Gå til innhold

Morsdag - hva ønsker du deg?

org

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

3

• Lillemus

2

• BMS!

2

• AneM1365380603

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest tegninger fra barna holder i massevis

Her i huset har vi droppet det som heter for mors- og farsdagsgaver.

Jeg får somregel allikevel alltid en blomst, samt tegninger fra barna. De stuller og steller med meg dagen lang :)

Dette tullet handelsstanden har startet kan de har for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er visst det. Andre søndag i februar.

Ah.. ja da må jeg finne på noe til mamma da. Hmm *tenke tenke* ... tror det blir blomster jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Onsdag1365380628

Jeg får noen ganger kort fra ungene, ellers pleier vi ikke å feire morsdagen på noen spesiell måte. Før hadde vi frokost på sengen og slikt, men jeg er ærlig talt glad for at ungene har vokst fra denslags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ja til morsdag!

Hva med noen fine kubbelys? De brennes jo opp og man trenger det jo alltid.

Elsker morsdag jeg.Deilig å bli satt pris på og spise middag ute med familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et koselig kort fra ungene, det holder lenge. :o) Morsdag har vi aldri feiret noe særlig og i år er ungene med pappan på den dagen også.

Stemora og jeg pleier å sende hverandre "God morsdag"-hilsen på sms da. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er visst det. Andre søndag i februar.

O shit. Trodde det var neste helg jeg, men det har du jo rett i. Da er ungene hos meg i år. Jaja, vi kommer ikke til å feire den alikevel. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg ikke noe. Kanskje ungene kommer med et kort, og det er jo hyggelig. Jeg har alltid pleid å lage en romkake/kjøpe en liten ting til mamma, men siden hun ligger og soler seg i syden, så gjør jeg ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her i huset har vi droppet det som heter for mors- og farsdagsgaver.

Jeg får somregel allikevel alltid en blomst, samt tegninger fra barna. De stuller og steller med meg dagen lang :)

Dette tullet handelsstanden har startet kan de har for oss.

Jeg syns det er værre ting som kan skje enn å unne mamma en egen dag, og sende henne noen blomster. Nå har jeg ikke besteforeldre lenger, men jeg har også alltid sent blomster, eller gitt sjokolade til dem.

Og denne evinnelig klagingen på handelstanden vår da, veldig flott faktisk om man har mulighet til å handle litt nå, handelstanden sliter, og folk mister jobbene sine. Men det bryr vist ikke deg.

Unnskyld, men hver eneste jul, merkedag kommer det samme vrælet om handelstanden her inne. Norge har mange arbeidstakere i handelstanden, stopper den, vil vi ikke overleve på olje. Nå gikk det uttover deg, men dette store stygge uhyret "handelstanden", er du nok mer avhengig av en du tror.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg litt hobbysaker jeg, av poden, og deilig middag , av mann :-D

Ellers så er det litt variabelt på hva vi pleier å gi hverandre slike dager. Ett år fikk BMSmann klokke på farsdag, året etter en DVD, så vi tar det litt sånn ettersom.

Ikke viktig at det er dyrt, men jeg syns det er litt stas med sånne dager, vi har alltid feiret det hjemme, så det er naturlig for meg å fortsette tradisjonen.

Jeg sender nok mamma noen blomster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomster, et fint hjemmelaget maleri i ramme, varme sokker, pledd, frokost på senga, rent og pent hus og husmorsfri hele søndagen? Bare bli servert og rydda etter.. Å det hadde vært deilig det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får noen ganger kort fra ungene, ellers pleier vi ikke å feire morsdagen på noen spesiell måte. Før hadde vi frokost på sengen og slikt, men jeg er ærlig talt glad for at ungene har vokst fra denslags.

Ikke er det noe koselig med frokost på senga heller. Takke meg til å spise på kjøkkenet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O shit. Trodde det var neste helg jeg, men det har du jo rett i. Da er ungene hos meg i år. Jaja, vi kommer ikke til å feire den alikevel. :o)

Jeg trodde også det var neste helg - det er jo ytterst sjelden den er så tidlig som 8. februar! :-)

Jeg syntes nok at morsdagsreklamene hadde kommet litt vel tidlig *he he*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...