Gjest litt over normal BMI Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Er du blant de som har et ønske om å gå ned noen få kilo? Hvordan skal du klare det før sommer'n? Jeg må ha tips. 0 Siter
Yeah_Right! Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Jeg er stadig forundret over at folk ikke har skjønt hva som er nøkkelen til å gå ned i vekt: * Ha rett innstilling * Spis mindre og sunnere * Mer mosjon Så lett, og så vanskelig er det. Hverken mer eller mindre. 0 Siter
waxo Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Kjøpe hund. Hvis du allerede har hund kjøper du en eller to til :-) 0 Siter
Gjest litt over normal BMI Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Kjøpe hund. Hvis du allerede har hund kjøper du en eller to til :-) Hvordan går det med røykekuttet? 0 Siter
waxo Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Hvordan går det med røykekuttet? Uff, etter masse sykdom, sykemelding og alvorlig syk hund som skal opereres i morgen, må jeg si at røykeslutten ble utsatt et par mnd..... Synd men sant. 0 Siter
waxo Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Hvordan går det med røykekuttet? Men jeg har begynt å trene da :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.