KaVa Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hei! Vesla har laget en nydelig tegning av en "hårløs prinsesse", som jeg har lyst å få laget til smykke til meg, og event slipsnål til pappan. Ser at det er flere som tilbyr dette nå - og lurer på om noen av dere har erfaringer med dette? Har du, eller noen du kjenner, fått laget et smykke av en barnetegning? I så fall - var dere/dem fornøyde? mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg kjenner ikke til noen som har fått laget smykke av en barnetegning, ei heller har jeg sett noe slikt. Men jeg kjente umiddelbart at jeg ville rammet inn den fine tegningen og latt den henge slik at alle kunne se den. Og droppet ideen om smykke og eller slipsnål...sikkert et fint minne for ens egen del, men likevel.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg kjenner ikke til noen som har fått laget smykke av en barnetegning, ei heller har jeg sett noe slikt. Men jeg kjente umiddelbart at jeg ville rammet inn den fine tegningen og latt den henge slik at alle kunne se den. Og droppet ideen om smykke og eller slipsnål...sikkert et fint minne for ens egen del, men likevel.. Tegningen blir ramma inn, men jeg vil gjerne bære den med meg, også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hushora Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har ikke hørt om noe slikt før og synes vel kanskje det høres litt for spesielt ut (selvom det ikke var det du spurte om). Har du noen nettside? Personlig hadde nok jeg også rammet det inn.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jøsses, går det ann!?!! Så moro å ha da! Har du link? :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gullsmeddama Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tegningen blir ramma inn, men jeg vil gjerne bære den med meg, også. ene gullsmeden jeg bruker har reklame på disken hvor de viser et smykke med bilde av en unge på en rund plate til smykke. bildet er på en måte "frostet" inn i metallet, og ser igrunn ganske fint ut, ihvertfall det som henger til utstilling. platen/amuletten er vel kanskje 1-1,5cm i diameter og de har både åttekantet og rund.. det står en webadresse på reklametingen, men jeg husker aldri slike adresser når jeg har snudd ryggen til.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg synes det høres ut som en kjempe koselig idé! Jeg kjenner ikke noen som har fått laget dette men søkte litt på nettet og kom over disse to sidene: http://www.gullsmedrydeng.no/Barnetegning_som_smykke_286.html http://www.barnestrek.no/index.htm 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg synes det høres ut som en kjempe koselig idé! Jeg kjenner ikke noen som har fått laget dette men søkte litt på nettet og kom over disse to sidene: http://www.gullsmedrydeng.no/Barnetegning_som_smykke_286.html http://www.barnestrek.no/index.htm Åh, den nederste der var jo kjempesøt! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tegningen blir ramma inn, men jeg vil gjerne bære den med meg, også. http://no.photobox.com/ På denne siden kan du betille smykke med bilde. Veldig fine! Ikke slike vanlige medaljonger, det ene var fks et krystall hjerte med bildet inni krystallen. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg kan ikke hjelpe deg, men ser at Mary P la ut noen linker som så fine ut. Synes det var en nydelig ide! Jeg tenker på dere hver dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Åhhh, for en god ide. Så på linkene til Mary Poppins, og ja, dette kunne jeg absolutt tenke meg å gjort selv også. Tusen takk for tipset ;-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 For en flott ide! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har hverken hørt om det eller sett det før, men det var en kjempegod idé. Tenker på dere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 En kjempegod ide, synes jeg. Det er godt å ha konkrete minner med et så rørende innhold. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg kjenner ikke til noen som har fått laget smykke av en barnetegning, ei heller har jeg sett noe slikt. Men jeg kjente umiddelbart at jeg ville rammet inn den fine tegningen og latt den henge slik at alle kunne se den. Og droppet ideen om smykke og eller slipsnål...sikkert et fint minne for ens egen del, men likevel.. Hadde jeg vært i KaVas situasjon, så hadde jeg garantert satt ekstra stor pris på et smykke jeg kunne bære med meg overalt. Jeg har aldri tenkt at det går an å lage slike smykker, men synes det høres utrolig fint ut 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg synes det høres ut som en kjempeflott idé! :-) Men jeg må også si at jeg ikke skjønte helt hva det var du mente før jeg så på MPs linker *he he* Så nesten for meg et anheng som består av selve tegnepapiret med laminering utenpå...;-) Det hadde vært litt komisk;-) *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg synes det høres ut som en kjempeflott idé! :-) Men jeg må også si at jeg ikke skjønte helt hva det var du mente før jeg så på MPs linker *he he* Så nesten for meg et anheng som består av selve tegnepapiret med laminering utenpå...;-) Det hadde vært litt komisk;-) *klem* '' Så nesten for meg et anheng som består av selve tegnepapiret med laminering utenpå...;-) Det hadde vært litt komisk;-)'' he he - DET ville vært komisk, helt enig :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg synes det høres ut som en kjempeflott idé! :-) Men jeg må også si at jeg ikke skjønte helt hva det var du mente før jeg så på MPs linker *he he* Så nesten for meg et anheng som består av selve tegnepapiret med laminering utenpå...;-) Det hadde vært litt komisk;-) *klem* '' Så nesten for meg et anheng som består av selve tegnepapiret med laminering utenpå...;-) Det hadde vært litt komisk;-)'' he he - DET ville vært komisk, helt enig :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Nå har jeg sendt bestilling til barnestrek.no - synes eksemplene der var finest :-) Gleder meg til å se resultatet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Nå har jeg sendt bestilling til barnestrek.no - synes eksemplene der var finest :-) Gleder meg til å se resultatet! Håper resultatet blir bra! :-) Synes det var en nydelig ide *tenker på dere* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.