AneM1365380603 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Når en har lest innlegget ditt er det lett å glemme hva du egentlig spør om, for inntrykket jeg i allefall sitter med er at denne damen aldri vil gjøre deg lykkelig uansett. Det er ikke rart du spør litt om tidligere forhold, for det hun svarer vil jo fortelle deg litt om henne, hennes erfaringer på godt og vondt. Det å vite om bakgrunnen til partneren er en måte å bli kjent på, noe som også ofte knytter tettere bånd. Spør hun deg noen ganger om hvem du er, hva du har opplevd og hvordan du har det? Jeg tror kanskje sjalusien din egentlig er et savn etter å komme nærmere henne? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323569-sjalu-uten-grunn/page/2/#findComment-2685767 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg må innrømme at jeg reagerer litt på dette med at hun ikke liker sønnen din. Du skriver at han har et vennlig og godt vesen. Det ville være et stort problem for meg hvis min kjæreste ikke kom overens med de menneskene som er tettest på meg, med mindre disse hadde oppført seg urimelig overfor ham. Det er vel først og fremst et spørsmål om du vil finne deg i hennes oppførsel og bli værende med henne, eller om du vil gjøre det som ser ut som det riktige, nemlig finne en jente som passer bedre til dine behov. Hvis du går fra henne forsvinner sjalusien jo med tiden, men hvis du blir, med de ønsker om nærvær og engasjement som du har, så tror jeg du vil få problemer med å bli kvitt sjalusien. Den kommer jo av at hun ikke møter behovene dine og har mere interesse av å være sosial med andre enn å ha en hyggekveld med deg. Har du forsøkt å ha en seriøs samtale med henne om at dette er et problem for deg? Jo jeg har det. Men da er det lett at hun blir forbannet og synes jeg er patetisk og ikke orker å "gå der " engang. Så jeg føler meg relativt liten noen ganger ja. Sliten av dette....... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323569-sjalu-uten-grunn/page/2/#findComment-2685770 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Når en har lest innlegget ditt er det lett å glemme hva du egentlig spør om, for inntrykket jeg i allefall sitter med er at denne damen aldri vil gjøre deg lykkelig uansett. Det er ikke rart du spør litt om tidligere forhold, for det hun svarer vil jo fortelle deg litt om henne, hennes erfaringer på godt og vondt. Det å vite om bakgrunnen til partneren er en måte å bli kjent på, noe som også ofte knytter tettere bånd. Spør hun deg noen ganger om hvem du er, hva du har opplevd og hvordan du har det? Jeg tror kanskje sjalusien din egentlig er et savn etter å komme nærmere henne? Hei Ane og takk for svar. Har ikke sett det på den måten før , men når jeg tenker meg om har hun ikke i nenveverdig grad vist så mye engasjement for hva jeg har drevet med eller hvem jeg er. Takk for svar i alle fall :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323569-sjalu-uten-grunn/page/2/#findComment-2685775 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hei mrxx. :-) takk for svar. Føles godt at det er noen som ikke kjefter meg huden full når jeg tar opp et så viktig tema for en gang skyld. Jo jeg er enig med deg i det du skriver. Men ting har jo blitt litt gammel vane kombinert med at jeg ikke har hatt et ønske om å gi opp heller. Jeg er jo glad i jenta , men hun behandler meg dessverre ikke noe ålreit. Jeg ser disse tingene ganske klart men det er ikke lett å gi opp heller selv om at jeg ser at det hadde vært det beste for både henne og meg til tider. Men det er det med den sjalue biten jeg sliter mest med . Jeg ønsker å vite litt om hvordan jeg kan få kontroll over den . La være å tenke på hennes fortid . Utenom hennes fortid er det ikke mye sjalusi å spore. Takker for svar i alle fall :-) Måten hun er på skjønner jeg kan gi deg sjalusi, du kommer jo ikke innpå henne og derfor lurer du selvsagt på om det er noe hun skjuler for deg. Du lærer henne ikke å kjenne og derfor er det mye du ikke vet om henne og det igjen fører til sjalusi. Som jeg og flere har sagt at dette forholdet er ikke bra for deg og du vil aldri bli lykkelig i dette forholdet. Du skal heller ikke utsette ditt barn for denne jenta, barn ser og merker med en gang at noen ikke liker dem og det er også sårende for han. Det bør du ikke utsette han for. Du bør nok komme deg videre i livet så fort som mulig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323569-sjalu-uten-grunn/page/2/#findComment-2686047 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megi2009 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Høres ikke ut som om dere passer sammen. Høres ikke ut som om du liker henne noe særlig heller 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323569-sjalu-uten-grunn/page/2/#findComment-2686122 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.