Gå til innhold

Så utrolig stille...

Spirello

Anbefalte innlegg

Hmmm... Sønnen er hos far, samboern på konferanse med jobben. Jeg har vært i lden nye leiligheten og jobba. Helt utrolig hvor stille det er her. Nesten litt ekkelt.. savner gutta mine.. normalt, eller er jeg avhengig? Hehe.. rart, men litt deilig. gruer meg til å legge meg alene. Hører alltid snorkelydene til lillegutt, og sover inntil min kjære.

Så sjelden jeg er helt alene, skulle gjerne hatt et glass rødvin, men det har jeg ikke... hva gjør dere da når barn og gubben er borte? blir nesten rastløs jeg! Legger meg nok snart, men får vel ikke sove før seint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

Den sjeldne gangen jeg er alene nyter jeg stillheten :) Jeg har fem personer som snakker til meg hele tiden, så et øyeblikk alene er jo bare deilig.

Noen ganger ringer jeg en venninne. Det er jo så fint å snakke uten tv eller snakk i bakgrunnen. Andre ganger skriver jeg mail eller leser nettaviser i ro og fred. Sortering i bilder er også noe som er fint å gjøre uten innblanding.

Du kan også kjenne på den deilige følelsen av savn, for da er det så godt å få dem hjem igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nesten heller aldri alene - men når det en sjelden gang skjer, klarer jeg som regel å nyte det.

I kveld lå jeg en time i badekaret og leste :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det skulle skje, at både mannen og alle barna er bort samtidig, da hadde jeg nikost meg over alle grenser! Jeg hadde kost meg med stillheten og det å ikke måtte forholde meg til noen.

Jeg hadde gjort akkurat som jeg hadde villet!!!

Og så hadde det vært litt rart å ikke skulle se inn til tre sovende barn, men det hadde gått fort over :D

Nå skal det sies at jeg er en person som virkelig nyter å være i mitt eget selskap. Kan ikke huske at jeg noen gang har kjedet meg eller følt meg ensom når jeg har vært alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De få gangene det skjer så nyyyyyyter jeg det. Finner frem en bok e.l og bare kooooser meg. Savner dem ikke - det rekker jeg rett og slett ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...