, Han fikk litt vann med saft fra moste bringebær, han likte smaken men har ikke så lett for å få det i seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest babydillah

Men hun er vel ute etter kosen med pupp, hun er vel ikke tørst da kanskje

Men har du prøvd å la babyen drikke av noe annet, kanskje en annen type tutekopp, eller tåteflaske eller rett av en vanlig kopp (med din hjelp da)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min på ni måneder drakk bitte lite grann vann i begynnelsen da han fikk fast føde, men nå drikker han nesten ikke vann i det hele tatt. Jeg bekymrer meg ikke så lenge han han tisser mye og urinen har lys farge.

Det er helt normalt med forstoppelse når de begynner med fast føde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest @krøll

Dette tipset fikk jeg av en helsesøster etter at datteren min var plaget med forstoppelser

Finn fram et febertermometer, og mål temperaturen i endetarmen. Det stimulere musklene i tarmen til å presse. Etter kort tid kommer "belønningen". Funker hver gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...