Gå til innhold

Navn - Mia og Tina for like?

Tørdis

Anbefalte innlegg

He he. Det var spesielle navn på søsken. Navnene er pene da, men til søsken blir det jo litt underlig. Spesielt den siste varianten var litt utenom normalen.

Da jeg fikk sistemann oppdaga jeg at alle ungene har to bokstaver i navnene som er like, i samme rekekfølge. Jeg tror likevel ikke noen synes navnene er veldig like :)

''alle ungene har to bokstaver i navnene som er like, i samme rekekfølge''

Skal jo som regel mer til for å være påfallende like, ja:-)

Det du skriver gjelder jo også for navn som Anne og Benny, eller Ola og Laila, og her er det ikke påfallende mye likhet ute og går.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser for meg når de skal ropes på - det er stort sett i'en og a'en som kommer til å høres,- så det kan bli litt forvirring, ville jeg tro. Men det er jo ikke krise, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg når de skal ropes på - det er stort sett i'en og a'en som kommer til å høres,- så det kan bli litt forvirring, ville jeg tro. Men det er jo ikke krise, da...

Det blir som den mora som hadde 14 barn som alle hadde akkurat samme fornavn, og forklaringen var at det da var mye lettere når hun skulle rope dem alle inn til middag.

Men hvis du _må_ skille mellom dem, da? Var det en som lurte.

Null problem, sa dama, da bruker jeg bare etternavnene deres...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir som den mora som hadde 14 barn som alle hadde akkurat samme fornavn, og forklaringen var at det da var mye lettere når hun skulle rope dem alle inn til middag.

Hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...