shadowgirl28 Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Jeg prøver alt for å få fred fra stemmene som herjer inni meg. Hvert 5 min går jeg bort til skuffen der pillene jeg har samlet opp ligger. Har dem i hånden min, ser på dem, betrakter dem nøye som om dem skulle være siste ting på jorda. Hvis jeg tar en så må jeg ta en til og enda en til osv..... Jeg håper at trikken kjører utfor sånn at jeg dør, eller at bussen kjører inn i en tankbil så at jeg brenner opp. Slike tanker har jeg hver gang jeg sitter på trikken eller bussen. 0 Siter
Gjest Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Hva er det som gjør at du har et slikt grufullt syn på det å ta medisiner daglig fremover? Føles det som et nederlag? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Du bør snarest (på dagtid) ta kontakt med din behandler eller fastlege for å få en vurdering på om du bør innlegges. 0 Siter
shadowgirl28 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 Du bør snarest (på dagtid) ta kontakt med din behandler eller fastlege for å få en vurdering på om du bør innlegges. Ville du ha lagt meg inn? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Ville du ha lagt meg inn? Innleggelse avhenger av så mange ting: Alvorligheten av sykdommen, hvilke alternative behandlinger som finnes, hva som finnes av støtteapparat forøvrig, og ikke minst pasientens ønsker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.