Annabeth Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hei Man blir aldri helt "utlært" i forh. til barn og febersykdommer... Vesla på 4¨år har nå siden forrige fredag hatt konstant feber liggende mellom 39,5-40,2. Første sykedag kastet hun opp, de resterende dagene har hun blitt mer forkjølet med skarp og tildels løs hoste. Litt rennende nese, slapp, liten matlyst etc. Jeg tenker som så at er ikke feberen på retur innen en dag eller to nå, bør jeg vel ta en tur til legen? Eller...? Hun er jo ikke veldig redusert i formen, men jeg tenker jo på at hun kan ha noe i luftvegene som bør sjekkes. Det er vel gjerne virus, men likevel greit å sjekke når feberen har vart så lenge. Hvordan tenker dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Så høy feber over så lang tid = legebesøk ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Så høy feber over så lang tid = legebesøk ja. enig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest midia Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 3 dager med høy feber= legebesøk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fireåringen min hadde nettopp feber på mellom 38.5 og 40.5 i seks dager. To ganger i løpet av feberperioden spydde hun. Ellers var hun i okei form og spiste litt hver dag, men klaga over hodepine og vondt i magen. Søstrene fikk ikke feber, men har hangla litt de siste par ukene. Vært kvalme og hatt svimmelhet og hodepine til og fra. Pappaen hadde spysjuka en natt (uten feber) og jeg var bare litt uggen i magen og småsvimmel noen dager. Jeg har hørt at årets influensavirus er slik. Noen blir ganske så syke, mens andre bare har viruset i seg uten at det bryter ut skikkelig. Jeg tror nok jeg ville ringt legen siden hun har hatt feber i en uke. Greit å få sjekka om hun trenger medisin for å bli frisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg synes som deg. Om hun ikke friskner til i løpet av en dag eller to, så er det greit å ta kontakt med legen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.