Gjest beatrica Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Når skal man legge seg inn? Har slitt ganske lenge med en indre desperasjon og trang til å være selvdestruktiv. Har klarte å holde meg i skinnet (utenom en episode for noen dager siden) hittil. Jeg vet ikke helt hva det er heller, bare noe som vokser og blir større og større inni meg. En slags ekkel tilstand der alt er flytende. Gråter mye for tida uten at det hjelper. Jobber ikke og er ganske isolert, selv om jeg prøver å komme meg ut. Men føler bare at jeg balanserer på en line og hver dag vet jeg ikke hvilken vei jeg faller. Har slitt med rus før men slutta. Men nå er det noe inni meg som blir dratt mot rusen igjen. Avdelingen sa jeg skulle ta kontakt om jeg fikk det sånn. Men har likevel sperrer pga skam. Vet at familien vil bli skuffa over meg om jeg tar en innleggelse nå. Er ikke akkurat veldig destruktiv, men er i grenseland. Føles liksom som om grensene er tynnslitte uten at jeg helt vet hva det innebærer. Er mye redd og føler et mørke haler og drar i meg. Når kan man ta i mot innleggelse? Vet ikke om jeg verken fortjener det, eller føler meg "sterk" nok til å bli innlagt. Aner uråd og håper noen kan komme med råd. Er jo et nederlag å bli innlagt, men er sliten og føler meg ikke frisk. Tidligere innleggelser har hjulpet til å roe ned situasjonen litt. Men har altså en stor sperre mot å bli innlagt. Samtidig som jeg blir desperat snart om jeg ikke får noen folk rundt meg og kan føle meg trygg. Har en generell følelse av fare og utrygghet. Kan kanskje komme av traumer som har innhentet meg igjen. Håper noen svarer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323575-n%C3%A5r-kan-man-legge-seg-inn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Start med å diskutere dette med din faste behandler/fastlege. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323575-n%C3%A5r-kan-man-legge-seg-inn/#findComment-2685697 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.