morsan Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Snille barn og fred i verden! *S* Én av to er heller kke verst! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Én av to er heller kke verst! ;-) Enig i det - skal bli fornøyd med ett av to! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 En rolig frokost med familien uten å måtte rase avgårde til håndballkamper kl.9.30 en søndag morgen. Støtter den! ;-) Bortsett fra at det er en annen idrett som gjelder søndagsmorgenene....;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg vet ikke om det er nok for deg, men jeg vil ha klem. Stor klem med armer rundt:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 ABBA singstar, hvis noen spør. Men ingen har spurt, tipper de glemmer det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Slippe å lage middag - er stort sett alltid jeg som lager middag hjemme hos oss. Mannen tar oss ofte med ut å spise den dagen - og det er koselig. Ellers så har ungene kjøpt dvd til mors og farsdag. Og det er jo alltid gøy å få synes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Blomster eller kake synes jeg er flott. Evt. en bitteliten presang. (F.eks. en truse) Men det som faktisk gleder mest er dersom snuppa har brukt tid til å lage et kort til meg. DET varmer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 En rolig frokost med familien uten å måtte rase avgårde til håndballkamper kl.9.30 en søndag morgen. Jeg overlater den yngste til den eldste deler av helgen, for å reise i et familiedrama uten barn. Jeg håper dermed å få akkurat det du beskriver, på hotell(!) søndag morgen. Riktignok helt uten barn som gratulerer, men det skal jeg klare... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
astridny Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg er så kjedelig at jeg ønsker meg penger. Jeg holder på å spare til digitalt speilrefleks kamera. Håper på at jeg får råd til å kjøpe det før sommerferien. :-) Ellers så håper jeg på ett hjemmelaget kort fra jenta mi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henrikke71 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Å bli mor! :-/ Ellers ville jeg ønska meg frokost på senga:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ønsker meg ikke stort, men mine lange ører har fanget opp at det ligger an både for frokost, kort - og nytt ullundertøy til vinterferien ... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Snille barn, snill mann og litt ro og fred 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Pleier ikke ønske meg noe, koslig å bli overasket :0) Dessuten pleier vi ikke gi dyre gaver, bare en liten ting og kort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smekka Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Synes ikke man skal ønske seg noe til en morsdag, ei heller føle kjøpepresset fra butikkene denne dagen (som gjør alt de kan å få folk til å kjøpe all verdens gaver i nettopp deres butikk). Morsdag har ikke noe med å kjøpe en ting å gjøre spør du meg. Derimot: gi mor fred og ro, frokost på senga, gjøre noe hyggelig sammen med barna, la mor slippe å lage middag, kanskje la mor få ta seg et bad eller gi henne massasje. Litt luksus rett og slett som hun ikke opplever de 364 andre dagene i året. Og selvfølgelig; noe barnet har laget...et kort er ypperlig! Jeg mener altså at far må på banen så lenge barna er små -for å hjelpe barna med å forstå at det er dette som skal til! Etter noen år skjønner barna dette helt av seg selv....... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Skulle ønske mini og pappan hadde gjort et eller annet på min første morsdag, men jeg tror egentlig ikke pappan tenker på det. Jeg ønsker meg at han står opp med mini om morgenen så jeg kan sove lenge, og så kan de komme inn å vekke meg med et kort eller blomster, eller han kan lage frokost. DET hadde vært koselig :-) Ønsker meg perlekjede, perlebrett eller tegning av mini når han blir større!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Klem og glade fjes. At mann og barn lager middag- og gjør all opprydning. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg ønsker meg ikke noe spesielt, men mannen min sier at han ønsker meg støvletter. Jeg har aldri brukt slike vanlige damestøvletter, så det må jeg tenke litt på. Han sier det er så fint atte 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg ønsker meg ikke noe spesielt, men mannen min sier at han ønsker meg støvletter. Jeg har aldri brukt slike vanlige damestøvletter, så det må jeg tenke litt på. Han sier det er så fint atte Det er på tide du kjøper deg slike - iallefall når mannen din gjerne ser deg i dem (og du slipper å betale selv) ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det er på tide du kjøper deg slike - iallefall når mannen din gjerne ser deg i dem (og du slipper å betale selv) ;-) Så det er altså fint..? Skal buksa ligge inni støvlettene? Det sier mannen min... Jeg er så lita at jeg frykter jeg vil føle meg litt teit i støvletter.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Så det er altså fint..? Skal buksa ligge inni støvlettene? Det sier mannen min... Jeg er så lita at jeg frykter jeg vil føle meg litt teit i støvletter.. Hvis du har smale bukser, så er det veldig pent å ha de nedi støvlettene. Kjøp støvletter med hæler, så ser du høyere ut. Faktisk tror jeg støvletter gir deg en illusjon av å være høyere enn du er, så her er det bare "løp og kjøp" ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.