org Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg klarer ikke å tenke ut noe jeg kan ønske meg... Forslag mottas med takk! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Når er morsdag igjen? Nå til søndag?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tegninger fra barna holder i massevis Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Her i huset har vi droppet det som heter for mors- og farsdagsgaver. Jeg får somregel allikevel alltid en blomst, samt tegninger fra barna. De stuller og steller med meg dagen lang Dette tullet handelsstanden har startet kan de har for oss. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Når er morsdag igjen? Nå til søndag?? Ja, det er visst det. Andre søndag i februar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Morsdag og farsdag er noe forbanna tull, synes 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ja, det er visst det. Andre søndag i februar. Ah.. ja da må jeg finne på noe til mamma da. Hmm *tenke tenke* ... tror det blir blomster jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Snille barn og fred i verden! *S* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
også en mor Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Morsdag og farsdag er noe forbanna tull, synes Skriver under på den! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg får noen ganger kort fra ungene, ellers pleier vi ikke å feire morsdagen på noen spesiell måte. Før hadde vi frokost på sengen og slikt, men jeg er ærlig talt glad for at ungene har vokst fra denslags. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ja til morsdag! Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hva med noen fine kubbelys? De brennes jo opp og man trenger det jo alltid. Elsker morsdag jeg.Deilig å bli satt pris på og spise middag ute med familien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Et koselig kort fra ungene, det holder lenge. ) Morsdag har vi aldri feiret noe særlig og i år er ungene med pappan på den dagen også. Stemora og jeg pleier å sende hverandre "God morsdag"-hilsen på sms da. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ja, det er visst det. Andre søndag i februar. O shit. Trodde det var neste helg jeg, men det har du jo rett i. Da er ungene hos meg i år. Jaja, vi kommer ikke til å feire den alikevel. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg ønsker meg ikke noe. Kanskje ungene kommer med et kort, og det er jo hyggelig. Jeg har alltid pleid å lage en romkake/kjøpe en liten ting til mamma, men siden hun ligger og soler seg i syden, så gjør jeg ikke det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Her i huset har vi droppet det som heter for mors- og farsdagsgaver. Jeg får somregel allikevel alltid en blomst, samt tegninger fra barna. De stuller og steller med meg dagen lang Dette tullet handelsstanden har startet kan de har for oss. Jeg syns det er værre ting som kan skje enn å unne mamma en egen dag, og sende henne noen blomster. Nå har jeg ikke besteforeldre lenger, men jeg har også alltid sent blomster, eller gitt sjokolade til dem. Og denne evinnelig klagingen på handelstanden vår da, veldig flott faktisk om man har mulighet til å handle litt nå, handelstanden sliter, og folk mister jobbene sine. Men det bryr vist ikke deg. Unnskyld, men hver eneste jul, merkedag kommer det samme vrælet om handelstanden her inne. Norge har mange arbeidstakere i handelstanden, stopper den, vil vi ikke overleve på olje. Nå gikk det uttover deg, men dette store stygge uhyret "handelstanden", er du nok mer avhengig av en du tror. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg ønsker meg litt hobbysaker jeg, av poden, og deilig middag , av mann :-D Ellers så er det litt variabelt på hva vi pleier å gi hverandre slike dager. Ett år fikk BMSmann klokke på farsdag, året etter en DVD, så vi tar det litt sånn ettersom. Ikke viktig at det er dyrt, men jeg syns det er litt stas med sånne dager, vi har alltid feiret det hjemme, så det er naturlig for meg å fortsette tradisjonen. Jeg sender nok mamma noen blomster. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Blomster, et fint hjemmelaget maleri i ramme, varme sokker, pledd, frokost på senga, rent og pent hus og husmorsfri hele søndagen? Bare bli servert og rydda etter.. Å det hadde vært deilig det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ingenting. Får jeg en tegning fra hver av ungene blir jeg veldig glad:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg får noen ganger kort fra ungene, ellers pleier vi ikke å feire morsdagen på noen spesiell måte. Før hadde vi frokost på sengen og slikt, men jeg er ærlig talt glad for at ungene har vokst fra denslags. Ikke er det noe koselig med frokost på senga heller. Takke meg til å spise på kjøkkenet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 En rolig frokost med familien uten å måtte rase avgårde til håndballkamper kl.9.30 en søndag morgen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 O shit. Trodde det var neste helg jeg, men det har du jo rett i. Da er ungene hos meg i år. Jaja, vi kommer ikke til å feire den alikevel. ) Jeg trodde også det var neste helg - det er jo ytterst sjelden den er så tidlig som 8. februar! :-) Jeg syntes nok at morsdagsreklamene hadde kommet litt vel tidlig *he he* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.