Gå til innhold

Mer morsdag..

Spirello

Anbefalte innlegg

jeg kan aldri husket at poden har perlet hjemme, selv om jeg har kjøpt inn utstyr til det og spurt om han har villet gjøre det.

I bhg/sfo har det blitt perlet noe, men jammen ikke mye. Vi har to perlearbeider som henges opp på juletreet, og det utgjør vel kanskje 30-40% av totalprodukskonen;-)

:)

Foreldrene mine har masse perler og brett, så det hender ofte at minsten min perler sammen med fetteren på fem, men hun er nok hakket mer interessert enn ham ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

9

• morsan

6

• jubalong70

2

• Spirello

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest annlovinda

Jeg tenkte ikke på kjønnsforskjellen på _mottakerne_, da! ;-)

Sønnen min som går i 2. klasse kommer hjem med ting han har perlet, vevet og fingerstrikket på SFO. Vet ikke hvor mange meter fingerstrikking vi har liggende i ruller hjemme.

Så han er veldig ivrig, og ser det er mange på denne sfo'en som er det, både gutter og jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan aldri husket at poden har perlet hjemme, selv om jeg har kjøpt inn utstyr til det og spurt om han har villet gjøre det.

I bhg/sfo har det blitt perlet noe, men jammen ikke mye. Vi har to perlearbeider som henges opp på juletreet, og det utgjør vel kanskje 30-40% av totalprodukskonen;-)

Er nok individuelle forskjeller her, ikke bare forksjell som går på kjønn. Begge gutta mine har perlet _mye_. Men de er typene som liker å sitte med pusleting. Mens ingen av dem er opptatt av fotball, for å si det slik:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok individuelle forskjeller her, ikke bare forksjell som går på kjønn. Begge gutta mine har perlet _mye_. Men de er typene som liker å sitte med pusleting. Mens ingen av dem er opptatt av fotball, for å si det slik:-)

Min er heller ikke fortballinteressert, og det prodsueres veldig mye tegninger, men det er dog begrenset hvor interessert han har vært i perling;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en slik bestemor.

Den andre bestemoren og jeg, vi bor så langt fra hverandre at det fysisk er umulig for barn og barnebarn å besøke oss på samme dagen.

Men mener du at _du_ har hevd på besøk på morsdagen fremfor den andre bestemoren? Eller går det bra med en telefon og kanskje en blomst på døra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Men mener du at _du_ har hevd på besøk på morsdagen fremfor den andre bestemoren? Eller går det bra med en telefon og kanskje en blomst på døra?

For meg betyr morsdagen ingenting, jeg konkretiserte bare problemstillingen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tradisjonen her har vært at ungene har med seg en liten oppmerksomhet de har laget i barnehagen -kjempekoselig.

Ellers drar vi som regel til svigermor og spiser der. (Hun får ikke slippe å lage middag - men det får jeg :))

Min kjære har ikke kjøpt gave til meg noen av de årene vi har vært foreldre, men... i år henger det flere pakker i taket over senga vår og venter på morsdagen!!!!!

Hva som har skjedd med min kjære vet jeg ikke, men jeg gleder meg stort til søndag når jeg kan åpne dem :D

Og du, morsdagen er den 8. februar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Tradisjonen her har vært at ungene har med seg en liten oppmerksomhet de har laget i barnehagen -kjempekoselig.

Ellers drar vi som regel til svigermor og spiser der. (Hun får ikke slippe å lage middag - men det får jeg :))

Min kjære har ikke kjøpt gave til meg noen av de årene vi har vært foreldre, men... i år henger det flere pakker i taket over senga vår og venter på morsdagen!!!!!

Hva som har skjedd med min kjære vet jeg ikke, men jeg gleder meg stort til søndag når jeg kan åpne dem :D

Og du, morsdagen er den 8. februar :)

Å. så spennende med pakker :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis blir jeg vekket med frokost på sengen, og ungene pleier å lage hjemmelaga kort til meg +en liten gave. Avb og til kake, av og til ikke - varierer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier feire litt om Snaxy er hjemme. Som regel en liten gave, men intet stort. Selvlaget kort, og flotte tegninger frfa ungene.

Moderen min får som regel blomst, eller noe annet smått. Også kort så klart.

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...