Gå til innhold

Noen som har fått barnetegning til smykke?

KaVa

Anbefalte innlegg

Hei!

Vesla har laget en nydelig tegning av en "hårløs prinsesse", som jeg har lyst å få laget til smykke til meg, og event slipsnål til pappan.

Ser at det er flere som tilbyr dette nå - og lurer på om noen av dere har erfaringer med dette? Har du, eller noen du kjenner, fått laget et smykke av en barnetegning? I så fall - var dere/dem fornøyde?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Onsdag1365380628

Jeg kjenner ikke til noen som har fått laget smykke av en barnetegning, ei heller har jeg sett noe slikt. Men jeg kjente umiddelbart at jeg ville rammet inn den fine tegningen og latt den henge slik at alle kunne se den. Og droppet ideen om smykke og eller slipsnål...sikkert et fint minne for ens egen del, men likevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke til noen som har fått laget smykke av en barnetegning, ei heller har jeg sett noe slikt. Men jeg kjente umiddelbart at jeg ville rammet inn den fine tegningen og latt den henge slik at alle kunne se den. Og droppet ideen om smykke og eller slipsnål...sikkert et fint minne for ens egen del, men likevel..

Tegningen blir ramma inn, men jeg vil gjerne bære den med meg, også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hushora

Har ikke hørt om noe slikt før og synes vel kanskje det høres litt for spesielt ut (selvom det ikke var det du spurte om). Har du noen nettside? Personlig hadde nok jeg også rammet det inn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gullsmeddama

ene gullsmeden jeg bruker har reklame på disken hvor de viser et smykke med bilde av en unge på en rund plate til smykke. bildet er på en måte "frostet" inn i metallet, og ser igrunn ganske fint ut, ihvertfall det som henger til utstilling. platen/amuletten er vel kanskje 1-1,5cm i diameter og de har både åttekantet og rund..

det står en webadresse på reklametingen, men jeg husker aldri slike adresser når jeg har snudd ryggen til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://no.photobox.com/

På denne siden kan du betille smykke med bilde. Veldig fine!

Ikke slike vanlige medaljonger, det ene var fks et krystall hjerte med bildet inni krystallen.

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

Jeg kan ikke hjelpe deg, men ser at Mary P la ut noen linker som så fine ut. Synes det var en nydelig ide!

Jeg tenker på dere hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, for en god ide.

Så på linkene til Mary Poppins, og ja, dette kunne jeg absolutt tenke meg å gjort selv også.

Tusen takk for tipset ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg vært i KaVas situasjon, så hadde jeg garantert satt ekstra stor pris på et smykke jeg kunne bære med meg overalt. Jeg har aldri tenkt at det går an å lage slike smykker, men synes det høres utrolig fint ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres ut som en kjempeflott idé! :-)

Men jeg må også si at jeg ikke skjønte helt hva det var du mente før jeg så på MPs linker *he he* Så nesten for meg et anheng som består av selve tegnepapiret med laminering utenpå...;-) Det hadde vært litt komisk;-)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg må også si at jeg ikke skjønte helt hva det var du mente før jeg så på MPs linker *he he* Så nesten for meg et anheng som består av selve tegnepapiret med laminering utenpå...;-) Det hadde vært litt komisk;-)

*klem*

'' Så nesten for meg et anheng som består av selve tegnepapiret med laminering utenpå...;-) Det hadde vært litt komisk;-)''

he he - DET ville vært komisk, helt enig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klem*

'' Så nesten for meg et anheng som består av selve tegnepapiret med laminering utenpå...;-) Det hadde vært litt komisk;-)''

he he - DET ville vært komisk, helt enig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sendt bestilling til barnestrek.no - synes eksemplene der var finest :-)

Gleder meg til å se resultatet!

Håper resultatet blir bra! :-) Synes det var en nydelig ide :)

*tenker på dere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...