Gå til innhold

NHD. Dose efexor - serum

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om det er dårlig samsvar mellom inntatt dose og serumkonsentrasjon, er det serumkonsentrasjonen som gjelder.

Ok. Tusen takk for svar.

1. Men vil det da si at siden serumkonsentrasjonen viser at jeg allerede ligger litt høyt, på bare 150mg, så skal jeg da ha oppnådd samme effekt på 150mg som andre som må opp i 225mg? Tenker da på SSRI og SNRI.

2. Vil det si at jeg som person bryter fort ned medisiner, eller er dette forskjellig fra hvert enkelt merke?

Mvh

Nils Håvard Dahl, psykiater

Ok. Tusen takk for svar.

1. Men vil det da si at siden serumkonsentrasjonen viser at jeg allerede ligger litt høyt, på bare 150mg, så skal jeg da ha oppnådd samme effekt på 150mg som andre som må opp i 225mg? Tenker da på SSRI og SNRI.

2. Vil det si at jeg som person bryter fort ned medisiner, eller er dette forskjellig fra hvert enkelt merke?

Mvh

S: Korrekt.

S: Du bryter ned noe raskere enn folk flest.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...