morsan Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 He he. Det var spesielle navn på søsken. Navnene er pene da, men til søsken blir det jo litt underlig. Spesielt den siste varianten var litt utenom normalen. Da jeg fikk sistemann oppdaga jeg at alle ungene har to bokstaver i navnene som er like, i samme rekekfølge. Jeg tror likevel ikke noen synes navnene er veldig like ''alle ungene har to bokstaver i navnene som er like, i samme rekekfølge'' Skal jo som regel mer til for å være påfallende like, ja:-) Det du skriver gjelder jo også for navn som Anne og Benny, eller Ola og Laila, og her er det ikke påfallende mye likhet ute og går.:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ser for meg når de skal ropes på - det er stort sett i'en og a'en som kommer til å høres,- så det kan bli litt forvirring, ville jeg tro. Men det er jo ikke krise, da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ser for meg når de skal ropes på - det er stort sett i'en og a'en som kommer til å høres,- så det kan bli litt forvirring, ville jeg tro. Men det er jo ikke krise, da... Det blir som den mora som hadde 14 barn som alle hadde akkurat samme fornavn, og forklaringen var at det da var mye lettere når hun skulle rope dem alle inn til middag. Men hvis du _må_ skille mellom dem, da? Var det en som lurte. Null problem, sa dama, da bruker jeg bare etternavnene deres...;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det blir som den mora som hadde 14 barn som alle hadde akkurat samme fornavn, og forklaringen var at det da var mye lettere når hun skulle rope dem alle inn til middag. Men hvis du _må_ skille mellom dem, da? Var det en som lurte. Null problem, sa dama, da bruker jeg bare etternavnene deres...;-) Hehe :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det blir som den mora som hadde 14 barn som alle hadde akkurat samme fornavn, og forklaringen var at det da var mye lettere når hun skulle rope dem alle inn til middag. Men hvis du _må_ skille mellom dem, da? Var det en som lurte. Null problem, sa dama, da bruker jeg bare etternavnene deres...;-) *LOL* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.