Gå til innhold

Bæresjal

Gjest mamma til 2 gutter(01og08)

Anbefalte innlegg

Gjest mamma til 2 gutter(01og08)

Hvor får man kjøpt det?.Har en gutt på 4 mnd som vi skal ute å reise med(fly)og tenkte å kjøpe ett bæresjal som er lett å ta han inn og ut av når vi skal bytte fly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sjal eller sele

http://verden.abcsok.no/index.html?q=b%E6resjal&cs=latin1

Du bør øve en stund først, men når man får det til er det veldig greit.

Har du ikke så lang tid til å øve, ville jeg kanskje brukt en bæresele (som babybjørn).

Det er sikkert ulike erfaringer, men min opplevelse er at bæresjalene trengs mer forklaring og øving, men når det "sitter", er folk frelst.

Babybjørnen er mer selvforklarende, stilles inn til din og babys størrelse, og så er den der.

Skal pappaen være med, vil han kanskje føle det greiere med en sele enn ett sjal. Hos oss var bæreselen mye i bruk av pappaen.

Men selen ville jeg også øvd med hjemme mange ganger før jeg dro.

Babybjørn og andre seler selges i de fleste utstyrsforretninger (babyshop osv), sjalene er oftere i nett-butikker.

http://verden.abcsok.no/index.html?q=babybj%C3%B8rn+b%C3%A6resele&lr=&x=19&y=17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange typer sjal å velge mellom, men dersom du skal ha et som er fleksibelt og lett å lære å bruke, bør du velge ringsjal. Det er lett å ta barnet inn og ut av, og det kan varieres i bruken. Søk på det, så får du nok noen gode treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler bæresele av typen Ergo baby carrier eller lignende. Mye bedre ergonomisk for både mor og barn, kan brukes både på mage og rygg, og lettere å lære seg enn bæresjal. Har selv både Ergo og et langt vevd sjal, i tillegg til en ringslynge. Som en annen svarer er det litt øvelse som skal til før sjal funker bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...