Gjest Geir Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Trenger vel ikke være særlig intellektuell selv om man driter i interiør og barn. Nei, det trenger en ikkje være. 0 Siter
Gjest Sutring Eforb Arn Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Jeg tenker på menneskene, og hvilken innflytelse krisen har og kommer til å få på vår hverdag. En familie som fra den ene dagen til den andre får inntekten redusert med 40% har det ikke lett, for det tar tid å omstille seg til å leve på et lavere inntektsnivå. Dermed er det ikke sagt at det ikke går an å leve på dette nivået, selv om jeg synes at minstepensjonene her i landet er alt for små til å gi folk et verdig liv. Etter hva jeg forstår etter å ha lest nedover lista med tråder her, så er trådstarter for opptatt med å sutre offentlig over sine egne problemer, til å bry seg om folk rundt om i verden som har det enda verre. Hva er det egentlig du sutrer over? Alle har det vanskelig innimellom, jeg kan bli så sint at jeg begynner å gråte, men da sier jeg til meg selv at dette er bare tull, jeg er voksen, tårer og sinne hjelper ingen! Jeg skyller ansiktet i kaldt vann og kommer over det. Radmagre, utsulta, foreldreløse barn i Afrika som lever på smertegrensa med HIV og AIDS og hele pakka, de har grunn til å sutre de. Men gjør de det? Nei. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Etter hva jeg forstår etter å ha lest nedover lista med tråder her, så er trådstarter for opptatt med å sutre offentlig over sine egne problemer, til å bry seg om folk rundt om i verden som har det enda verre. Hva er det egentlig du sutrer over? Alle har det vanskelig innimellom, jeg kan bli så sint at jeg begynner å gråte, men da sier jeg til meg selv at dette er bare tull, jeg er voksen, tårer og sinne hjelper ingen! Jeg skyller ansiktet i kaldt vann og kommer over det. Radmagre, utsulta, foreldreløse barn i Afrika som lever på smertegrensa med HIV og AIDS og hele pakka, de har grunn til å sutre de. Men gjør de det? Nei. Jeg forsøkte bare å få SMIR med i en debatt, som ikke var selvsentrert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.