Gjest togli Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 jeg kan aldri husket at poden har perlet hjemme, selv om jeg har kjøpt inn utstyr til det og spurt om han har villet gjøre det. I bhg/sfo har det blitt perlet noe, men jammen ikke mye. Vi har to perlearbeider som henges opp på juletreet, og det utgjør vel kanskje 30-40% av totalprodukskonen;-) Foreldrene mine har masse perler og brett, så det hender ofte at minsten min perler sammen med fetteren på fem, men hun er nok hakket mer interessert enn ham 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg tenkte ikke på kjønnsforskjellen på _mottakerne_, da! ;-) Sønnen min som går i 2. klasse kommer hjem med ting han har perlet, vevet og fingerstrikket på SFO. Vet ikke hvor mange meter fingerstrikking vi har liggende i ruller hjemme. Så han er veldig ivrig, og ser det er mange på denne sfo'en som er det, både gutter og jenter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 jeg kan aldri husket at poden har perlet hjemme, selv om jeg har kjøpt inn utstyr til det og spurt om han har villet gjøre det. I bhg/sfo har det blitt perlet noe, men jammen ikke mye. Vi har to perlearbeider som henges opp på juletreet, og det utgjør vel kanskje 30-40% av totalprodukskonen;-) Er nok individuelle forskjeller her, ikke bare forksjell som går på kjønn. Begge gutta mine har perlet _mye_. Men de er typene som liker å sitte med pusleting. Mens ingen av dem er opptatt av fotball, for å si det slik:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er nok individuelle forskjeller her, ikke bare forksjell som går på kjønn. Begge gutta mine har perlet _mye_. Men de er typene som liker å sitte med pusleting. Mens ingen av dem er opptatt av fotball, for å si det slik:-) Min er heller ikke fortballinteressert, og det prodsueres veldig mye tegninger, men det er dog begrenset hvor interessert han har vært i perling;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg er en slik bestemor. Den andre bestemoren og jeg, vi bor så langt fra hverandre at det fysisk er umulig for barn og barnebarn å besøke oss på samme dagen. Men mener du at _du_ har hevd på besøk på morsdagen fremfor den andre bestemoren? Eller går det bra med en telefon og kanskje en blomst på døra? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Men mener du at _du_ har hevd på besøk på morsdagen fremfor den andre bestemoren? Eller går det bra med en telefon og kanskje en blomst på døra? For meg betyr morsdagen ingenting, jeg konkretiserte bare problemstillingen din. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tradisjonen her har vært at ungene har med seg en liten oppmerksomhet de har laget i barnehagen -kjempekoselig. Ellers drar vi som regel til svigermor og spiser der. (Hun får ikke slippe å lage middag - men det får jeg ) Min kjære har ikke kjøpt gave til meg noen av de årene vi har vært foreldre, men... i år henger det flere pakker i taket over senga vår og venter på morsdagen!!!!! Hva som har skjedd med min kjære vet jeg ikke, men jeg gleder meg stort til søndag når jeg kan åpne dem Og du, morsdagen er den 8. februar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tradisjonen her har vært at ungene har med seg en liten oppmerksomhet de har laget i barnehagen -kjempekoselig. Ellers drar vi som regel til svigermor og spiser der. (Hun får ikke slippe å lage middag - men det får jeg ) Min kjære har ikke kjøpt gave til meg noen av de årene vi har vært foreldre, men... i år henger det flere pakker i taket over senga vår og venter på morsdagen!!!!! Hva som har skjedd med min kjære vet jeg ikke, men jeg gleder meg stort til søndag når jeg kan åpne dem Og du, morsdagen er den 8. februar Å. så spennende med pakker ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vanligvis blir jeg vekket med frokost på sengen, og ungene pleier å lage hjemmelaga kort til meg +en liten gave. Avb og til kake, av og til ikke - varierer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Pleier feire litt om Snaxy er hjemme. Som regel en liten gave, men intet stort. Selvlaget kort, og flotte tegninger frfa ungene. Moderen min får som regel blomst, eller noe annet smått. Også kort så klart. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Å. så spennende med pakker ) Kjempe!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.